T-Mobile rozpoczyna kampanię w social mediach dla oferty „2x Więcej na konto”. Nowa kampania realizowana przez T-Mobile w social mediach jest kontynuacją działań promocyjnych dla oferty „2x Więcej na konto”, które wykorzystywały spoty zrealizowane z ujęć ukrytej kamery.
Komunikację przygotowaną dla nowej kampanii będzie można śledzić w zakładce „Podwajacze” na oficjalnym profilu T-Mobile na facebook’u. W trakcie kampanii użytkownicy będą zachęcani do uczestniczenia w tworzeniu zawartości zakładki i zamieszczania własnych treści. Dodatkowo w komunikacji będą wykorzystywane filmy odwołujące się do motywów znanych z poprzednich kreacji.
W ramach prowadzonych działań będą równiż organizowane konkursy, w których fani podwójnego doładowania będą mogli wykazać się swoją wiedzą, talentem lub spostrzegawczością. Pierwszy z nich już jest dostępny na profilu T-Mobile.
Kreację kampanii przygotowała agencja reklamowa Interacitve Solutions.