T-Mobile rozpoczyna kampanię swojej wiosennej oferty pozwalającej na testowanie różnych usług operatora przez 30 dni lub nawet 3 miesiące (internet mobilny przez eSIM).
Klienci dołączający do T‑Mobile mogą testować sieć przez 30 dni. Jeśli w ciągu tych 30 dni będą chcieli zrezygnować z usług operator zwróci im poniesione koszty.
Osoby spoza sieci T‑Mobile – po raz pierwszy w Polsce – nie muszą zmieniać operatora, by przetestować nasz nielimitowany internet. Mogą sprawdzić go bezpłatnie bez żadnych zobowiązań za pomocą karty e-SIM.
Kampania o testowaniu jakości sieci obejmuje spoty telewizyjne, outdoor, a także działania w internecie i social mediach.
Jej koncepcja została stworzona przez agencję PZL oraz Departament Zarządzania Marką i Customer Experience.
Działania reklamowe w internecie poprowadzi VMLY&R.
Materiały do sklepów opracowało ARC (Grupa Publicis). Zakupem mediów zajął się Mindshare.