T-Mobile wprowadza rewolucyjne zmiany w swojej ofercie.
Od 25 czerwca 2025 roku w sprzedaży dostępna będzie tylko jedna, uproszczona taryfa komórkowa w abonamencie.
Kolejne numery na tej samej umowie to koszt 55 zł miesięcznie.
Operator podkreśla, że jest to pierwsza tego typu oferta w Polsce, która całkowicie eliminuje zróżnicowanie taryf – koniec z porównywaniem pakietów i liczeniem gigabajtów. Całość działa w sieci 5G Bardziej.
Za 20 zł miesięcznie klienci mogą dokupić dwa elementy z oferty bezpieczeństwa:
T-Mobile proponuje również nową odsłonę pakietów usług domowych:
Możliwość zwiększenia prędkości internetu do 900 Mb/s za dopłatą 20 zł/mies.
W nowej ofercie dostępne są również atrakcyjne ceny smartfonów 5G.
Przykłady:
T-Mobile oferuje raty 0% oraz możliwość wymiany telefonu w dowolnym momencie, bez czekania na zakończenie umowy.
T-Mobile zachęca do testowania swoich usług – nowi użytkownicy mogą wypróbować nową taryfę przez 30 dni bez zobowiązań, dzięki gwarancji satysfakcji.
Nowa ofertę będzie promował Dawid Podsiadło, który jest ambasador marki.
Nowa kampania będzie obecna w telewizji, radiu, kinach, na billboardach, w internecie, social mediach oraz w salonach T-Mobile w całej Polsce. Za przygotowanie komunikacji odpowiada Departament Zarządzania Marką i Customer Experience T-Mobile, we współpracy z agencją VML. Materiały BTL opracowała agencja ARC z Grupy Publicis, natomiast za zakup i planowanie mediów odpowiada dom mediowy Mindshare.
Po czasie określonym Abonament rośnie o 10 zł, a później po każdym kolejnym roku o kolejne 10 zł.
Ceny abonamentów zawierają rabaty 5 zł/mies. za zgody marketingowe i 5 zł/mies. za obsługę elektroniczną.