T-Mobile International podał swoje wyniki za II kw. 2006 r. Grupa zwiększyła przez pierwsze 6 miesięcy bieżącego roku swoją bazę abonencką o 11.5% do 90.2 mln. W II kw. T-Mobile pozyskał 2.5 mln nowych klientów (1 mln poprzez przejęcie tele.ring). W Niemczech T-Mobile ma 30.4 mln klientów. Przychody T-Mobile z usług w I połowie roku wzrosły o 11.6% do 13.4 mld euro. Całkowite przychody wzrosły o 10.7% do 15.4 mld euro. Najbardziej dynamicznie rozwija się amerykański oddział firmy - T-Mobile USA zanotował wzrost liczby klientów o 21.3% oraz wzrost przychodów o 25.2%. EBITDA Grupy wzrosła o 2% do 4.6 mld euro, w porównaniu do połowy 2005 r. i o 3.6% w porównaniu do I kw. 2006 r. Nadal nie udało się w Grupie T-Mobile zahamować spadku ARPU - średnie ARPU w całej grupie spadło w II kw. 2006 r. w porównaniu do II kw. roku ubiegłego o 3.6%, ale spadki w niektórych krajach były bardziej znaczące - Niemcy 8.7%, Węgry 9.5%, Chorwacja 12%. Największy wzrost średnich przychodów z klienta zanotował oddział czeski - aż o 12.5%.