T-Mobile rusza ze świąteczną kampanią "Kiedy bariery znikają, pojawia się bliskość"
T-Mobile startuje z nową kampanią świąteczną, której motywem przewodnim jest idea przełamywania barier i budowania bliskości. Kampania oparta jest na spocie, który opowiada historię przyjaźni dwóch dziewczynek, pokonujących symboliczne przeszkody dzielące ich światy. Główne przesłanie to inspiracja do otwierania się na innych i skupiania na tym, co nas łączy, a nie dzieli.
W Polsce kampania obejmie różne media, w tym telewizję, kina, outdoor, internet oraz punkty sprzedaży.
Za przygotowanie kampanii odpowiada agencja MUW Saatchi & Saatchi z Bratysławy, a jej realizacja obejmie 10 krajów europejskich, gdzie działa Grupa Deutsche Telekom. Reżyserem filmu jest ceniony Alex Feil, a za muzykę odpowiada studio Supreme Music.
W Polsce kampania obejmie telewizję, kina, reklamy OOH, internet, media społecznościowe oraz punkty sprzedaży T-Mobile. Adaptację materiałów na rynek polski przygotował Departament Zarządzania Marką i Customer Experience wspólnie z agencją PZL. Działania internetowe prowadzi agencja VML, a materiały BTL przygotowała agencja ARC (Grupa Publicis). Zakupem i planowaniem mediów zajął się dom mediowy Mindshare.