T-Mobile organizuje specjalny konkurs w którym do wygrania jest dwuletni abonament i smartfon Sony Xperia X lub wzięcie udziału w reklamie.
Operator uruchamia specjalną platformę T-Mobile Show. "Twarzami" projektu będą Agnieszka Szulim i Piotr Kędzierski.
W ramach T-Mobile Show każdy będzie mógł nagrać swoją wersję najnowszego hitu T-Mobile opartego o utwór Robina Thicke’a - „Blurred Lines” i walczyć o atrakcyjne nagrody z udziałem w reklamie włącznie.
Wystarczy wejść na stronę www.t-mobileshow.pl lub ściągnąć specjalną aplikację (dostępna jest na platformy Android i iOS) a następnie nagrać utwór w jednej z dwóch technik – karaoke lub lipsync. Wideo powinno oddawać szaloną, wakacyjną atmosferę. Na autorów najbardziej kreatywnych i spontanicznych klipów czekają atrakcyjne nagrody:
Dodatkowo przyznanych zostanie 50 dwuosobowych zaproszeń na koncert Avicii, który odbędzie się 15go lipca w Gdańsku.
Informacje o projekcie, oraz o zwycięskich zgłoszeniach publikowane będą systematycznie na stronie www.t-mobileshow.pl.
Pozdrowienia ślę z wakacji
Projektowi towarzyszyć będzie kampania reklamowa w telewizji, radiu, online i social mediach. W spotach Agnieszka Szulim i Piotr Kędzierski wcielą się w rolę gospodarzy T-Mobile Show.
Główny 30-sekundowy spot:
Dodatkowo co tydzień pojawi się nowy, 15-sekundowy klip, który przypomni widzom o T-Mobile Show i zachęci do wzięcia udziału w konkursie.
Za kampanię odpowiedzialna jest agencja Bridge2FUN, planowaniem i zakupem mediów zajął się Starcom MediaVest Group, kreacją w Internecie agencja Next, a działania w kanałach społecznościowych prowadzi Agencja Warszawa.
Kampania telewizyjna potrwa do 21 sierpnia, a działania w Internecie oraz konkurs do 31 sierpnia.