Szulim i Kędzierski przechodzą do T-Mobile Show

Newsy
Opinie: 20

T-Mobile organizuje specjalny konkurs w którym do wygrania jest dwuletni abonament i smartfon Sony Xperia X lub wzięcie udziału w reklamie.

Operator uruchamia specjalną platformę T-Mobile Show. "Twarzami" projektu będą Agnieszka Szulim i Piotr Kędzierski.

W ramach T-Mobile Show każdy będzie mógł nagrać swoją wersję najnowszego hitu T-Mobile opartego o utwór Robina Thicke’a - „Blurred Lines” i walczyć o atrakcyjne nagrody z udziałem w reklamie włącznie. 

Wystarczy wejść na stronę www.t-mobileshow.pl lub ściągnąć specjalną  aplikację (dostępna jest na platformy Android i iOS) a następnie nagrać utwór w jednej z dwóch technik – karaoke lub lipsync. Wideo powinno oddawać szaloną, wakacyjną atmosferę. Na autorów najbardziej kreatywnych i spontanicznych klipów czekają atrakcyjne nagrody:

  • Nagroda dzienna – 200 zł
  • Nagroda tygodniowa – Sony Xperia X  z abonamentem na 2 lata za darmo (taryfa Comfort)

Dodatkowo przyznanych zostanie 50 dwuosobowych zaproszeń na koncert Avicii, który odbędzie się 15go lipca w Gdańsku.

  • Nagroda główna zaś to udział w reklamie T-Mobile. Twórcy trzech najlepszych nagrań wezmą udział w 30-sekundowym klipie  telewizyjnym, który zostanie wyemitowany w ramach kampanii reklamowej.

Informacje o projekcie, oraz o zwycięskich zgłoszeniach publikowane będą systematycznie na stronie www.t-mobileshow.pl.

Pozdrowienia ślę z wakacji

Projektowi towarzyszyć będzie kampania reklamowa w telewizji, radiu, online i social mediach. W spotach Agnieszka Szulim i Piotr Kędzierski wcielą się w rolę gospodarzy T-Mobile Show.

Główny 30-sekundowy spot:

Dodatkowo co tydzień pojawi się nowy, 15-sekundowy klip, który przypomni widzom o T-Mobile Show i zachęci do wzięcia udziału w konkursie.

Za kampanię odpowiedzialna jest agencja Bridge2FUN, planowaniem i zakupem mediów zajął się Starcom MediaVest Group, kreacją w Internecie agencja Next, a działania w kanałach społecznościowych prowadzi Agencja Warszawa.

Kampania telewizyjna potrwa do 21 sierpnia, a działania w Internecie oraz konkurs do 31 sierpnia. 

Opinie:

Opinie archiwalne (20):

Komentuj

Komentarze / 20

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    OrangeToDziadostwo pisze: 2016-06-24 20:53
    czyj to był pomysł? tej nowej dyrektorki, kochanicy Prezesa Elżunii ?
    1
  • Users Avatars Mini
    Japierdpoiwi pisze: 2016-06-24 21:33
    Ich już całkiem pogięło. Siec wymiera a oni kolejne durnoty serwują.
    3
  • Users Avatars Mini
    gość pisze: 2016-06-24 21:55
    Tylko niech T-mobilowego prepaida nie biorą;-) bo tam źle się dzieje...
    0
  • Users Avatars Mini
    Qwerty pisze: 2016-06-25 07:16
    Fajna reklama i muzyka. Najgorsze reklamy sa w Play, tam to rzygac sie chce jak widac tych ich celebrytow
    1
  • Users Avatars Mini
    Geronimo pisze: 2016-06-25 08:02
    Not bad chcialoby sie powiedziec. Dobra robota. Dobrze ze nie sa tak zalosne jak w Play.
    -1
  • Users Avatars Mini
    ajaj pisze: 2016-06-25 09:55
    Chętnie bym ta szulim wylipsinkował :)
    2
  • Users Avatars Mini
    romsa pisze: 2016-06-25 10:48
    hehe ja bardzo lubie kedziora i szulim takze wg mnie fajna z nich para i pasuja do tego konkursu jak nikt inny :)
    0
  • Users Avatars Mini
    jaaaa pisze: 2016-06-25 11:21
    no tak....wymierajaca siec i wymierajaca szulimowa;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    Eryk pisze: 2016-06-25 13:04
    No i idą w klimat play - TVNowskie gwiazdeczki
    1
  • Users Avatars Mini
    p pisze: 2016-06-26 12:48
    Dobra energia. Tak jak w plaju na początku
    0
  • Users Avatars Mini
    Kinga32 pisze: 2016-06-27 09:49
    Wole nowoczesne kampanie reklamowe jak http://www.ism.com.pl
    0
  • Users Avatars Mini
    skjf pisze: 2016-06-27 13:56
    Ta wersja z Szulim fajniejsza, generalnie fajny pomysł na zrobienie dwóch wersji jednej reklamy i zachęcenia ludzi do zrobienia tego samego:D
    0
  • Users Avatars Mini
    Poldi pisze: 2016-06-27 14:08
    Zdecydowanie prefeuję jednak plusa. Raz że solidna firma, a dwa, nie atakują mnie jakimiś nic nie znaczącymi celebrytami z reklam, tylko siatkarzami, którym szczerze kibicuję.
    1
  • Users Avatars Mini
    kubx pisze: 2016-06-27 19:35
    wedlug mnie pomysl calkiem ciekawy na promocje :)
    -1
  • Users Avatars Mini
    Martin pisze: 2016-06-28 07:24
    No cóż TMobile udaje młodzieżową sieć. Rzadko nieszczere projekty mają powodzenie:(
    0
  • Users Avatars Mini
    T-mobile ;-) pisze: 2016-06-30 21:55
    TOTALNA KOMPROMITACJA !!!
    0
  • Users Avatars Mini
    sprawiedliwa pisze: 2016-07-04 13:34
    No z Lewandowskim reklama be chociaz była fajna ale jak szulim śpiewa jakby jej w gardle coś stanęło to fajna. Nie lubię jej ale nie będę komentować. Ale tak mega mnie wkurza ten bum co robicie na Anke i Roberta.
    0
  • Users Avatars Mini
    kejti pisze: 2016-07-04 15:25
    podoba mi się ta kampania i ta celebrycka parka! ^^ mnie akurat do przejscia namowila reklama z Kingą Preiss, którą bardzo szanuje, wiec teraz mam juz jakis czas abonament od TMobile, nie naliczaja zwyzek, bardzo sobie chwale prostsze fakturki.
    0
  • Users Avatars Mini
    Caroll pisze: 2016-07-08 12:24
    szulim jest w porządku, niech reklamuje moją siec tylko dobrze :D gut że się do różowych przeniosłem w porę i też z tym uproszczonym abonamentem, grejt grejt
    0
  • Users Avatars Mini
    Krystyna pisze: 2016-07-28 16:38
    Bardzo dziwię się setkom (tysiącom) ludzi, którzy zdecydowali się przystąpić do tego konkursu poprzez aplikację Tmobile Show w telefonie. Po zainstalowaniu, aby przejść dalej i zrobić nagranie, apka ŻĄDA DOSTĘPU DO WSZYSTKICH PLIKÓW MULTIMEDIALNYCH Z TEGO URZĄDZENIA... czyli ni mniej ni więcej, tylko oddajemy im całą naszą prywatność (zdjęcia, nagrania) na tacy... super pomysł operatora na wejście do naszego prywatnego życia... aż dziw bierze, że tyle osób się na to zgodziło:(
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: