10 września br. miała miejsce premiera nowego spotu T-Mobile na kartę, który będzie kontynuował serię reklam nakręconych ukrytą kamerą. Wszystkie filmy pokazują prawdziwe, żywe reakcje klientów na niespodziewane podwojenie ich zakupów. Kampania promuje ofertę T-Mobile na kartę, 2x Więcej na konto, w której każde doładowanie telefonu jest podwajane bez względu na kwotę, częstotliwość doładowania czy staż w sieci. Dodatkowe środki można wykorzystać w pierwszej kolejności na pakiety Internetowe, które są dostępne już od 9,08 zł oraz na rozmowy, SMS-y, MMS-y i transmisję danych.
Najnowszy spot kręcony był na stacji benzynowej, a każdą scenę nagrywało aż 16 ukrytych kamer, aby najlepiej uchwycić reakcje zaskoczonych podwojeniem klientów. Realizacji spotu, tak jak i poprzednich, podjął się reżyser Michał Bulik. Wszyscy uczestnicy biorący udział w nagraniu nie są zawodowymi aktorami i wyrazili zgodę na wystąpienie w reklamach „2x Więcej na konto”.
Kampania obejmuje następujące media: TV, materiały BTL w punktach sprzedaży oraz Internet. Projekt został zrealizowany przez Agencję G7 oraz dom mediowy Starcom.