Ośrodek Monitorowania Zachowań Rasistowskich i Ksenofobicznych kilka dni temu zgłosił T-Mobile niewłaściwe zachowanie jednego z pracowników ich salonu w Warszawie. Według ośrodka, konsultant obsługujący klienta z Ukrainy naigrywał się z ukraińskiego akcentu i udawał, że nic nie rozumie. Na uwagę zwróconą przez innego klienta przyznał ze śmiechem, że "wie o co chodzi, tylko to była jego taktyka".
Ośrodek otrzymał odpowiedź od T-Mobile Polska:
"Dziękujemy za przesłaną informację. Pragnę Pana zapewnić, że żadne zachowania obrażające klientów nie są i nie będą tolerowane przez naszą firmę. Osoba, o której Pan pisze została zidentyfikowana i poniosła konsekwencje służbowe swojego zachowania. Dodatkowo przeprowadzone zostanie spotkanie z całym zespołem sklepu, aby przypomnieć wartości firmy i uczulić pracowników odnośnie właściwego zachowania i komunikacji, która nie może budzić żadnych wątpliwości co do intencji. Podobną komunikację zamierzamy również zrealizować do wszystkich pracowników sieci sprzedaży zarówno punktów własnych jak również partnerów zewnętrznych.
Nasi przedstawiciele próbują skontaktować się również z klientem, którego dotyczy sprawa, aby przeprosić go za wszystkie niedogodności jakie go spotkały w punkcie sprzedaży.
Pozdrawiam,
T-MOBILE POLSKA S.A.
Konrad Mróz
Corporate Communication Expert"
Incydent miał miejsce 16 września ok. godz. 17.30 w salonie T-Mobile na ul. Jubilerskiej w Warszawie.