T-Mobile w Polsce - pełne wyniki finansowe i operacyjne

Newsy
Żródło: T-Mobile
Opinie: 3

T-Mobile w Polsce - pełne wyniki finansowe i operacyjne w II kw. 2011 r. (waluta euro)

millions of €   Note Q2/10 Q3/10 Q4/10 FY/10 Q1/11 Q2/11 y.o.y. % H1/10 H1/11 y.o.y. %
Total revenue     451 472 475 1 839 440 453 0,4 892 893 0,1
EBITDA     176 159 187 691 144 176 0,0 345 320 (7,2)
EBITDA margin (EBITDA / total revenue) %         39,0 33,7 39,4 37,6 32,7 38,9 (0,1p) 38,7 35,8 (2,9p)
Cash capex (as reported)     35 48 58 198 39 32 (8,6) 92 71 (22,8)
Cash contribution     141 111 129 493 105 144 2,1 253 249 (1,6)
                         
Operational.                        
      Q2/10 Q3/10 Q4/10 FY/10 Q1/11 Q2/11 y.o.y. % H1/10 H1/11 y.o.y. %
Mobile communications (end of period)                        
Service revenue (€ million)   434 448 449 1 748 416 423 (2,5) 851 839 (1,4)
Adj. EBITDA Margin (Service Rev.) (%)   40,6 35,5 41,6 39,5 34,6 41,6 1,0p 40,5 38,1 (2,4p)
Customers ('000)   13 276 13 321 13 259 13 259 13 175 13 203 (0,5) 13 276 13 203 (0,5)
 - contract ('000)   6 763 6 814 6 796 6 796 6 717 6 698 (1,0) 6 763 6 698 (1,0)
 - prepaid ('000)   6 512 6 507 6 463 6 463 6 458 6 504 (0,1) 6 512 6 504 (0,1)
Net Adds ('000)   (86) 46 (62) (241) (84) 27 n.a. (224) (56) 75,0
 - contract ('000)   42 51 (18) 140 (23) (19) n.a. 108 (42) n.a.
 - prepaid ('000)   (127) (5) (44) (381) (61) 46 n.a. (331) (15) 95,5
Average monthly churn (%)   2,9 2,8 2,9 2,9 3,0 2,7 (0,2p) 2,9 2,8 (0,1p)
- contract (%)   0,9 0,8 1,1 1,0 1,1 1,0 0,1p 1,0 1,1 0,1p
SAC per gross add (€)   21 24 27 23 24 20 (4,8) 21 22 4,8
 - contract (€)   105 127 133 112 127 109 3,8 94 118 25,5
 - prepaid (€)   2 3 2 2 2 1 (50,0) 2 2 0,0
SRC per retained customer (€)   81 93 82 81 86 74 (8,6) 74 81 9,5
ARPU (€)   11 11 11 11 10 11 0,0 11 11 0,0
 - contract (€)   17 18 18 17 17 17 0,0 17 17 0,0
 - prepaid  (€)   4 5 4 4 4 4 0,0 4 4 0,0
non-voice % of ARPU (%)   25 26 28 26 27 27 2p 25 27 2p
MOU per customer (min)   134 136 139 134 135 140 4,5 129 137 6,2
 - contract (min)   209 210 216 209 211 219 4,8 205 215 4,9

Opinie:

Opinie archiwalne (3):

Komentuj

Komentarze / 3

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    Fugazi pisze: 2011-08-04 12:32
    W tym zestawieniu na plus wychodzi na pewno to, że liczba kart prepaid wzrosła o 46 tys. Co do innych wyników to myślę, że za wcześnie mówić zarówno o sukcesie jak i porażce rebrandingu T-Mobile. Na pewno rozpoznawalność marki utrzymuje się na wysokim poziomie.
    0
  • Users Avatars Mini
    OldBoy pisze: 2011-08-05 15:39
    Ocena rebrandingu może być dopiero pod koniec roku, także nie co się spieszyć z wyrokowaniem tym bardziej, że sporo się dzieje w ofercie TT, a na jesieni ma być jeszcze więcej zmian . Ja jestem dobrej myśli :)
    0
  • Users Avatars Mini
    neff pisze: 2011-08-19 01:09
    W podliczenia prepaidowe wkalkulowana jest też Heyah, bo T-Mobile i PTC razem podliczają Heyah i TT. Wzrost bardzo ładny, zwłaszcza, że zazwyczaj notowano odpływ kart prepaid.
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: