T-Mobile przygotował krótki własny komunikat podsumowujący wyniki operatorów komórkowych po I kw. 2012 r. Oto jego treść:
Po opublikowaniu przez 4 operatorów komórkowych wyników finansowych i operacyjnych za pierwszy kwartał br. możemy podsumować zmiany, które zaszły na rynku telekomunikacyjnym w Polsce. W pierwszym kwartale br. największą liczbę nowych klientów pozyskała PTC - aż 351 tys. - awansując na drugie miejsce na polskim rynku telekomunikacyjnym. Po pierwszym kwartale zaledwie 100 tysięcy klientów dzieli PTC do pozycji lidera rynku, a przewaga nad trzecim w kolejności operatorem, który opublikował dziś swoje wyniki, wzrosła do ponad 650 tys. Osiągnięcie tak dobrych wyników przez PTC jest możliwe dzięki wprowadzeniu na polski rynek marki T-Mobile, która oferuje klientom korzystne oferty i usługi. Od rebrandingu PTC pozyskała już ponad 1,3 miliona nowych klientów. Już niedługo, bo 5 czerwca, T-Mobile będzie obchodzić swoje pierwsze urodziny na polskim rynku.