Po wdrożeniu platformy One Portal na Słowacji, T-Mobile wprowadza ją również na rynek Macedonii Północnej. System został opracowany przez zespół specjalistów z polskiego oddziału Deutsche Telekom.
One Portal to platforma umożliwiająca firmom zarządzanie usługami telekomunikacyjnymi, takimi jak składanie zamówień online, śledzenie zgłoszeń, przeglądanie faktur oraz zarządzanie kontami i użytkownikami. Platforma opiera się na rozwiązaniu eSerwis, które działa w Polsce od kilku lat.
Wdrożenie platformy w Macedonii Północnej jest elementem strategii T-Mobile, mającej na celu ujednolicenie i cyfryzację obsługi klientów biznesowych w Europie oraz poprawę efektywności operacyjnej.
Kolejne wdrożenia planowane są do końca 2025 roku w Czechach i na Węgrzech, a w 2026 roku w Austrii, Grecji i Polsce.
W Polsce One Portal zastąpi dotychczasową platformę eSerwis, tworząc wspólne środowisko dla klientów biznesowych w krajach objętych programem.