Grzegorz Bors, dyrektor marketingu i sprzedaży w polskim T-Mobile, zapowiedział w wywiadzie dla portalu WirtualneMedia.pl, że jego sieć planuje wprowadzić blokadę - tak jak w roamingu - która uniemożliwi klientom przekroczenie określonego limitu transferu danych z internetu w Polsce.
Bors potwierdził także, że T-Mobile rozmawia z bankami i firmami wydającymi karty płatnicze o wdrożeniu usługi NFC dla wszystkich klientów. Bors dodał: "Chcemy już teraz pozyskać możliwie najwięcej partnerów, żeby nasza oferta w momencie wprowadzenia na rynek była jak najszersza. Obecnie mogę tylko powiedzieć, że start usługi NFC planujemy na pierwszą połowę przyszłego roku, tak żeby zdążyć przed Euro."
Grzegorz Bors zapowiedział także, że w najbliższym czasie Heyah "wróci marketingowo". Kot Rysiek na pewno pojawi się w nowych reklamach Heyah. A na przyszły rok T-Mobile planuje bardzo mocne wsparcie tej marki.
Pełna treść wywiadu znajduje się tutaj