T-Mobile ma kolejny spot reklamowy z cyklu Bez nonsensów. Najnowsza odsłona kampanii wizerunkowej operatora przypomina o roli, którą szczególnie w obecnej sytuacji, odgrywa mobilny dostęp do internetu.
W najnowszym spocie widzimy młodą mamę, która dzwoni do swojego męża, niemogącego towarzyszyć jej w szpitalu, aby pokazać mu ich nowonarodzone dziecko. Niestety, wideorozmowa z każdą chwilą staje się coraz bardziej utrudniona z powodu słabego zasięgu sieci. Mężczyzna pędzi więc do szpitala. Mija po drodze wiele osób, które wykonują swoje obowiązki – prowadzą telekonferencje, spędzają czas wolny w parku, korzystając z Internetu. Kiedy nasz bohater dobiega już pod budynek szpitala, próbuje dodzwonić się do żony, ale bezskutecznie.
Kampanię, która prowadzona będzie w telewizji, Internecie oraz w punktach sprzedaży operatora, przygotował Departament Zarządzania Marką T-Mobile wraz z agencją DDB Warszawa. Materiały do punktów sprzedaży przygotowała agencja ARC Worldwide Polska. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Mindshare.