T-Mobile zorganizował holograficzny koncert Mariah Carey w Krakowie

Newsy
Opinie: 0

W ramach najnowszej kampanii reklamowej „Chwile, które łączą” T-Mobile zorganizował wirtualny koncert Mariah Carey równocześnie w pięciu różnych miastach Europy. Mariah wykonała swoje największe świąteczne przeboje jednocześnie w pięciu europejskich miastach (Krakowie, Frankfurcie, Zagrzebiu, Skopje i Podgoricy). Było to możliwe dzięki zastosowaniu technologii holograficznej.

Koncert stanowi podstawę nowej kampanii reklamowej, którą Deutsche Telekom wkrótce rozpocznie dla swoich marek (T, T Mobile oraz T-Home) w Polsce, Niemczech, Chorwacji, Macedonii i Czarnogórze.

W Polsce nowa kampania będzie promowała świąteczne prezenty w ofercie T Mobile: wysyłanie nielimitowanych SMSów i MMSów do wszystkich użytkowników T-Mobile w kraju i na świecie, przebojowe gry, jak również smartfony w atrakcyjnych cenach z dostępem do Internetu.

W czasie wirtualnego koncertu Mariah Carey na krakowskim rynku T-Mobile kręcił swoją najnowszą reklamę, której fragmenty będą wykorzystywane także na innych rynkach.
 

Opinie:

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: