T-Mobile poinformował, że z jego usługi t-zones (odpowiednik Vodafone Live! i erowego Omnixa) korzysta już niemal 5 mln aktywnych użytkowników miesięcznie. 16% przychodów w Europie w całej Grupie T-Mobile pochodzi z usług niegłosowych. W ciągu pierwszych 10 miesięcy tego roku klienci T-Mobile wysłali 15 mln MMS-ów (średnio 4 MMS-y na użytkownika) oraz 18 mld SMS-ów. Ponad 36% telefonów sprzedanych w tym roku stanowiły aparaty z obsługa wiadomości multimedialnych, 40% było wyposażonych w kolorowy ekran, 50% wspomagało Javę, 13% było wyposażonych w aparat cyfrowy. Do tej pory T-Mobil wprowadził na rynek 20 telefonów specjalnie personalizowanych przez producentów dla Grupy.
Z usługi t-zones korzysta ponad 4.9 mln unikalnych użytkowników w Niemczech, Wielkiej Brytanii, Austrii, Czechach, Holandii oraz USA. Najpopularniejszymi kanałami informacyjnymi t-zones są t-sports, t-games, t-movies oraz t-music, które generują 70% całego ruchu w portalu T-Mobile. Klienci T-Mobile w III kw. 2003 r. pobrali 18.5 mln dzwonków, co oznacza wzrost o 59% w porównaniu do II kw. bieżącego roku. Właśnie pobieranie dzwonków jest najpopularniejsze - stanowiło 68% wszystkich pobrań. W Europie 81% pobranych dzwonków to dzwonki polifoniczne. 20% pobrań stanowiły natomiast zakupy gier.