6 lipca rozpocznie się kolejna odsłona kampanii reklamowej PLAY. Tytuł kampanii to "Taki pełny, a taki lekki".
Nowa kampania dotyczy promocyjnego abonamentu PLAY LAJT za 30 złotych. W filmie, prasie i na billboardach w sposób metaforyczny przedstawione są walory nowego wakacyjnego abonamentu, który jednocześnie jest bardzo lekki (kosztuje jedynie 30 złotych miesięcznie) i pełny (benefity jak w pozostałych abonamentach PLAY oraz telefon multimedialny w świetnej cenie). W piętnastosekundowym spocie widzimy przedstawienie baletowe, w którym oprócz filigranowych baletmistrzów występuje balerina o bardzo pełnych kształtach. Baletnica huśta się na huśtawce, wysoko ponad głowami tancerzy, a w finałowej scenie skacze z huśtawki prosto w objęcia jednego z artystów, który… bez trudu łapie ją i przerzuca niczym lekką plażową piłkę do drugiego z tancerzy. Wszystkie materiały łączy hasło: Abonament Play Lajt za 30 zł. Taki pełny, a taki lekki.
Timing i nośniki: TV, outdoor, prasa, radio – start 6 lipca (piątek).
Informacje o autorach: Łukasz Stachniak (art. director), Michał Kubik (copywriter), Jacek Izrailewski (copywriter, creative partner) z agencji Brain, przedstawiciel Klienta: Dorota Banaszek, przedstawiciel Agencji: Anna Browarek.
Dom mediowy: Guideline MediaCom.