"Taki pełny, a taki lekki" - kampania reklamowa PLAY LAJT

Newsy
Żródło: PLAY
Opinie: 25

6 lipca rozpocznie się kolejna odsłona kampanii reklamowej PLAY. Tytuł kampanii to "Taki pełny, a taki lekki".

Nowa kampania dotyczy promocyjnego abonamentu PLAY LAJT za 30 złotych. W filmie, prasie i na billboardach w sposób metaforyczny przedstawione są walory nowego wakacyjnego abonamentu, który jednocześnie jest bardzo lekki (kosztuje jedynie 30 złotych miesięcznie) i pełny (benefity jak w pozostałych abonamentach PLAY oraz telefon multimedialny w świetnej cenie). W piętnastosekundowym spocie widzimy przedstawienie baletowe, w którym oprócz filigranowych baletmistrzów występuje balerina o bardzo pełnych kształtach. Baletnica huśta się na huśtawce, wysoko ponad głowami tancerzy, a w finałowej scenie skacze z huśtawki prosto w objęcia jednego z artystów, który… bez trudu łapie ją i przerzuca niczym lekką plażową piłkę do drugiego z tancerzy. Wszystkie materiały łączy hasło: Abonament Play Lajt za 30 zł. Taki pełny, a taki lekki.

Timing i nośniki: TV, outdoor, prasa, radio – start 6 lipca (piątek).

Informacje o autorach: Łukasz Stachniak (art. director), Michał Kubik (copywriter), Jacek Izrailewski (copywriter, creative partner) z agencji Brain, przedstawiciel Klienta: Dorota Banaszek, przedstawiciel Agencji: Anna Browarek.

Dom mediowy: Guideline MediaCom.

Opinie:

Opinie archiwalne (25):

Komentuj

Komentarze / 25

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    rivendell pisze: 2007-07-04 23:21
    uuu to mi pachnie dyskryminacją puszystych :-) To znaczy, za pewne zapachnie tym wszystkim kontrolerom reklam, dla których impreza gdzie są same dzieci na pewno jest eskalacją pedofilstwa :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    mix pisze: 2007-07-04 23:34
    a kiedy będzie mix w sieci pley. Albo płatności kartą lub przez terninal.
    0
  • Users Avatars Mini
    leo pisze: 2007-07-04 23:41
    i znowu maja kontrowersje w reklamie teraz nasmiewaja sie z otyłych ludzi pieknie oni chyba troche teraz przesadzili:(
    0
  • Users Avatars Mini
    MK-1 pisze: 2007-07-05 00:28
    A czy to Wy troche nie przesadzacie? Szukacie na siłe kontrowersji, gdy to jest zwykła reklama. Gdzie tu jest dyskryminacja ludzi otyłych, bo ja nic nie zauważyłem. Jakoś zwrócić na siebie uwagę muszą :) ja nigdy nie widziałem w reklamach PLAYa niczego nieodpowiedniego. Pozdrawiam.
    0
  • Users Avatars Mini
    rafaik pisze: 2007-07-05 01:04
    Ja sadze ze dyskryminują ludzi chudych popatrzcie na tego pana ;)
    0
  • Users Avatars Mini
    dan-rut pisze: 2007-07-05 01:09
    Fatycznie, facet przesadził z odchudzaniem... ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    mirekb pisze: 2007-07-05 09:31
    acha ta reklama ma zaciemnic to ze jest oplata aktywacyjna 100pln czy co(wczesniej nie bylo)??
    0
  • Users Avatars Mini
    krs pisze: 2007-07-05 09:35
    Szkoda, ze na koniec nie przygniecie ich taki 2 tonowy odwaznik z napisem "AKTYWACJA 99 pln"
    0
  • Users Avatars Mini
    ideapop pisze: 2007-07-05 12:24
    50 zł aktywacja wynosi anie 100
    0
  • Users Avatars Mini
    rachatLukum pisze: 2007-07-05 12:59
    i znow beznadzieja, ...dlaczego zycie komplikowac, wgryzac co podmiot mial na mysli?? wrrr, jestem desperacko nastawiona co do pomyslow copywriterow Playa, wrrr
    0
  • Users Avatars Mini
    rivendell pisze: 2007-07-05 13:47
    MK: no właśnie o to chodzi - my (tzn na pewno ja) nic zdrożnego nie widzimy, ale znaleźli się tacy co zobaczyli, niestety. Play mi sie spodobał pod względem reklam bo nie podał tego wszystkiego na tacy, tylko kazał użyć szarych komórek żeby zrozumieć przekaz. Zrobili fajne reklamy a nie masówe.
    0
  • Users Avatars Mini
    endriurz pisze: 2007-07-05 14:20
    mirekb & krs@two widze ze nie macie pojecia ile wynosi aktywacja w Play i piszecie bzdury, byc moze wysokosc aktywacji pomylila sie Wam z inna siecia bo w PLAY LAJT aktywacja wynosi 50 zl brutto.
    0
  • Users Avatars Mini
    dusiek pisze: 2007-07-05 14:28
    nie ma opłaty aktywacyjnej 99 zł - bzdura! przeczytajcie regulamin. Kolejne osoby, które coś piszą ale nie mają pojęcia o szczegółach
    0
  • Users Avatars Mini
    krs pisze: 2007-07-05 15:44
    No rzeczywiscie nie mam pojecia co pisze. Zostalem publicznie ukarany , juz nie bede rabal takich bezsensownych postow.
    0
  • Users Avatars Mini
    polak mały pisze: 2007-07-05 17:47
    Kajactwo też jest tępione! (kajactwo od kajania się)
    0
  • Users Avatars Mini
    leo pisze: 2007-07-05 21:19
    ciekawe kiedy pierwsze kary albo doniesienia o dyskryminacji lub nasmiewania sie z ludzi wiadomo jakich beda :)hihi
    0
  • Users Avatars Mini
    miki pisze: 2007-07-05 21:59
    to jets tylko metafora...nie ma co popadać w paranoje i wszędzie dosuzkiwać się drugiego dna...to,że ktoś raz coś zobaczył to nie zawsze musi być wszędize haczyk...lepiej zobaczyć na własne oczy i samemu sie przekonać...
    0
  • Users Avatars Mini
    kkk pisze: 2007-07-05 22:05
    elegancko :) a jest w play EDGE?
    0
  • Users Avatars Mini
    Dzidzia pisze: 2007-07-07 14:26
    Matko jaka dyskryminacja!!!!!!!!????Tyle sie mowi, ze grubaski rzadko występują w reklamach, bo są nieestetyczne, nie wyglądają ciekawie. A tu proszę!Jaką dziewczyna szansę dostała.Dle mnie bomba :) Przesłanie bardzo dobre, metafora idealna, czego więcej oczekiwac.Pomimo, że Play miał problemy z poprzednimi reklamami, że są za wulgarne, mało przemawiające itp, to jednak zmiana formy pozostawia ich w swojej oryginalności :)
    0
  • Users Avatars Mini
    Edmundo pisze: 2007-07-07 15:50
    Szczerze powiedziawszy, to reklama troszkę nie smaczna, raczej baletnica kojarzy sie z osoba bardzo zwinna i nadto wyszczuplałą a tutaj psikus, osobiście nie podoba mi sie.
    0
  • Users Avatars Mini
    grzechotnique pisze: 2007-07-08 01:55
    ta reklama jest dziwna . . ! . . .. . Taka . . . ...jak najgorsze promo Tik-taka . :))) . ...żaertowałem . . .. .
    0
  • Users Avatars Mini
    elwira pisze: 2007-07-09 20:52
    ej, gdzie wy tam widzicie coś nie smacznego??!!reklama jak reklama. niesie za sobą określone przesłanie i do tego nawiązuje zdjęcie..wszystko jest jasne...
    0
  • Users Avatars Mini
    szu pisze: 2007-07-11 19:32
    Widziałam to wreszcie w tv.To sie usmiałam...dobre
    0
  • Users Avatars Mini
    jacek pisze: 2007-07-25 14:00
    kolejna odsłona kampanii reklamowej play jest według mnie lepsza od poprzednich...z nutka humoru i nawiązująca do oferty...w sam raz:)
    0
  • Users Avatars Mini
    PIOTREK pisze: 2007-08-23 22:07
    W tym spocie reklamowym nie dostrzegam niczego obrażającego ludzi otyłych jak i chudych. Wręcz przeciwnie, zmusza mnie on do refleksji. Ukazuje wewntrzną wartość pozornie bezwartośćiowych rzeczy i odwrotnie. Radzę, abyście byli bardziej wyrozumiali i podchodzili do reklam z dystansem.
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: