Tanie numerki już w cenniku

Newsy
Żródło: Era
Opinie: 115

Cennik taryfy Happy w systemie Tak Tak wraz z usługą Tanie Numerki:

Tanie Numerki do maksymalnie 5 wybranych numerów sieci:
Era, Heyah, krajowej sieci stacjonarnej
Minuta połączenia
z wybranymi numerami
0,19 zł z VAT
Naliczanie 1 s /1 s
Aktywacja na okres 9 miesięcy (za każdy wybrany numer, ważność liczona od dnia aktywacji wybranego numeru) 9,00 zł z VAT

W ramach usługi w pierwszej kolejności wykorzystywane są Erajednostki. Aktywacja usługi jest dostępna za pośrednictwem serwisu iTakTak lub pod numerem 9797 (bezpłatny na terenie Polski), lub przez konsultanta Biura Obsługi Użytkownika (2,44 zł z VAT za połączenie).

Usługa dostępna dla Użytkowników taryfy Happy i usługi Happy Taniej. Zmiana wybranego numeru jest możliwa jedynie przez dezaktywację i ponowną aktywację numeru, co wiąże się z ponownym naliczeniem opłaty aktywacyjnej. W przypadku utraty ważności konta na połączenia wychodzące – wybrane numery są dezaktywowane bez możliwości zwrotu proporcjonalnej części opłaty aktywacyjnej. Usługa dotyczy połączeń krajowych. W ramach usługi niższą stawką nie są objęte: transmisja danych, połączenia do innych krajowych operatorów komórkowych, numery: 9602, 9797, 9898, 602 913, 602 990, 608 908, 602 950 000, 602 951 000, 602 960 200, 602 985, +48 604 01 01 01, +48 604 02 02 02, 888 001 111, 888 002 222, 888 003 333, 888 001 101, 888 000 101, 888 000 011, Numery Premium oraz inne numery usługowe. Aktywacja usługi powoduje dezaktywację oferty „Darmowe SMS-y w Era Tak Tak”. Nie ma możliwości przedłużenia korzystania z wybranego numeru w ramach usługi przed upływem 9 miesięcy od dnia aktywacji usługi. Operator zastrzega sobie możliwość zmiany trybu i sposobu przedłużenia ważności wybranego numeru.

Pełny taryfy Happy w systemie Tak Tak wraz z usługą Tanie Numerki znajduje się tutaj (plik PDF, 75 KB)

Opinie:

Opinie archiwalne (115):

Komentuj

Komentarze / 115

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    BAQ pisze: 2005-08-11 10:35
    "W ramach usługi w pierwszej kolejności wykorzystywane są Erajednostki." :-((((
    0
  • Users Avatars Mini
    rcicho pisze: 2005-08-11 10:45
    Opłaca sie tylko tym ktorzy nie korzystają z pakietów 29 gr/min.
    0
  • Users Avatars Mini
    mcgrey pisze: 2005-08-11 10:46
    No to ja wolę pozostać przy tych pakietach erajednostek. Kiepska promocja :((
    0
  • Users Avatars Mini
    twister pisze: 2005-08-11 10:47
    a pakiety sa juz oficjalnie w cenniku ?
    0
  • Users Avatars Mini
    flama pisze: 2005-08-11 11:07
    To lepsze sa smsy mysle za darmo na pol roku!
    0
  • Users Avatars Mini
    Wojtek pisze: 2005-08-11 11:10
    Era chce troche posprzatac po tanich minutach. TikTakowcy zgromadzili sporo erajednostek i trzeba ich zmusic do ich wydania. Metoda kija i marchewki ?!
    0
  • Users Avatars Mini
    Wojtek pisze: 2005-08-11 11:21
    Ja wole pakietyw TakTaku!!! Najlepszy pre-paid to jednak Sami Swoi. 72gr do wszystkich i tylko 24gr na stacjonarne. Szkoda tylko ze na Plusa nie jest taniej :(i sms-y drogo 24gr./szt.
    0
  • Users Avatars Mini
    BOSSNOKIA pisze: 2005-08-11 11:21
    Szkoda ze az 9zl za aktywacje,ale niech martwią sie Ci którzy korzystają tylko z TT.
    0
  • Users Avatars Mini
    JRobert pisze: 2005-08-11 11:25
    Jakie sprzątanie po erajednostkach? Może czegoś nie rozumiem... 19 groszy, to mniej niż 29, czyli i tak się opłaca - pod warunkiem oczywiście, że przez 9 miesięcy na jeden z wybranych numerów wygadamy 90 minut, czyli 10 minut miesięcznie... A jak się skończą erajednostki, to można zamówić nowy pakiet - "promocja" do 8 stycznia 2006 :)
    0
  • Users Avatars Mini
    monoS pisze: 2005-08-11 11:28
    Zdecydowanie pakiety są korzystniejsze, jeżeli dzwonisz do więcej niż 5-ciu osób, czyli chyba dla większości przeciętnych użytkowników. Co za frajda płacić 69 zł/min za rozmowę wewnątrz sieci dla szóstej i kolejnych osób?
    0
  • Users Avatars Mini
    xor pisze: 2005-08-11 11:32
    jezeli to prawda, ze tanie minuty z pakietow wykorzystywane sa w pierwszej kolejnosci to ta promocja SSIE!!! :D przypomina mi to sytuacje, kt. kiedys mialem w abo w plusie, minuta z wybranym numerem caly dzien za 30 gr ale najpierw schodzily darmowe minuty, wiec zeby pogadac za 30 gr musialem wygadac darmowki, a pozniej do innych dzwonic po 2 zlote :/ ERA ugodzila ta promocja w idee pre-paidow w ogole. wybierasz tani numer to masz miec tanio! nie powinno to byc polaczone z jakimikolwiek innymi znizkami, tzn. powinno byc od nich calkowicie niezalezne. wiem ze wielu bedzie zachwyconych ta promocja (i slusznie, bo na pewno bedzie im odpowiadac), jednak ogolnie rzecz biorac to niezbyt fair reguly. moj przedmowca bardzo slusznie okreslij to jako metoda kija i marchewki. niestety nasi operatorzy od lat stosuja jedna prosta zasade - JAK NIE KIJEM GO TO PALA! w zaistnialem sytuacji oczywiscie nie ma mowy, zebym zrezygnowal z pop'a, szczegolnie ze 89% znajomych jest w idei.
    0
  • Users Avatars Mini
    frytka pisze: 2005-08-11 11:37
    Ale jesteście marudni!! Nawet gdyby operator płaciłby wam za rozmowy to bylibyście niezadowoleni że płaci za mało!! A przypomnijcie sobie jak było jeszcze nie tak dawno.... brak naliczania sekundowego i ponad 2 złote za minutę!!
    0
  • Users Avatars Mini
    Wojtaszek pisze: 2005-08-11 11:45
    Tak se siedze i kombinuje i mysle i dochodze do wniosku, ze Tanie Numerki sa do dupy. A poza tym cala oferta TT jest bardzo dobra i coraz lepsza. Marzy mi sie jeszcze, ze era jednostki znikna i bedzie po prostu taniej do era, heyah i na stacjonarki oraz ze roamingowa promocja wejdzie na stale.
    0
  • Users Avatars Mini
    sympatyczny pisze: 2005-08-11 11:47
    jakby nie bylo zamiast pakietow to byloby super. albo jakby bylo zamiast pakietow a minuta wychodzilaby tak jak w tepsie lub tak jak w max proficie wybrane numery tez byloby super. a tak, oferta niewiele zmienia na rynku, choc dla niektorych moze byc atrakcyjna
    0
  • Users Avatars Mini
    asd pisze: 2005-08-11 11:48
    A MIALO BYC TAK PIEKNIE, ale jak zabiera era jednostki to straszna kicha wyszla. Wczorajsze info przynioslo euforie ze 19 gr za min, a teraz widze ze nawet z tego nie skorzystam
    0
  • Users Avatars Mini
    galliano78 pisze: 2005-08-11 12:09
    Ta promocja jest tylko dobra jesli ktos nie bedzie kupowal 'pakietu tanich minut i sms'. Wowczas bedzie mial 19gr wewnatrz a 69gr na zewnatrz. Ta promocja jest dla tych co dzwonia czesto do najblizszych ze swojej sieci,ale prawie wcale nie wysylaja sms do osob z ery,heyah. Przeciez jesli w pakietach mamy sms po 7gr wewnatrz to kto zrezygnuje z pakietow po to aby za sms placic 16gr??
    0
  • Users Avatars Mini
    sympatyczny pisze: 2005-08-11 12:13
    *asd: zgadzam sie z toba. jak przeczytalem wczorajszego newsa juz zaczalem szukac na allegro taktaka z taryfa happy taniej, zeby zastapil moj numer sami swoi w drugim telefonie. ale w tej sytuacji nie ma glupich, sami swoi wciaz bezkonkurencyjne
    0
  • Users Avatars Mini
    bOb pisze: 2005-08-11 12:15
    Szmerki, bajerki, Tanie numerki... A może szybkie numerki?
    0
  • Users Avatars Mini
    wos pisze: 2005-08-11 12:15
    Czyli w w momencie gdybyśmy aktywowali choć jeden tani numerek, nie warto już wykupywać erajednostek... - no w warto wtedy nie mieć żadnych erajednostek. Sądzę zatem, że nie skorzystam z oferty, dla mnie byłoby to bez sensu. Mam już mnóstwo erajednostek wykupionych, a poza tym pozbyłem się telefonu w TP SA i dzwonię przynajmniej na 30 różnych numerów stacjonarnych.
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-08-11 12:20
    xor - kiedy i w jakiej taryfie tak było?
    0
  • Users Avatars Mini
    pajorro pisze: 2005-08-11 12:49
    ANO- ludziom trudno jest dogodzić... Ciekawe czy 2 lata temu by narzekali jakby dali im do pre-paida rozmowy po 19 gr i naliczanie 1/1 :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    wos pisze: 2005-08-11 12:56
    Uwaga !!! Jeśli mielibyśmy choć na chwilę nieaktywne konto na wychodzące - tanie numerki przepadają. Mimo, że mamy tani numerek, to i tak opłaty jako pierwsze pobierane są z erajednostek, jeśłi oczywiście takowe mamy.
    0
  • Users Avatars Mini
    A21 pisze: 2005-08-11 13:09
    Ludzie ale wy marudzicie na ta promocje. dali wam promocie po 0,19 gr za minute a jeszcze zle.jak nie chcecie to nie bierzcie tego ale jak mozna tak marudzic na ta promocje.
    0
  • Users Avatars Mini
    Maciek pisze: 2005-08-11 13:11
    dno i 7 metrów mułu. Tik Tak zawiódł wszystkich. :((((
    0
  • Users Avatars Mini
    jacematy pisze: 2005-08-11 13:14
    9 miesięcy :), jakieś ciążowe i prorodzinne te tanie numerki :)
    0
  • Users Avatars Mini
    xor pisze: 2005-08-11 13:16
    *wlo - dokladnie nie pamietam, ale to byla taryfa ze w ciagu dnia 1,60 czy 1,80 + VAT do wszystkich, po 18 ok 80 gr do wszystkich, a w nocy i w weekendy 30 gr do plusa. a wybrany numer kosztowal 2,44 miesiecznie i mialem zawsze 30 gr na niego. ALE mialem tez 30 darmowych minut, kt. odejmowalo nawet jesli dzwonilem na ten wybrany numer. w kazdym razie ten abo kupilem pod koniec 2003, wiec chyba pamietasz z grubsza jakie wtedy byly "atrakcje" w plusie :)
    0
  • Users Avatars Mini
    nodzak13 pisze: 2005-08-11 13:18
    IDEA THE BEST!!! ;)
    0
  • Users Avatars Mini
    Maniaczka pisze: 2005-08-11 13:18
    Niezła oferta jak na pre paid
    0
  • Users Avatars Mini
    nautilius pisze: 2005-08-11 13:30
    super oferta :D
    0
  • Users Avatars Mini
    Gonzales pisze: 2005-08-11 13:33
    Aby jeden numer się zamortyzował na tle pakietów, to z jednym tylko numerem trzeba wygadać 90 minut w ciągu 9 miesięcy. I to z pominięciem oczywiście zastrzeżenia, że w pierwszej kolejności schodzą Erajednostki. Wydaje mi się, że ta oferta ma sens przede wszystkim dla małoletnich parek, które w dodatku ładują niskimi nominałami (czyli bez bonusowych erajednostek). Ci, którzy TT mają po to, aby taniej dzwonić do Ery z pewnścią pozostaną przy pakietach minut/SMS, chociażby po to, aby móc efektywnie wykorzystać Erajednostki. Ale to tylko moja skromna opinia ;).
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-08-11 13:45
    xor - mówiesz o ratyfach Plus - standardowych, ze Swojakiem? No cóż... Trudno jest inaczej rozliczać kiedy stosuje się minutowe rozliczenie zasobów. Mogłeś skorzystać z opcji rozliczania równoległego - ale wówczas rachunek by rósł o te połączenia. Teraz już to jest standardowo rozliczane wg pakietu kwotowego. Jednak nie rozumiem pretensji. To przecież Era przodowała w tego typu ofertach (i do dzisiaj przoduje), gdzie owszem masz po groszu ale po wykorzystaniu pakietu abonamentowego - nawet nie ma możliwości ustawienia, żeby równolegle rozliczało te połączenia.
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-08-11 13:47
    Nie dziwi mnie takie postępowanie Ery także w tym przypadku. To przeceż normalne!
    0
  • Users Avatars Mini
    zapinator pisze: 2005-08-11 15:10
    w erze jeszcze przeciez nie tak dawno oferowali oferte przedluzeniowa z upustem 99% na jeden numer ek ale po wykorzystaniu bezplatnych minut, co do oferty to ciekawa ale pewnie wiekszosc zostanie przy erajednostach bo jest tak jak swego czasu porownywano simplusa ze 7 swojakow to nie 7 mln numerow jak w tt
    0
  • Users Avatars Mini
    sympatyczny pisze: 2005-08-11 14:03
    *wlo mylisz sie. na poczatku w taryfach Plus nie bylo mozliwosci rownoleglego naliczania, pojawila sie ona dosc pozno.
    0
  • Users Avatars Mini
    sympatyczny pisze: 2005-08-11 14:03
    *jacematy: no w koncu to numerki ;)
    0
  • Users Avatars Mini
    thev pisze: 2005-08-11 14:07
    **wlo oczywiscie standardowe musial sobie pobronic plusa hehe
    0
  • Users Avatars Mini
    luk pisze: 2005-08-11 14:17
    W TikTaku powinni zrobić na stałe 0.25 zł do Ery, Heyah, stacjonarnych, zlikwidować te durne erajednostki i dawać normalną kasę extra przy doładowaniach np. 150/180, wtedy TikTak nr 1 a dalej długo, długo nic.
    0
  • Users Avatars Mini
    chorus pisze: 2005-08-11 14:21
    hmm czyli jak by tak wszystko podliczyć to za złotówkę miesięcznie mam połączenia za 19gr za minutę oczywiscie z naliczaniem sekundowym a że takich numerów można aktywować sobie aż pięć :) loozik
    0
  • Users Avatars Mini
    chorus pisze: 2005-08-11 14:23
    ***luk ale już dziś tak-tak jest chyba najlepszą taryfą prepaidową przeceż taniej dzwoni sią z tt na popa niż z popa na popa :)
    0
  • Users Avatars Mini
    xor pisze: 2005-08-11 14:27
    *chorus - ze jak? :) z popa na popa jest za 30 gr, a niby za ile z tt na popa?
    0
  • Users Avatars Mini
    pawel pisze: 2005-08-11 14:32
    cen aktywacji tej uslugi, deklasuje wogole tanie numerki, jak dla mnie nie powinno byc zadnej ceny za aktywacje tej uslugi...
    0
  • Users Avatars Mini
    luk pisze: 2005-08-11 14:35
    ***chorus masz rację tylko częściowo bo popaki mają te pakiety po 30 groszy, ale ograniczone czasowo, np. 20 minutowy trzeba wykorzystać w 14 dni
    0
  • Users Avatars Mini
    misiek pisze: 2005-08-11 14:36
    kazda usługa zmniejszająca koszty jak np. tanie wieczory weekendy tańsze smsy dodatkowe pakiety smsów sa dodatkowo płatne jak komuś to przeszkadza albo jest to nieekonomiczne rozwiązanie to nie musi ich brać - zgodnie z tą logiką to każda taka promocja jest na starcie do bani bo jest akurat płatna
    0
  • Users Avatars Mini
    JaQb pisze: 2005-08-11 14:38
    A kto pamięta początek TT 3,66 z vat/min poza sieć w szczycie :)
    0
  • Users Avatars Mini
    sharky pisze: 2005-08-11 14:40
    Ktos wie ile kosztyje MMS w taryfie HAPPY TANIEJ?
    0
  • Users Avatars Mini
    xor pisze: 2005-08-11 14:42
    *luk - pamietaj, ze w popie mozna PRZEDLUZYC waznosc niewykorzystanych minut dokupujac kolejny pakiet. tak samo z smsami. ergo - nic sie nie traci :) oczywiscie ceny poza siec sa delikatnie mowiac denerwujace :/
    0
  • Users Avatars Mini
    wieszak pisze: 2005-08-11 14:44
    Pawel: dokladnie masz racje. Oferta wyglada ladnie tylko jako haslo reklamowe. A w ogole to na tle ogolnie wysokiej jakosci uslug i jak do tej pory dobre podejscie do klienta - sumowanie terminow waznosci konta, nieprzepadajace pakiety ktore mozna kupic w dowolnej ilosci, wypuszczenie takiego bubla troche mnie dziwi.
    0
  • Users Avatars Mini
    Grzegorz Z.-1 pisze: 2005-08-11 14:47
    Na stacjonarki też? Dobrze! Super! Zajefajnie! Maxprofit (nie wspominając o super promocyjnej ofercie BiznesMix) stał się tym samym jeszcze bardziej atrakcyjny. Wlo się ucieszy :)
    0
  • Users Avatars Mini
    Grzegorz Z.-1 pisze: 2005-08-11 14:50
    Z pewnością po wykorzystaniu minut w pakietach na moim TT skorzystam z tego. Na trzy numery. W połączeniu z naliczaniem punktów programu Era Premia za doładowania TT z abonamentu dzwonienie z TT jako z "zamiennika" stacjonarki jeszcze bardziej się opłaca.
    0
  • Users Avatars Mini
    nigel pisze: 2005-08-11 14:53
    w zasadzie, trudno sie dziwic. ta oferta w najlepszym wydaniu (czyli bez wykorzystywania E.J.) wyskakiwala by cenowo sporo dalej niz konkurencja, ale po co? Era to przeciez nie fundacja charytatywna. smaka sobie jednak zrobilem. :-( nie narzekajmy, TakTak z EraJednostkami na dzis jest dobra oferta. :)
    0
  • Users Avatars Mini
    quest pisze: 2005-08-11 15:14
    a miało być tak pięknie...Era tworzy zagmatwane promocję - zakładając ,że korzystam z era-jednostek to płacę dwukrotnie : najpierw za pakiet 25 minut , pozniej za numer 9 zł . Nie rozumiem tego !!!! Skoro wykupiłem sobie pakiet minut , to one są nietykalne - nie powinny być "zjadane" przez inną usługę za którą również pobierana jest opłata....duże rozczarowanie
    0
  • Users Avatars Mini
    czarnuch pisze: 2005-08-11 15:37
    jak komus zalezy by rozmawiac za 19 gr/min do pieciu osob moze kupic drugi zestaw tt.mnie wystarczy 29gr/min. az tak duzo nie rozmawiam by sprawic sobie drugiego tt
    0
  • Users Avatars Mini
    czarnuch pisze: 2005-08-11 15:41
    to jest cos w stylu 7 team tylko ze 5 osob ale za to taniej bo w 7 team jest cos kolo 40 gr/min a tu TYLKOOOO 19gr/min.Nara.
    0
  • Users Avatars Mini
    czarnuch pisze: 2005-08-11 15:42
    a w tt sumuja sie terminy a w sim + nie!
    0
  • Users Avatars Mini
    Grzegorz Z.-1 pisze: 2005-08-11 15:50
    Oczywiście że można - i opłaca się - coś takiego sprawić. Zwłaszcza jak telefonu stacjonarnego nie mamy. Wszak to nie Maxprofit, by wiązało się to z drugim abonamentem 100 zł/mies :)
    0
  • Users Avatars Mini
    wenzon pisze: 2005-08-11 16:34
    usługa tanich numerków jest alternatywą dla era jednostek więc trzeba zrobić małe liczenie z kalkulatorem co bardziej sie opłaca
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-08-11 16:46
    sympatyczny - masz rację - pomyliłem ze strefą... thev - nie pobronić, bo to nie ma nic do rzeczy... Jeśli nie odpowiadało komuś, że minuty tańsze były po abonamentowych, zanim kupił aktywacjęmógł o tym pomyśleć. Zwróciłem tylko uwagę, że np. w Erze miałby lepiej ( ;-D). Gadanie co było, nie ma sensu - ja zapłaciłem za telefon, który umiał tylko dzwonić i wysyłać esemesy 8 lat temu (w promocji!!) 700 złotych netto. A głupi byłem, że na allegro nie zajrzałem, nie? Grzegorz Z. - no to zależy dla kogo - dla mnie jest ciągle tak samo atrakcyjny, bo jak niedawno mówiłem, na ostatnim billingu miałem tylko dwa połączenia do Ery o łącznym czasie ok. 5 czy 6 minut. Zapłąciłem za to coś ok. 4 złote. Wprowadzanie obniżek na połączenia wewnątrz sieci przez Erę czy Ideę w ogóle mnie nie interesują. Musiałbym całkowicie zmienić kierunki dzwonienia, żeby mi się opłacało.
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-08-11 16:50
    Oferta jest świetna uważam. Znam kilka osób, które skorzystają. Złotówka miesięcznie za każdy numer to tyle co w Max Profit - najlepszej ofercie dla firm ;-D Jedyna różnica , że tam za tę złotówkę jest 10 gr za minutę. A poza tym jest to znacznie taniej niż u konkurencji przecież, ja nie wiem dlaczego narzekacie?
    0
  • Users Avatars Mini
    Marek pisze: 2005-08-11 17:18
    wlo: narzekamy, gdyz erajednostki sa wykorzystywane pierwsze, wobec czego wykupienie pakietow minuta po 29 gr. do wszystkich w Erze, Heyah i stacjonarne/sms 7 gr. praktycznie wyklucza skorzystanie z tej oferty.
    0
  • Users Avatars Mini
    Eliop pisze: 2005-08-11 17:21
    *Marek - dokladnie - podjaralem sie ta oferta ale doczytalem regulamin i kapa :-((( ja wykupilem 10 pakietow za 7,32 i ZUPELNIE nie oplaca mi sie korzystac z tej oferty. Natomiast jesli tych pakietow ktos nie ma a dzowni czesto na jakis nuemr w ERA/HEYAH/STACJA to jak najbardziej sie oplaca. JA ZOSTAJE PRZY 29 groszach :D
    0
  • Users Avatars Mini
    Eliop pisze: 2005-08-11 17:27
    *wlo - lubisz podawac ile wychodzi cie srednio miesiecznie minuta. Tez Ci podam ile u mnie w TAK TAKU wychodzi - 27 groszy :D A to dzieki 1) pakiety 29 groszy 2) doladowania z punktow payback oraz umowa z pewna firma ktora swoje erajednostki (doladowania taktak) sprzedaje mi za pol ceny :D Tez fajnie nie ?
    0
  • Users Avatars Mini
    RAFALS pisze: 2005-08-11 17:39
    Znaczy jednak trzeba reaktywować kartę SamiSwoi. Tylko 5 gr drożej ale bez opłaty aktywacyjnej, na stałe i do wszystkich stacjonarnych....
    0
  • Users Avatars Mini
    Eliop pisze: 2005-08-11 17:46
    I zanim napisze ktos ze ta oferta jest kiepska to niech sie zastanowi. ERA daje wybor albo 29 groszy do all PTC albo 19 do 5 osob :-)))
    0
  • Users Avatars Mini
    Eliop pisze: 2005-08-11 17:47
    Wybiera sie wiec to co jest dla kogo bardziej oplacalne
    0
  • Users Avatars Mini
    alan pisze: 2005-08-11 17:49
    Co Era oferuje aktualnie na przedluzenie umowy /taryfa Nowa Moja40, rachunki rzedu 60-90 PLN/?
    0
  • Users Avatars Mini
    RAFALS pisze: 2005-08-11 18:22
    alan: Przejście na TakTaka :)
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-08-11 18:29
    Eliop - no i o to chodzi - ja bym nie maił tak tanio w Erze Ty nie maiłabyś w Plusie... Która sieć lepsza? Moglibyśmy porównywać gdzyby oferowali płaskie plany taryfowe. W każdym pozostałym przypadku, to co się bardziej opłaca i co lepsze, zależy od każdego z użytkowników.
    0
  • Users Avatars Mini
    Eliop pisze: 2005-08-11 18:33
    *wlo - :-))) ale ile to jeszcze sie naczytamy na GOLu ze cos "RULEZ" albo "NIE RULEZ" :-)))
    0
  • Users Avatars Mini
    duppel pisze: 2005-08-11 19:26
    dla mojego profilu używania tak -taka to lepsze są erajednostki ale jak będzie potrzeba to zmienię sobie te opcje i włączę tanie numerki
    0
  • Users Avatars Mini
    rcicho pisze: 2005-08-11 21:36
    Jeszcze wczoraj miałem nadzieje ze mojej żonie uruchomie te tanie numerki (w zasadzie 1 numer) aby mogła sobie dzwonić na stacjonarny swojej matki. Teraz już wiem ze tego nie zrobie, gdyż kazdy swiadomy użytkownik TT ma wykupione pakiety 29 gr i warto stale je miec w sporym zapasie. To wyklucza stawkę 19 gr, bo aby z tego korzystać nie mozna miec na koncie erajednostek 29 gr z pakietów.
    0
  • Users Avatars Mini
    galliano78 pisze: 2005-08-11 21:46
    Grzegorz Z.- Masz 33 lata i piszesz: 'ZAJEFAJNIE' - nie obraz sie kolego,ale nic tylko wspolczuc:)
    0
  • Users Avatars Mini
    RAFALS pisze: 2005-08-11 21:47
    rcicho: Bo to jest kolejna promocja która będzie rewelacyjnie w reklamie wyglądać.
    0
  • Users Avatars Mini
    RAFALS pisze: 2005-08-11 21:49
    galliano78: Część ludzi nigdy nie dorasta. Co widać po ich zachowaniu i wypowiedziach.
    0
  • Users Avatars Mini
    pajorro pisze: 2005-08-11 21:50
    galliano78- no i co z tego??? :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    wieszak pisze: 2005-08-11 22:44
    A ja mam 30 lat i co ziomek mi zrobisz. Jak masz zajafke na wspolczocie to sobie wspolczoj jak ci z tym lepiej.
    0
  • Users Avatars Mini
    arkadiusz_ar pisze: 2005-08-11 23:23
    Widzialem przed chwilą reklame numerków w TV. Zupelnie zaciemnia wszystko. Słowem nie jest powiedziane o aktywacji nr w wysokosci 9 zł ani o kolejnosci schodzenia minut. No cóż ale takie zadanie ma spełniać reklama, powiedzieć tylko to co pasuje reklamodawcy a pominąć reszte.
    0
  • Users Avatars Mini
    Grzegorz Z.-1 pisze: 2005-08-11 23:55
    heh stronnictwo antyerowe pod tym newsem może tylko pozgrzytać zębami i robić wycieczki niemerytoryczne ;-) ale pocieszę was - wciąż jestem abonentem Polkomtel S.A. i użytkownikiem Idea Pop :P
    0
  • Users Avatars Mini
    rcicho pisze: 2005-08-12 00:25
    Faktycznie ta oferta bedzie dobra dla lamerów ktorzy zachwycą sie ze mogą dzwonić za 19 groszy :))))
    0
  • Users Avatars Mini
    x_chlopak pisze: 2005-08-12 00:28
    czy jestescie pewni ze te era jednostki ktore maja byc zuzywane to to samo co te tanie minuty za 0,29 gr.,bo mi sie wydaje to lekko bez sennsu.moze ktos przekreci na hotline tiktaka i sie dowie wiecej....ja nie moge bom w roamingu;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    rcicho pisze: 2005-08-12 00:33
    x-chlopak - Te tanie (29 groszy) minuty to są erajednostki. Aktywuj pakiet specjalnym kodem *122*1# i zobaczysz ze liczba erajednostek zwiekszy ci sie o 25.
    0
  • Users Avatars Mini
    Robert542 pisze: 2005-08-12 00:38
    x_chlopak: jestesmy pewni. *102# i czytamy: "Twoje Erajednostki wystarcza na (minut lub smsow) xx/xxx"
    0
  • Users Avatars Mini
    tompoloz pisze: 2005-08-12 00:39
    Era chce zmusic czesc uzyszkodnikow do posiadania ciagle aktywnego konta, bo inaczej numerki przepadaja i trzeba od nowa aktywowac. Poza tym duza czesc ma juz pakiety z erajednostkami, wiec nie oplaca im sie na razie aktywowac tych tanich minut.
    0
  • Users Avatars Mini
    promedia pisze: 2005-08-12 01:38
    Oferte nalezy rozpatrywac w sposob jednoznaczny... albo 'tanie numerki', albo 'pakiety'... czyli, albo moj profil dwonienia ogranicza sie do kilku osob, albo korzystam z telefonu czesto i bez wskazania na konkretne numery... proste...
    0
  • Users Avatars Mini
    Wojo pisze: 2005-08-12 02:27
    *Czarnuch jesteś do tyłu. W simplusie 40 gr to było kiedyś, teraz masz do całego plusa i na stacjoarne 25 gr. Tak tanio maaz w Taryfa easy! Mówcie co chcecie, ale ja wiem swoje . Kto ma znajomych w swojej sieci ten ma tanio - najlepszym przykładem jest mój teściu - cała rodzinka w plusie. :)
    0
  • Users Avatars Mini
    tompoloz pisze: 2005-08-12 08:37
    Ciekawe czy Orange też walnie jakiś numer? :D Jak na razie to trzeba jeszcze ponad miesiąc poczekać. Na razie zmiany widać jedynie w salonach firmowych.
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-08-12 09:52
    Tomek_19 - no oczywiście, że walnie numer... Będzie zmiana umów - chociaż nie koniecznie bo operator się nie zmienia, tylko sieć - a więc prawdopodobnie regulamin... Cieszcie się i podpisujcie umowy na korzystanie z sieci Idea... Będą telefony za darmo ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    tompoloz pisze: 2005-08-12 10:34
    ***wlo*** tym razem Idea będzie kłamać i ją pozwą do sądu :D Ja na razie żadnych umów nie podpisuję, bo dla mnie nie ma nic lepszego od prepaida. Wszystkie usługi, z których korzystam, są, jest tanio w sieci i na stacjonarne, a i w końcu przyjdzie czas na jakieś kosmetyczne zmiany w cennikach i kropka. W salonach firmowych są takie wielkie pomarańczowe kropy na ścianach :D
    0
  • Users Avatars Mini
    hansen pisze: 2005-08-12 11:00
    era stosuje ten sam numer co przy przedluzeniu umowy - jeden numer za 1 gr/min ale dopiero po wygadaniu minut z abo. kiepskawo - jak wybieram tani jeden numer i za to place to powinno byc zawsze tanio jak pod ten numer dzwonie. off topic: wczoraj w sklepie widzalem zestawy prepaid sieci eplus w promocji po 29,90 z T630 w tym 15€ na rozmowy, ale nie moglem sie dopchac bo ruski i nasi sie kotlowali :) a podobno na zachodzie nie dotuja juz telefonow :))
    0
  • Users Avatars Mini
    xor pisze: 2005-08-12 11:56
    ***hansen i w jakiej walucie ta cena 29,90 :)
    0
  • Users Avatars Mini
    RAFALS pisze: 2005-08-12 12:38
    Jaka zmiana regulaminu w Idei? O czym wy piszecie? Przeciez umowa jest podpisywana z firmami PTK Centertel a nie z "IDEA" to samo w PTC a nie "ERA" czy Polkomtel a nie "PLUS". Zmiana brandu z Idea na Orange nic nie ma do regulaminu. Nie będzie teleofnów za darmo...
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-08-12 13:03
    RAFALS - a ktoś mówi? Ja nie mówię - żartuję tylko ;-))) Nie znam regulaminu Centertela, prawdopodobnie nie ma tam bezpośredniego odniesienia do nazwy sieci - jeśli już to jest "sieć obsługiwana przez operatora" - bezpiecznie ;-) Wtedy rzecz jasna nie będzie potrzeby zmiany regulaminu...
    0
  • Users Avatars Mini
    RAFALS pisze: 2005-08-12 13:05
    wlo: Ale już pewnie kilku cwaniaczków zaciera ręce i czeka na wyrwanie aparatu. A nawet regulaminu nie przeczytali.
    0
  • Users Avatars Mini
    a pisze: 2005-08-12 13:13
    Chociaz mam TT w erze to twierdze ze "tanie numerki" to porazka roku.... jak ktos ma jakiekolwiek EJD na koncie to bez sensu jest aktyw tanie num bo i tak bierze w pierwszej kolejnosci z konta EJD... A kto niema EJD? chyba wariat tylko... DO ERY: JAK CHCIELISCIE ZABLYSNAC TO TRZEBA BYLO ZROBIC PROMOCJE W STYLU 'PODWOJNA ILOSC MINUT W PAKIETACH!!! LUB DARMO DO WLASNEJ SIECI W PEWNYCH GODZ! TO BY BYLO COS , A TAK PORAZKA ROKU!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    arkadiusz_ar pisze: 2005-08-12 13:21
    Dla jednych na pewno jest to bardzo dobra promocja, dla mnie niestety nie. Mam około 10 nr w Erze do jakich często dzwonie, więc dla mnie jest to bez sensu. Plus dla Ery za to, że jednak zrobiła pewien krok do przodu, minimalny, ale jednak krok.
    0
  • Users Avatars Mini
    dejo pisze: 2005-08-12 14:08
    ***arkadiusz_ar "Plus dla Ery [...]" :) a Idea gdzie? :)
    0
  • Users Avatars Mini
    arkadiusz_ar pisze: 2005-08-12 14:30
    ***dejo: Idea daleko w lesie, chyba zabłądziła.
    0
  • Users Avatars Mini
    Gonzales pisze: 2005-08-12 15:12
    Plus dla Ery za szerzenie Idei tanich połączeń :P.
    0
  • Users Avatars Mini
    rysik pisze: 2005-08-12 16:34
    oferta dla ludzi co mają mało numerów na które wydzwaniają a jednocześnie robią to dosyć często - jak masz więcej znajomych w erze to lepsze sa erajednostki ale dla 2-3 numerów to to rozwiązanie jest zdecydowanie korzystniejsze
    0
  • Users Avatars Mini
    Konto usunięte pisze: 2005-08-12 21:08
    Wczoraj napalilem sie jak szczerbaty na suchary,a dzis juz mi przeszlo jak by ktos mi te suchary za.... 9zl za 1 nr?niee e e e e :-(Daje nam to 45zl wydatek na start by gadac z 5 osobami po 19groszy.sporo wg mnie.Tym bardziej jesli ktos gada sporadycznie i wydaje jak ja ok 20-30zl miesiecznie na komorke.To malo by sie podniecac.A propos ***issa mam najwiecej znajomych w erze i plusie mniej wiecej po rowno z tym ze kobieta ma plusa to i ja mam :).A fakt jak by trzeba bylo to i pewnie by ona zmienila.Ale nie za 9zl od 1nr!CZekam na ruch SIMPLUSA bo oferta niestety wyglada kiepsko na tle TT.Easy byla by OK jesli by nie bylo ograniczen czasowych na pakiety!
    0
  • Users Avatars Mini
    Konto usunięte pisze: 2005-08-12 21:12
    ***issa wiec jak widzisz powyzej teges nie teges mam po rowno i sie nie rzucam od razu na zmiany.fakt oferta wyglada na start ok.I jesli sie dzwoni wiecej niz ja.Puki co zostaje w sim+ ,ale szczerze nie jest obecnie 39groszy konkurencyjne.***wlo 2 tygodnie to sporo :-) mam nadzieje ,ze SIM+ cos zrobi albo z pakietami albo juzsam nie wiem.
    0
  • Users Avatars Mini
    olek_01 pisze: 2005-08-12 22:26
    No,właśnie - ja zostaję jednak z pakietami za 0,29 /0,07 pln za min/sms :)
    0
  • Users Avatars Mini
    Konto usunięte pisze: 2005-08-13 10:01
    widzialem plakat "Czy tanie numerki sa naprawde tanie?" heh No tak juz znam odpowiedz.. NIE SĄ.Niestety.9zl od numeru jak juz wspominalem to za duzo.
    0
  • Users Avatars Mini
    bruner pisze: 2005-08-13 11:44
    w reklamie oczywiscie ani slowa o oplacie 9zl za kazdy numer /w koncu to tylko 60zl rocznie za 5 numerow/, i o "zjadaniu" erajednostek. liczy sie tylko 19 GROSZY :P
    0
  • Users Avatars Mini
    Konto usunięte pisze: 2005-08-13 12:50
    ***bruner no i chlopie masz racje ;-) dro o o o o goo o o o o ;)
    0
  • Users Avatars Mini
    Pozer pisze: 2005-08-13 13:22
    ja tam wiem, czy to takie tanie te numerki ??
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-08-13 13:31
    A nie tanie? Pierwsze 10 minut w każdym siesiącu minutka kusztuje 29 groszy, każda następna 19...
    0
  • Users Avatars Mini
    bruner pisze: 2005-08-13 14:58
    **wlo to takie wyliczenie w stylu co zyskasz po 10 minucie to 2x stracisz na pierwszej rozmowie no inny numer ery lub stacjonarny, no chyba, ze masz wiecej erajednostek tylko po co wtedy placic 60zl extra jak i tak sie po 29groszy gada :] to taka obnizka bo w reklamie fajnie wyglada ze tak-tak najtanszy a sami swoi sa be :) zreszta czasy normalnych obnize juz mineley tera sa roznego rodzaju "malwersacje cennikowe" majace tylko oglupic klienta. dobrze, ze jeszcze bulek nie sprzedaja w pakietach po 60 sztuk :D
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-08-13 16:27
    bruner - ale prawdziwe wyliczenie, nie? Ja nie mówię, że się nie straci. Owaszem, jeśli ktoś nie ma kilku numerów, gdzie najczęściej dzwon a jest ich znacznie więcej nie wybierze tej oderty. Ja nap. już teraz mogę Ci powiedzieć, że dwoje moich znajmoych aktywowało te numerki - dwonią 80% czasu na 2-3 numery tylko. To ewidentnie się opłaca. Nie dodawaj, że nie po to jest telefon... Oni po to własnie mają telefony. Podobnie jak baaardzoo wiele osób. Myślisz, że oni to tak po prostu sobie wymyślili? Nie - oni doskonale wiedzą jak ludzie dzwonią. Maja szczegółowe analizy - na ile niepowtarzalnych numerów, jak długo itp. Mają nas rozcykanych dokładniutko ;-) Że niby dlaczego mieliby sobie szkodzić obniżając ceny? Muszą obniżać, a czy szkodzą? Szkodziliby, gdyby zamiast 9 złotych abonamentu na 9 miesięcy pobierali złotówkę co miesiąc... Nie trzeba płacić na wszystkie 5 numerów - można za jeden czy trzy tylko.
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-08-13 16:28
    No dziwisz się - też wolałbym szampon taniej kupić w normalnej pojemności niż 10% więcej za tę samą cenę ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    GregPepe pisze: 2005-08-14 08:32
    Jak było wcześniej "Zawsze razem" to do tych 5 wybranych numerów były też tańsze smsy a teraz nie i jak ktoś korzysta z tego to ma conajmniej 16gr/sms a przez 4 pierwsze miechy 20gr/sms, no ale ja osobiście przy 29gr.min w pakietach nie wywsyłam smsów tylko dryndam
    0
  • Users Avatars Mini
    GregPepe pisze: 2005-08-14 08:41
    ***Do tych co sei dziwią ze inni marudzą - jezeli sie daje jakąś oferte i ludzią się podoba to po nowej oczekują że też z niej skorzysaja na zasadzie dodatkowych korzyści a nie na zasadzie "Albo rybka albo pi.ka. Jak mawiał Hamlet"
    0
  • Users Avatars Mini
    Chudy pisze: 2005-08-18 13:13
    Fajna oferta ale to nadal łapczywa na kasę niemiecko-polska ERA GSM... ;-) Niemiec Ci nie przepuści złotówki więc pozostałe oferty na których się tak na prawdę oporowo zarabia są drogie... Tak Tak zaczął być migrowany w POP'a wiec trzeba coś zmienić... przykładem HEYAH czy upraszczanie Tak Tak'a... ;-) Pozdrawiam. Krzysiek
    0
  • Users Avatars Mini
    robotnik pisze: 2005-08-18 15:13
    *** chudy - Nie bardzo rozumiem twoje zarzuty. Wydaje mi sie, że na taktaka nie ma teraz mocnych, w tym momencie to moim zdaniem najtańsze prepaid. Można rozmawiać już 19gr w tanich numerkach i niektórym to naprawde obniży rachunki. Więc nie wiem czy można mówić o łapczywości na kase...
    0
  • Users Avatars Mini
    frogus pisze: 2005-08-22 16:29
    Tanie numerki, wbrew temu co niektórzy krzyczą, mogą sie opłącać. Wszystko zależy od indywidualnych możliwości. Radziłbym dobrze policzyć, niektórzy zyskają i sobie wezmą, niektórzy nie zyskają i nie wezmą. Nikt nie straci, chyba, że źle oszacuje swoje koszty.
    0
  • Users Avatars Mini
    Abecadło pisze: 2005-08-24 14:17
    UWAGA! JEŚLI NIE CHCECIE NACIĄĆ SIĘ NA TANICH NUMERKACH, TO ZREZYGNUJCIE. Usługa opłaca się tylko jeśli nie masz aktywowanych pakietów! Jeśli posiadasz wykupione pakiety, to mimo wykupienia za 9 złotych tanich numerków rozmowy są pobierane z pakietów (Erajednostek po 29 gr) a dopiero po ich wykorzystaniu pobierane będzie 19 gr za minutę. -------ODPOWIEDŹ KONSULTANTKI:------- W odpowiedzi na korespondencję, potwierdzam, że zgodnie z cennikiem \\\\\\\"tanie numerki\\\\\\\" w pierwszej kolejności wykorzystywane są Erajednostki, a dopiero następnie połączenia są taryfikowane wg promocji \\\\\\\"tanie numerki\\\\\\\".
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: