Tańsze Premium w Idei

Newsy
Żródło: Idea
Opinie: 134

Idea obniżyła ceny połączeń w wersji oferty Jedna Idea z rachunkiem oraz Jedna Idea mix - Premium. Jeżeli w Jednej Idei z rachunkiem lub Jednej Idei mix Premium klient wybierze kwotę deklarowaną

  • 200 zł (przy podpisaniu umowy na 24 miesiące)
    lub

  • 400 zł - 2 x 200 zł (przy podpisaniu umowy na 12 miesięcy),

będzie mógł korzystać z nowych cen połączeń i usług:

  • minuta 67 gr,

  • SMS 15 gr,

  • MMS 30 gr

Podane ceny są cenami brutto.

Opinie:

Opinie archiwalne (134):

Komentuj

Komentarze / 134

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    www.fazafm.com pisze: 2004-12-10 23:44
    i strona idei padla na dobre...
    0
  • Users Avatars Mini
    L pisze: 2004-12-10 20:26
    Taka sobie ta obnizka...
    0
  • Users Avatars Mini
    jargrab pisze: 2004-12-10 20:28
    ... ale każda obniżka jest dobra:)
    0
  • Users Avatars Mini
    qwe pisze: 2004-12-10 20:33
    A jaka miała by być obniżka jak interconekt kosztuje sieć 0,65zł ??? gdyby była wyższa to Era znów by zaprotestowała że to nieuczciwa konkurencja i że koszty są wyższe
    0
  • Users Avatars Mini
    piorunek pisze: 2004-12-10 20:35
    no i juz nie ma JI ze wszycy maja to samo a idea chce zeby ludzi przyciagnac zalosne ze miesiac wczesniej zrobili nowosc a teraz juz zalozenia sa zlamane
    0
  • Users Avatars Mini
    Marcin pisze: 2004-12-10 20:36
    I N T E R E S T I N G I LUZIK
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-12-10 20:38
    Bardzo fajna oferta , w miarę przystępny abonament. W końcu jednak za tę samą cenę abonamentu, będzie można wykonać ok.30 minut połączeń więcej poza sieć , wysłać 333 sms albo 166 sms. Nie wiem , czy to tak mało.
    0
  • Users Avatars Mini
    Passo pisze: 2004-12-10 20:43
    @wema1 - bo Idea i kropka. :) ale na powaznie to swego czasu Plus byl najtanszy, lecz od jakiegos czasu przysneli i nie ma kto ich obudzić. :))
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-12-10 20:45
    Ale jak ktoś słusznie zauważył , są już trzy Idee. Większość klientów i tak nie ma zielonego pojęcia o stawkach w swoim abonamencie , więc generalnie nie ma problemu.
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-12-10 20:49
    ***passo - to nie tak... Ani Plus , ani Idea nie jest najtańsza. Czy Era... Po prostu nikt nie da Ci tańszych połączeń w ramach sieci od Plusa , konkretnie genialny Max Profit , firma mająca w większości aktywacje w Idei też nie znajdzie lepszych ofert dla siebie poza Ideą. To jest teraz głównym wyznacznikiem "lepszości" , bo ceny poza sieć nie różnią się aż tak drastycznie , a wewnątrz sieciowe spadają nawet do 10 groszy za minutę.
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-12-10 20:54
    Nie ma co ukrywać , że aktualnie najdalej w stronę klienta poszła Idea , umożliwiając migrację do Jednej Idei wszystkim bez wyjątku , nawet POPakom. W Plusie też już są pierwsze przebłyski , można przejść na MaxProfit po zakończeniu umowy , podobnie można przejść na Nowy Plus podczas PWA , to dla indywidulanych. A podobno już od stycznia , możliwa będzie migracja do Nowego Plusa dla wszystkich klientów , którzy są jeszcze w okresie trwania umowy.
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-12-10 21:00
    Proszę bardzo , ze stron idea.pl - "możliwość wyboru złotego numeru telefonu lub numeru na życzenie,bezpłatne połączenia z Biurem Obsługi Klienta pod numerem *22, Poczta Głosowa Gold ,konto mBox VIP ,Rachunek Szczegółowy,indywidualna obsługa dedykowanych konsultantów, którzy regularnie skontaktują się z Tobą i zadbają o to, abyś był w pełni zadowolony z usług naszej sieci." Nie ma powodów do narzekań. No i tym bardziej , że jak piszą można to wziąć na czas nieokreślony , bez telefonu. Bardzo fajna sprawa.
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-12-10 21:02
    Ale i tak tę ofertę (bez telefonu) przebija "50% więcej". Tam są dopiero rewelacyjne ceny i abonament już od 25 zł:-) Oferta Idei jest naprawdę mocna:-)
    0
  • Users Avatars Mini
    denon pisze: 2004-12-10 21:11
    issa - skąd ty masz informację o tym, że po zakończeniu umowy można przejść na maxprofit ?? mi (co prawda 2 tygodnie temu) zaoferowali wyłącznie superkartę biznes :(. O maxproficie mogę pomarzyć. Oczywiście jest rozwiązanie - wzięcie nowej aktyacji, ale nie o to tu chodzi.
    0
  • Users Avatars Mini
    piorunek pisze: 2004-12-10 21:20
    *issa zgodze sie co do tego ze idea ma dobra oferte ale obsluga nieraz nie wie co mowi i wprowadza w blad mowie o BOK ostatnio zmienialem dziewczynie abonament na nowa dla firm i za trzecim razem pan mnie obsluzyl wczesniej mowili ze musze miec jakis nr a ja ze na postawie werfikacji danych mozna a 2 razy odmowili mi obslugi a co do plusa to zrobil promocje tylko swiateczna zeby ludzi miec nowych a w pierwszym kwartale 2005 przedstawia nowa oferte
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-12-10 21:41
    ***denon - to już wiadomo od dłuższego czasu. Każdy w salonie Ci to powie , a jeśli nie , to znaczy , że mówi nieprawdę. Po zakończeniu umowy (aktywacja na firmę) , można przejść do MaxProfit. Może ***wlo tu zajrzy , to potwierdzi , MR FARENHEIT i inni. Zresztą polecam www.gsm.biz.pl i zakładkę o Plusie :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-12-10 21:47
    ***lipny lipek - wiem , że ostro gprs-ujesz. Skor masz Plusa to polecam pakiety gprs 10,30,90 mega za 2,3 i 6 zl (kwota netto). Nie ma co ukrywać , że się BARDZO opłaca. Albo najnowszą promocję na pakiety www i wap jednocześnie , albo starszą wersję na pakiet www. Aktywacja pierwszej , przez sms dodaj PLUSKOD pakietXXbiznes , aktywacja drugiej dodaj PLUSKOD pakietXXmb pod numer 2601. Pełna kontrola pakietów na e-boku :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-12-10 21:48
    ***denon - Cytuję: " ( wł ) nowe plany taryfowe dla biznesu z rodziny Max Profit są już dostepne w Plus GSM dla dotychczasowych klientów biznesowych. Standardowo jednak, ich nabycie operator uzależnia od realizacji PWA, a co za tym idzie od przedłużenia umowy o kolejne 24 miesiące. Jednak zachowując stosowną konsekwencję, można wynegocjować korzystniejsze warunki, ponieważ nie każdy potrzebuje nowego telefonu, a nowe plany taryfowe są w wielu przypadkach korzytniejsze od dotychczasowych"
    0
  • Users Avatars Mini
    zawiasa pisze: 2004-12-10 21:49
    Kompetentna (w pozytywnym sensie) dziewczyna z salonu Plusa powiedziała mi, że będę mógł zmienić taryfe na max profit jak mi wygasnie stara umowa czyli w połowie stycznia.
    0
  • Users Avatars Mini
    Caspian pisze: 2004-12-10 22:05
    O WIELKIE WAM DZIEKI - ŁASKAWCY!!! :D
    0
  • Users Avatars Mini
    sss pisze: 2004-12-10 22:21
    pf w simplusie mam taniej...
    0
  • Users Avatars Mini
    miczu pisze: 2004-12-10 23:08
    fajnie ale znowu nic specjalnego!!!!! czemu nie zrobia jakiejs rewolucji tylko ciagle obnizaja ceny o marne grosiki!!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    www.fazafm.com pisze: 2004-12-10 23:15
    za 200zl jest prawie 300 minut w tej cenie minuty ....
    0
  • Users Avatars Mini
    promedia pisze: 2004-12-10 23:19
    * L ... niby to 'tylko' 8gr / min, ale 'az' 10,67% ! Gdyby 'paliwo' stanialo o te kilka procent to pisalbys/pisalabys pewnie inaczej :)
    0
  • Users Avatars Mini
    piorunek pisze: 2004-12-10 23:49
    ***www.fazafm.com moze rozszczepiaja JI na wiele opcji juz mamy 3 podzialy: premium, ty i ja, na karte
    0
  • Users Avatars Mini
    piorunek pisze: 2004-12-10 23:51
    przepraszam CONAJMNIEJ 3idea zawsze moze nas zaskoczyc :/
    0
  • Users Avatars Mini
    kaktusan pisze: 2004-12-10 23:59
    no i po miesiacu Idea sie zlamala i wprowadzila przywileje dla palcacych wiekszy abonament , koniec mitu "jednej" Ideii dla wszystkich , troche szkoda i bez sensu
    0
  • Users Avatars Mini
    www.fazafm.com pisze: 2004-12-10 23:59
    a bo to IDEA 3G
    0
  • Users Avatars Mini
    www.fazafm.com pisze: 2004-12-11 00:04
    ja pierdziele potrzebuje cennika telefonow a idea lezy... musze bo wszystkich newsach gola szukac gdzie to byla w PDF
    0
  • Users Avatars Mini
    www.fazafm.com pisze: 2004-12-11 00:08
    no znalazlem..:)
    0
  • Users Avatars Mini
    www.fazafm.com pisze: 2004-12-11 00:25
    Dziękujemy za korzystanie z serwisu idea.pl W związku z planowanymi pracami technicznymi portal idea.pl w kanale WWW(www.idea.pl) oraz w w kanale WAP(wap.idea.pl) będzie niedostępny do godz. 08:00 2004-12-11 . W tym okresie niedostępna mogą być również funkcjonalności: sprawdzania poczty za pomocą komend SMS oraz Powiadomień SMS. Za utrudnienia przepraszamy. Zespół idea.pl Teraz możesz wysyłać i odbierać SMSy na Bramce SMS. Jeśli chcesz skorzystać z Bramki SMS - kliknij tutaj
    0
  • Users Avatars Mini
    morpheus pisze: 2004-12-11 02:25
    **faza** co ty piszesz?? jakos bez problemu idzie wejsc na strone
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-12-11 02:40
    Jest już trzecia odsłona promocji "Worek Prezentow" , doszła Motorola V3 , Motorola A835 , Nokia 9500 , Nokia 7200 oraz Sony Ericsson Z1010.
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-12-11 02:42
    Oczywiście bez Nokia 7200 , bo ta już była...
    0
  • Users Avatars Mini
    diwo pisze: 2004-12-11 02:50
    Niższe ceny w Premium były założone od początku oferty Jedna Idea (nie wiem, dlaczego nie ogłoszono ich od razu 8 listopada). Ale dlatego właśnie nie jest to po prostu Jedna Idea 200 tylko PREMIUM.
    0
  • Users Avatars Mini
    www.fazafm.com pisze: 2004-12-11 08:02
    ****morpheus - a zobacz o ktorej ja to pisalem a o ktorej ty wchodziles moze juz do tej godziny sie uporali mi sie taki komunikat pojawial...
    0
  • Users Avatars Mini
    Bart_22 pisze: 2004-12-11 10:07
    Jedna idea a dwie rozne stawki... no comment.
    0
  • Users Avatars Mini
    gothicman pisze: 2004-12-11 11:00
    Moim zdaniem aktualne taryfy IDEI + telefony to najlepsza aktualnie oferta. Najgorsza jest era ktora np mojej dziewczynie ktora chciala wymienic telefon bo skonczyl sie jej juz jakis czas temu cyrograf(Moja 40) zaproponowala np NOKIE 6610i za okolo 850zl z umowa 24. A w idei miala by za ten abo za 249zl. Tak wiec oferta ery jedna wielka zenada
    0
  • Users Avatars Mini
    Marek. pisze: 2004-12-11 11:03
    Nie ma się co podniecać tą ofertą przecierz karzdy kto umie liczyć wie że JI na karte jest taniej kupujemy kartę za 150 mamy 180 więc minuta wychodzi 60 gr z VAT Więc po comi abo?
    0
  • Users Avatars Mini
    busius pisze: 2004-12-11 11:08
    Sam używam popa od 3 lat. Jak chciałem się przełączyć na jedyną na kartę wysłałem sms za 9+vat i po 2 dniach odpisali mi że usługa chwilowo nie dostępna i co znowy czeba bedzie wysłać kolejnego sms za 9+vat? Troche to nie w porządku
    0
  • Users Avatars Mini
    Lope pisze: 2004-12-11 11:18
    Czy tak wszyscy marudzą czy tylko wszyscy niezadowoleni urzadzili sobie polowanie na Idee. Ludzie!!! Macie taniej jest źle, jest jeszcze taniej to jeszcze gorzej. Wy sie zastanówcie czego wy tak na prawde chcecie i czy to jest realne. Bo abonament za 1zł z darmowymi minutami i telefonem za 1zł bez cyro to mozecie sobie tylko w domu wariatów zamówic.
    0
  • Users Avatars Mini
    Marek. pisze: 2004-12-11 11:22
    busius najlepiej zmienić z POPA na JI przez nr *111 lub *500 oba są bezpłatne i maż pewność że zmienią potem oczywiście zabiorą owe 9 zł plus VAT
    0
  • Users Avatars Mini
    bakx pisze: 2004-12-11 11:45
    tak jak juz kiedys mowielm- nawet darmowe weekendy czy darmowe rozmowy przez 6 miesiecy z 1 numerem a na GOLu i tak BĘDĄ marudzic - nikt wam nie dogodzxi.. nawet jak by nokia 9500 byla za 1pln + 1min za 0,01pln..........
    0
  • Users Avatars Mini
    konsul pisze: 2004-12-11 11:50
    ***bakx: zgadzam sie niektorym po prostu przeszkadza ze idea jest corka TPsa i stad te uprzedzenia. fakt jest faktem ze obecnie niegdzie nie ma taniej niz w idei a i w niedlugim czasie nowe sluchawki sie pojawia. ***busius: zadzwon na *22 zglos problem wpisza cie do technikow technicy cie przeniosa do JI na karte i nie bedziesz musial juz placic z tym ze poczekasz jakies 4 do pieciu dni
    0
  • Users Avatars Mini
    WIBRATOR pisze: 2004-12-11 12:31
    Jedna Idea ? JEDNA ŚCIEMA !!! I KROPKA !!! Już są wyjątki co płacą mniej.... Bez SENSU ! Jedna Idea ? JEDNA ŚCIEMA !!! I KROPKA !!! Już są wyjątki co płacą mniej.... Bez SENSU ! Jedna Idea ? JEDNA ŚCIEMA !!! I KROPKA !!! Już są wyjątki co płacą mniej.... Bez SENSU ! Jedna Idea ? JEDNA ŚCIEMA !!! I KROPKA !!! Już są wyjątki co płacą mniej.... Bez SENSU ! Jedna Idea ? JEDNA ŚCIEMA !!! I KROPKA !!! Już są wyjątki co płacą mniej.... Bez SENSU ! Jedna Idea ? JEDNA ŚCIEMA !!! I KROPKA !!! Już są wyjątki co płacą mniej.... Bez SENSU !
    0
  • Users Avatars Mini
    AQQ pisze: 2004-12-11 12:55
    po kropce zawsze mozna zaczac nowe zdanie. IDEA dla mnie to jedna wielka porazka.
    0
  • Users Avatars Mini
    AQQ pisze: 2004-12-11 12:57
    bakx jak sie dowiedzialez, ze mozna kupic nokie 9500 za 1zł przeciez to wielka tajemnica, tylko dla wybranych
    0
  • Users Avatars Mini
    Q! pisze: 2004-12-11 13:09
    *** konsul -- mi to w zupelnosci nie przeszkadza (powinowactwo IDEI z TPSA).. :) jedyne co mnie irytuje to jakosc idei.. patrzac obiektywnie to nrzekania sa tylko na idee -- a to ze "wsiorbalo" 9 pln + vat i usluga nie uruchomiona, a to ze dwa pakiety skasowalo zamiast jednego, a to ze strona nie dziala, a to i tamto.. :/ szczerze mowiac nie slychac niczego podobnego np. o erze.. plus mial swoje bilingi, ale to dawno.. :P platny BOK mnie grzeje -- korzystam moze raz na rok.. naprawde, to narzekanie na idee to chyba z powodu jakosci.. ery uzywam juz 5. rok (z przerwami), a jak do tej pory praktycznie zadnych klopotow.. a ile w tym czasie bylo o idei? az wlos sie jezy na glowie.. :/ dlatego podziekuje (mimo 50 gr / min), niestety.. :/
    0
  • Users Avatars Mini
    Zagłoba pisze: 2004-12-11 13:16
    Panowie, tak to już jest, że towar lub usługa sprzedawana w większej ilości jest tańsza. I to mnie wkur...ło w Jednej Idei, że ceny usług dla wszystkich były równe. Czy ktoś płacił miesięcznie 10 zł czy 200 zł to miał tak samo. Ale teraz Idea zyskała w moich oczach - Brawo Idea! A ci co uważają, że wszyscy mają mieć jednakową cenę niech spadają na Kubę - tam jeszcze jest realny socjalizm i wszyscy, przynajmniej teoretycznie mają po równo.
    0
  • Users Avatars Mini
    AQQ pisze: 2004-12-11 13:30
    w erze rowniez bedzie mozna przejsc na nowe taryfy w przypadku aktywacji zakupowanych obecnie, jak i tych klientow ktorzy podpisali aneksy do juz zakonczonych umow.
    0
  • Users Avatars Mini
    crux pisze: 2004-12-11 14:06
    Zgadzam sie z Zagloba ze nowa oferta dla Oremium jest dobra. Moze i ma byc jedna idea ale bez przesady. Ci co placa ponad 200zl powinni miec wiecej. A teraz 67gr wszedzie to swietna oferta. Telefony tez sa wtedy za rozsadna cene np k700i:) Osobiscie napalilem sie osttanio na Nec 616v :) Mozna go miec na wyspach za 45 funtow, 280zl. K700i wymieka przy nim chocby dzieki wymiennym karta pamieci.
    0
  • Users Avatars Mini
    Legol pisze: 2004-12-11 14:40
    Issa: mam do Ciebie pytanie- jak to jest z tymi nowymi pakietami w promocji Generacja Internet Firma- sa one dostepne tez dla abonentow prywatnych? Cos kiedys o tym pisales wiec pewnie jakas wiedze posiadasz :)
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2004-12-11 14:47
    issa - dokłądnie... jeśli menadżer firmy ma tanie połączenia w najdrożesze j taryfie (bo tyle potrzebuje) to normalne, że niższej kadrze nie kupi aktywacji w Plusie czy Erze... To by "nieco" nadszarpnęło jego pozycję menadzęra przecież ;-) On ma myśleć i obniżać koszty - za to mu płacą właściciele firmy i opłacają nadroższe abonamenty ;-)))
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-12-11 15:07
    ***Legol - są dostępne dla klientów indywidulanych , sprawdzone na mojej aktywacji:-)) I już dziś w nocy najnowszy pakiet pojawił się na e-boku. Ta promocja (najnowsza) jest o tyle rewelacyjna , że od momentu aktywacji będzie ona aktywna , przez 6 pełnych (!) okresów rozliczeniowych , czyli u mnie do 8 lipca. Nie muszę chyba pisać , jak jestem wdzięczny Plusowi , nie da się tego opisać po prostu :-) "Dziękuję" Ci już Telekomunikacjo Polska , szczególnie za pusty abonament w Planie Standardowym za "tylko" 35 zł netto. A gprs na T610 i kabelku , to prawdziwa bajka :-) Zmykam do pracy...
    0
  • Users Avatars Mini
    windu pisze: 2004-12-11 15:17
    Gol jak zwykle śpi.Pojawiły się kolejne edycje promocji w Plusie,np Worek Przentów III
    0
  • Users Avatars Mini
    windu pisze: 2004-12-11 15:20
    Tym razem i ja zaspałem :D **issa już o tym napisał :)
    0
  • Users Avatars Mini
    Legol pisze: 2004-12-11 15:24
    Issa: no fajnie ze sie aktywowaly ale czy potem nie bedzie zadnych jaj z tym ze aktywowoles sobie pakiet biznesowy jako abonent prywatny.....
    0
  • Users Avatars Mini
    orko1990 pisze: 2004-12-11 15:27
    wibrator:## Twój mózg wygląda jak wibrator i kropka!!
    0
  • Users Avatars Mini
    Bezel pisze: 2004-12-11 16:00
    qwe: interconnect wynosi 60 a nie 65 groszy
    0
  • Users Avatars Mini
    Bezel pisze: 2004-12-11 16:03
    Marek.: jak juz mamy liczyc, to dokladnie i minuta przy zakupie zdrapki pop 150/180 wyniesie 62,5gr, poza tym przy podpisaniu umowy mozesz dostac telefon, albo 50% wiecej pakietu kwotowego
    0
  • Users Avatars Mini
    Bezel pisze: 2004-12-11 16:10
    Zagłoba: nie zgadzam sie, ten kto bierze wyzszy pakiet kwotowy, ten moze dostac taniej telefon
    0
  • Users Avatars Mini
    windu pisze: 2004-12-11 17:01
    W 5plus pojawiło się dużo nowych pakietów sms i minut.
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-12-11 19:11
    **legol - liczę na wyrozumiałość Plusa;-) A tak na serio , to zawsze mogę wziąć na firmowy numer :-) Mówiąc szczerze Plus zabezpiecza się , jeśli naprawdę mu na tym zależy , a w tym przypadku ewidentnie przymyka oko. Przykład ? Sms-owa komenda "dodaj PLUSKOD rozmawiaj taniej" z Maxprofit! - wyślij proszę na próbę tego sms-a na 2601 i zobacz jaką otrzymasz odpowiedź. Wszystko stanie się jasne - jeśli Plus chce , to są rzeczy niedostępne dla zwykłych śmiertleników (nie posiadających boskiego MaxProfit!) ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-12-11 19:16
    Męcząc aplikacje Plusa , można też pobawić się sms-ami aktywacyjnymi z Simplusa. Miejsce PLUSKODU zajmują tu kolejne cyfry kodu PUK , 4 lub 5 , oto dwie przykładowe odpowiedzi z 2601 - "Trwa przetwarzanie poprzedniego zlecenia dla numer *********. Inne zlecenia nie beda przyjete" , "Podany nieprawidlowy numer telefonu. Prosze sprawdzić numer i sprobowac raz jeszcze".
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-12-11 19:24
    Kto nie próbuje ten się nie dowie;-) Cikawe pytanie odnoszące się do Plusowej aktywacji "Strzał w dziesiątkę" oraz Strefy Plus zadał ostatnio ***Wicherek. Coś mi się też wydaje , że mimo punktów regulaminu mówiących o niemożności aktywacji niektórych usług , one "pójdą". Jest jeszcze parę rzeczy , z których Plus doskonale sobie zdaje sprawę , i jestem tego pewny. Najważniejsze , że Plus zarabia choć trochę na tych pakietach. Bo jak do tej pory Era stanowczo nie zaprotestowała ;-))
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-12-11 19:28
    Swoją drogą to MaxProfit! wbudza we wszystkich użytkownikach Plusa kosmiczne porządanie :-)) No i czemu się w sumie dziwić , do tej pory czyszczę spodnie po tym , jak regulamin MaxProfit! powalił mnie na kolana ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-12-11 19:31
    Mi się kończy umowa z Plusem na jednym numerze w marcu , ale dzięki pakietom gprs na pewno będę się go kurczowo trzymał. Ja mam manię na punkcie gprs , mógłbym tak pisać i pisać wciąż o tym samym , kilkaset komentarzy... Sam nie wiem dlaczego :-D
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-12-11 19:34
    Plusie wybacz , nadregulaminowe pakiety (bo już to zablokowałeś) , ale jak tu się można było powstrzymać ?! Nie było szans.... Dobra , kończę już o gprs , przepraszam bo news o Idei , a tu gadu , gadu o Plusie się zrobiło ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    daro pisze: 2004-12-11 21:25
    No coz.... Ja osobiscie uwazam ze Jedna Idea to troszke klamstwo... Raz ze wobec uzytkownikow JI na Karte po protu zapomnianio. Popy maja weekendy za darmo wszak musza kupic karte za 50 100 lub 150 ale maja cos za darmo, JIMix i JI z rachunkiem maja tez darmowe rozmowy z jedynym numerem. Okauzje sie ze tez ceny polaczen sa w JI rozne... To mi sie serio nie podoba. Bo albo sa jakies jasne zasady i dla wszystkich albo sa rowni i rowniejsi.... Dzownilem do *22 i mowili ze i dla JI na Karte bedzie aktywna usluga darmowych rozmow ale trwaja prace informatyczne zwiazane z ta usluga. Watpie jednak zeby to bylo faktem.... Chyba jak na razie JI na Karte wypada najgorzej jesli chodzi o cala Idee. Najbarzdiej jednak problemem jest sprwadzanie salda z pakietami. SMS pod 333 nie docieraja z informacja o sadldzie, albo z opoznieniem To bardzo nieladne!!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    yami pisze: 2004-12-11 21:36
    plus jest najlepszy, mam nowyplus 55 [na taki przeszedlem z PWA i nokie 6100 za 67 [brutto] dostalem z drugiego telefonu dzwonie na stacjonarne i do plusa za 23gr:P w przypadku stacjnarnych to jest to ekstra bo na drugi koniec polski [kochana rodzinka] mam taniej niz ze stacjonarnego, plus najlepiej dba o stalych klientow, program5plus tez robi swoje [w polaczeniu z vitay za nieco ponad 6000 [chyba 6200 z kawaleczkiem] mozna dostac karte do simplusa za 150/180
    0
  • Users Avatars Mini
    piorunek pisze: 2004-12-11 22:19
    *** daro jesli to wprowadza to bede szczesliwy idea od 1 stycznia mozna bedzie przejsc z popa do firmowego itp bo pop ma niby inny system niz reszta a jestem ciekaw czy moglbym na zyczenie wziac z popa nr jeli tak to do ustawy nie sa naszykowani
    0
  • Users Avatars Mini
    The Man pisze: 2004-12-11 22:31
    W Jednej Idei jest tak, że każdy, kto wybierze pakiet PREIUM, ma tańsze minuty. Idea jest jedna, bo dotyczy zarówno użytkowników abonamentowych jak i zmieszanych. W przypadku wersji na kartę niemożność wybrania wersji PREMIUM jest oczywista. Mają oni za to zdrapki 150+30 PLN. Coś za coś. W każdym razie idea Jednej Idei się nie załamała. Dzięki temu posunięciu najważniejsi, czyli Ci, którzy generują największe przychody, zostaną przy Idei : Niw martwta się - to będzie z korzyścią dla wszystkich :) Pozdro!
    0
  • Users Avatars Mini
    PL-01 pisze: 2004-12-11 23:27
    Komuś *issa odpowiadał na temat możliwości wyboru taryfy Max Profit przy PWA. Mogę jedynie potwierdzić wypowiedź ISSY. Informację mam potwierzoną w kilku źródłach (Dział Programów Lojalnościowych, Konsultanci Biznesowi). Oferta Idei bardzo ciekawa
    0
  • Users Avatars Mini
    denon pisze: 2004-12-12 00:03
    PL-01: dzwoniłem na BOK (własnie w sprawie PWA i Maxprofit) i uprzejma Pani skierowała mnie do mojego opiekuna - stwierdziła że opiekun złoży mi lepszą propozycję niz ona jest teraz w stanie przedstawić. Poczekam do poniedziałku i zobaczę. Tak jak pisalem wcześniej, jakieś 2 tygodnie (może 3, niepamietam) temu mój opiekun jedynie mógł mi zaproponować bizneskartę lub PWA przy starych taryfach. Możliwe że coś się zmieniło w międzyczasie (mam zresztą taką nadzieję). Już zastanawiałem się nad zmianą opa, ale szkoda mi mojego numeru (mam go ponad 4 lata i zna go wielu klientów). W każdym razie dzięki dla issa i PL-01 za info.
    0
  • Users Avatars Mini
    Legol pisze: 2004-12-12 00:19
    Issa: czyli plus sie pokapowal i juz nie mozna tych pakietow firmowych u zwyklego abonenta wlaczyc?
    0
  • Users Avatars Mini
    konsul pisze: 2004-12-12 01:16
    ****Q: oka rozumiem, Idea miewa nawet dosc czesto problemy techniczne ale z mojego subiektywnego punktu widzenia wiole zaryzykowac od czasu do czasu strate jakis paru zlotych, ktore i tak odzyskam po interwencji w BOK badz odzyskam zakupiona usluge niz przez caly czas placic zawyzone stawki. A na chwile obecna stawki pozostalych opow w stosunku do Idei sa zawyzone! Naprawde aktualna oferta Idei jest swietna a ze premium ma taniej?? super niech sie ciesza ja place 0.75 a i tak jestem zadowolony. Przeciez jest tanio a chyba to sie najbardziej liczy! I niech czasem strona nie dziala mi to wisi byle bym byl traktowany uczciwie!
    0
  • Users Avatars Mini
    Q! pisze: 2004-12-12 02:34
    *** konsul -- jeszcze place wygorowane stawki, to fakt.. :/ ale w styczniu wszystko sie zmieni.. :) poza tym szkoda mi numeru, tez.. no i wole placic drobine wiecej (myslisz, ze po zmianie ile wiecej / mniej to bedzie?:) niz uzerac sie ciagle z siecia.. a ze jestem czasem troche nerwowy.. nawet np. z powodu sms'ow reklamowych, ktorych sobie nie zycze (wiedza w BOA), a ktore czasem do mnie dochodza.. :/ dobrze, ze tel w miare odporny (me45, wciaz jeszcze), bo inny by chyba juz dawno zakonczyl zywot po moich irytacjach zwiazanych z siecia (sms).. ;)
    0
  • Users Avatars Mini
    wiedza pisze: 2004-12-12 09:16
    Panowie, Czemu tu caly czas uprawiacie takie bezsensowne dyskusje: 1. Cytat \"Sa trzy idee a nie jedna\" i bardzo dobrze. Komune chcecie uprawiac? Mielismy to przez 50 lat i wiadomo co z tego wyszlo. Kazdy jest inny i inaczej placi za telefon. Tym bardziej jesli ktos placi za telefon conajmniej 200 zl to mysli sobie dlaczego mam placic tyle samo co studencina ktory sobie kupil JI10? Oczywiscie dlatego ze kupiles telefon za 1 zl z gornej polki ale Idea prawidlowo rozumuje i daje dodatkwo takiej bardziej \"zaangazowanej\" osobie dodatkowe przywileje np w postaci stawek. 2. Usluga Ty i Ja. Wielka nagonka ze tylko 40 tys. osob moze ja zaktywowac. I dziwne bo mimo wszystko mozna usluga zaktywowac. A wy zaktywowaliscie?
    0
  • Users Avatars Mini
    wiedza pisze: 2004-12-12 09:16
    3. Usluga Ty i Ja nawalanie ze tylko w MIX i POSTPAID. I tez bardzo dobrze idea zrobila bo tutaj nie brakuje cwaniakow ktorzy kupuja sobie prepaida i przekladali by karte do telefonu tylko po to aby pogadac z ta jedna osoba za darmo. Nie chce brzydko mowic o takich osoba ale to po prostu \"bidaki\" i wieczni kretacze. Bardzo mnie cieszy ze Idea pomyslala ze jednak udostepnianie mozliwosci kretactw na rynku nie jest dobre. Po za tym na pewno prepaidy i tak sie teraz sprzedaja w kazdej sieci jak bulki z rana w piekarni wiec nie ma ich co promowac. Jak kazdy zapewne sie domysla ta usluga jest po to by cos wypromowac.
    0
  • Users Avatars Mini
    derek pisze: 2004-12-12 10:19
    issa - napisalem na maila do Ciebie, (nie na niktosia tylko na oneta) ale moze nie dostales. Chcialem pogawedzic na temat GPRS w Plusie, bo też mnie to wzielo od 10 m-cy. wysle jeszcze raz.
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-12-12 11:25
    ***derek - ten adres na stronie jest nieaktualny. Aktualny to mareknaumowicz@gazeta.pl
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-12-12 11:36
    ***legol - nie , dalej można je aktywować dla indywidualnych. Chodzi tylko o ilość pakietów , bo regulaminowo jest to jeden , ale można było aktywować więcej , ja miałem maksymalnie 3 na numerze. Teraz przy próbie aktywacji więcej niż jednego pakietu "pakietXXmb" dostaję się zwrotnego sms-a o błędzie przy modyfikacji pakietów. Ja tak przynajmniej miałem po 8 grudnia - początek okresu rozliczeniowego.
    0
  • Users Avatars Mini
    Zestresowany pisze: 2004-12-12 14:06
    Od dnia kiedy zobaczyłem w TV reklamę Idei z Otylką przechodzę wielki stres. Mam koszmary nocne i problemy z erekcją. Jak można było zatrudnić tą enedrowską pływaczkę do reklamy !!! Ludzie, kiedyś był koń który mówi a teraz jest jedna otylka. Horrrrrrrrrror w biały dzień :)
    0
  • Users Avatars Mini
    www.fazafm.com pisze: 2004-12-12 15:43
    ***zestresowany - taki idealny jestes zglos sie na casting modelek :)
    0
  • Users Avatars Mini
    Marek. pisze: 2004-12-12 16:05
    Bezel od kiedy 75 gr minus 20 % to jest 62,5 bo mnie w szkole uczono że to jest 60
    0
  • Users Avatars Mini
    kamil200222 pisze: 2004-12-12 16:27
    najbardziej mnie smiszy jedno.Czesto jest tak ze ludzie nie mają pojecia o co chodzi w newsie a i tak sie pod nim podpisuja piszac jakies bzdury. Nie zauwazyliscie tego??
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2004-12-12 16:35
    Marek. - w szkole Cię dobrze uczyli... ale akurat tutaj złe założenia przyjąłeś... jeśli płącisz 150 złotych zamiast 180 przy cenie minuty 75 groszy, w rzeczywistości cena minury wychodzi...62,5 grosza ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    Erazmus pisze: 2004-12-12 17:59
    Ociaganie Ery z nowymi taryfami kosztuje ich sporo . Moja firma wlasnie przechodzi na Idee dla Firm ( nad czym jako uzytkownik boleje) a PTC straci kilkaset numerow w Era Biznes.
    0
  • Users Avatars Mini
    www.fazafm.com pisze: 2004-12-12 18:18
    **Erazmus to teraz bedziesz sie nazywal Ideazmus :)
    0
  • Users Avatars Mini
    Dlaczemu pisze: 2004-12-12 18:30
    a czemu GOL nie widzi mojego hosta tylko IP hmmm...hmmm....
    0
  • Users Avatars Mini
    Marek. pisze: 2004-12-12 18:55
    wlo i ty liczyć nie potrafisz? prosze wytłumacz jak to możliwe że: 75gr minus 20% to 62,5 bo jeśli masz zdrapkę za 150 dostajesz 180 to masz owe 20% więcej a skoro masz 20% więcej to i 20% tańsze połączenia masz to łopatologicznie wytłumaczone
    0
  • Users Avatars Mini
    Marek. pisze: 2004-12-12 18:59
    wlo albo inaczej jeśli wolisz masz za 150zł 200min rozmowy za 180zł masz 240min rozmowy
    0
  • Users Avatars Mini
    crux pisze: 2004-12-12 19:07
    Przy 150zl dostajecie dodatkowe 30zl a wiec o 20% wiecej. Odejmijcie sobie te 20% od ceny 75gr i wyjdzie 62,5gr. Panowie matematyki nie mieli?
    0
  • Users Avatars Mini
    crux pisze: 2004-12-12 19:10
    Dla ulatwienia 150zl razy 1,2 = 180zl a wiec 75gr podzielone na 1,2 = 62,5gr. Latwiej sie juz nie da :)
    0
  • Users Avatars Mini
    Marek pisze: 2004-12-12 19:13
    Masz rację tylko ja odjołem od 75gr 20% wtedy wychodzi 60
    0
  • Users Avatars Mini
    MR FARENHEIT pisze: 2004-12-12 19:15
    z innej beczki: zmiana oferty utrzymaniowej dla Firm w PlusGSM: możliwość przejścia na MaxProfit!, prawdopodobnie już od poniedziałku!!! dla firm którym skończył się roczny okres benefitu, w zamian wyższa kara umowna,
    0
  • Users Avatars Mini
    bobbo pisze: 2004-12-12 19:52
    *** crux chyba raczej 75 gr * 0,8 ;) oj matematycy....
    0
  • Users Avatars Mini
    www.fazafm.com pisze: 2004-12-12 21:30
    z innej beczki2 : w jakiej cenie mozna kupic dobry port podczerwieni do kompa z USB???taki zeby dobrze funkcjonowal w polaczeniu z telefonem n6310i i sluzyl do GPRSu
    0
  • Users Avatars Mini
    crux pisze: 2004-12-12 22:10
    *bobbo jak porownujesz 180zl ze 150zl to porownuj i cene minuty w stosunku wieksza do mniejszej a wiec 180/150 = 1,2 czyli 75/62,5 = 1,2. Oj matematyku ;)
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-12-12 22:55
    ***MR FARENHEIT , jeśli to co piszesz okaże się prawdą , a jesteś bardziej niż wiarygodny :-) , to będzie to prawdziwa rewelacja. Oj , moja żona i mama się ucieszą!:-)
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2004-12-12 23:33
    www.fazafm.com - to już lepiej zwykły BT na USB kupić ;-) Polecam... mam od kilku dni i się zastanwaiam jak mogłem na poodczerwieni funkcjonować... ;-) Co prawda do telefonów z BT tylko można stosować, ale to już coś, bo mój taki jest.
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-12-12 23:34
    ***fazafm.com - cena za tę Irdę rewelacyjna. Moja kosztowała ok.100zł , więc co tu dużo mówić... Właśnie teraz jest w akcji.
    0
  • Users Avatars Mini
    www.fazafm.com pisze: 2004-12-12 23:42
    ***issa - wlasnie zwrocilem uwage ze wszelkie IRDY na usb potanialy jak zagladalem na allegro z pol roku temu chcac kupic irde to zrezygnowalem ze wzgledu na cene okolo 100zl az tyle nie chcialem na ten cel poswiecic ale teraz jak kosztuje 30 zl :)))) (wtedy w takiej cenie mozna bylo kupic irdy pod plyte glowna albo pod COM a ja nie mam u siebie w noteboku wejscia COM juz nie mowiac o mozliwosci podpiecia pod plyte glowna ... pospieszylem sie i kupilem IRDE zamiast bluetooth.Ale jak kosztuje tak jak podal ***darek w linku do allegro 49 zl to mozna jeszcze kupic :))
    0
  • Users Avatars Mini
    www.fazafm.com pisze: 2004-12-12 23:44
    Czy w IDEI pakiet dane to obecnie najtanszy sposob polaczenia sie z netem przez GPRS?? issa powiedzmy pakiet 10MB na jakie operacje ci pozwala na stronach www ... ile razy na tym mozesz powiedzmy odswierzyc GOLa? sprawdzales kiedys ... albo gadu gadu ?
    0
  • Users Avatars Mini
    denon pisze: 2004-12-12 23:52
    widzę, że issa i derek korzystają z dostępu do netu przez gprs w plusie. Ponieważ ja nie mam możliwości instalacji stałego łączą (teraz korzystam z isdn) cały czas szukam alternatywnej formy łącznia się z netem. Póki co gprs raczej nie brałem z uwagi na duży koszt. Teraz pojawiły się pakiety 3x90 MB za w sumie 18+vat co jest już bardzo przyjemną propozycją. Niestety to chyba jakieś 2-3x za mało jak na moje potrzeby. Czy ktoś z was słyszał o możliwości powiększenia limitu lub coś takiego. Chodzi o to, by rachunek nie przekraczał 80-100 netto, a żeby można korzystać bez zbędnego ograniczania się ? (od biedy mogę zaaktywować pakiety na 2 numerach, ale w drugim aparacie nie mam irdy :( )
    0
  • Users Avatars Mini
    derek pisze: 2004-12-12 23:52
    odradzam IrDe do GPRS. Robi straszny grzebień na wykresie transferu co z pewnością odbije się na i tak wolnym dostępie do sieci na GPRS. Kabel albo bluetooth. Polecam to drugie, bo podróbka kabla do 6310i nie działa w konfiguracji z modemem Nokii. Do zabawy z NCDS może być. Tylko oryginalny DLR-3P dał się poprawnie zestawić do pracy z modemem. SPRAWDZIŁEM!
    0
  • Users Avatars Mini
    MR FARENHEIT pisze: 2004-12-13 00:01
    ***issa: będzie dobrze, pozdr
    0
  • Users Avatars Mini
    derek pisze: 2004-12-13 00:02
    www.fazafm.com - do GG paczka 100 kB wystarczała mi na cały dzień gadania. Ale koniecznie potrzebny jest np Zone Alarm do blokowania ruchu. Nie masz pojęcia ile rzeczy nabija licznik. Do przeglądania stron zwykle zuzywam do 10MB na wieczór. I to przy raczej dużej intensywności ale pierdoły wyłączam we "właściwościach". Na codzień mam jednak stałe łącze 18Mbit wiec z GPRS korzystam na wyjazdach. Idę spac.
    0
  • Users Avatars Mini
    Erazmus pisze: 2004-12-13 00:36
    *** fazafm prywatnie mam 2 abo Ery wiec nicka na pewno nie bede zmieniac ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    www.fazafm.com pisze: 2004-12-13 09:42
    darek*** zone alarm to programik ??mozesz podeslac mi go na meila jesli nie zajmuje duzo miejsca ? kamaz(at)idea.net.pl dzieki :)
    0
  • Users Avatars Mini
    www.fazafm.com pisze: 2004-12-13 09:54
    podejrzewam ze kabelek do n6310i jest tylko pod port COM a ja takiego portu nie posiadam wiec ... coz zrobic ... jest jakis sposob zeby zablokowac wysylanie pakietow danych bo tak chyba sie dzieje przez caly czas jak jest komputer do netu podpietu nawet nie majac zadnej strony otworzonej...widze ze caly czas odbierane sa jakies dane i wysylane w "polaczenia lokalne"...
    0
  • Users Avatars Mini
    locco pisze: 2004-12-13 10:19
    To musze powiedzieć, że krótko trwał eksperyment z JEDNĄ Ideą - znowu jest podział na tych z górnej półki, tych z abo i tych co na kartę....
    0
  • Users Avatars Mini
    locco pisze: 2004-12-13 10:29
    A, chciałem o nowej reklamie Idei powiedzieć i nowej Heyah reklamie które wczoraj widziałem:) Mimo całej mej ogromnej sympatii dla Otylki uważam, że ta reklama, co ją teraz puścili jest paskudna... Na dodatek reklamują coś, co albo już się skończyło, albo zaraz skończy więc to raczej dezinformacja niż reklama....
    0
  • Users Avatars Mini
    locco pisze: 2004-12-13 10:29
    A na temat Heyah i "czyste zasady" - jak ten kurak poleciał na szybę to już oboje z żonką byliśmy prawie przylepieni do telewizora i śmialiśmy się na głos - normalnie jak niektóre najlepsze reklamy zagraniczne które potem na festiwalach pokazują:))))))))))))))
    0
  • Users Avatars Mini
    derek pisze: 2004-12-13 10:36
    fazafm - Zone Alarm to darmowy Firewall. Znajdziesz go bez problemów w sieci. Dzięki niemu ograniczysz (świadomie) ruch w sieci do zera. Musisz pozostawić jednak podstawowe mechanizmy do łaczności z Internetem. Dojdziesz empirycznie co jest potrzebne a co zbędne. To nie jest trudne. Chyba jesteś skazany na irde, chociaż praktykuję czasem przejściówkę USB na coma i podłaczam DLR-3P i wszystko działa poprawnie. Polecam jednak Bluetooth. Jest tu jednak pewien haczyk. Nie każdy sterownik definiowany pod dany model bluta instaluje wirtualny com, a tylko przez coma możesz zestawić połaczenie z modemem telefonu. Nadziałem sie na taki model i szybko go pogoniłem, bo nie pracował na innych sterach. Ten co Ci poleciłem jest wyśmienity i ma genialne stery.
    0
  • Users Avatars Mini
    www.fazafm.com pisze: 2004-12-13 10:39
    ***locco - co tu duzo mowic reklama z otylka jest taka sztuczna troszke pozatym idea wszystko jednym klimacie robi od dluzszego czasu...reklamy heyah sa fajne z tym ze mogliby znow czyms zaczac szokowac swych uzytkownikow :)
    0
  • Users Avatars Mini
    www.fazafm.com pisze: 2004-12-13 10:43
    ***derek dzieki chyba sie skusze na tamten Bluetooth... aha jeszcze jedno bo tego nie przemyslalem jesli kupilem irde pod usb to czy wykryje mi ja telefon tzn w orginalnym oprogramowaniu noki jest plyta z instalacja modemu z tym ze tam jest mozliwosc wybrania tylko portu com nie wiem w takim razie czy irda z kompa bedzie sie widziala z irda telefonu czy nie zrobilem gafy....
    0
  • Users Avatars Mini
    www.fazafm.com pisze: 2004-12-13 10:47
    co do przejsciowki z com na usb to mam taki kabelek ale nie ze wszystkimi programami da sie go zestawic bo wlasnie te ktore maja tylko wybor portu com nieraz niechca dzialac
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-12-13 10:49
    ***fazafm.com - aktualnie chyba nie ma tańszego sposobu dostępu do internetu dla indywidualnych użytkowników , niz pakiety DANE. Na starych aktywacjach można było korzystać i do teraz się korzysta z WebManiaka , wprawdzie tylko od 18-8 rano było tanio , ale blisko dwukrotnie , bo teraz mega to ok.1zł , a w WebManiaku mega to 54 grosze. Trudno mi dokładnie powiedziec , na ile może starczyć pakiet 10 Mega , czyli 10DANE , bo oczywiście wszystko zależy do konkretnego użytkowania , wiem tylko , że jak używałem WebManiaka to zawsze wchodziłaem na Gol przez www. gsmonline.pl/news , a nie przez stronę główną. Była spora oszczędność w danych. Gadu-gadu nie używałem i chyba mi się to nie uda , ale z doświadzceń piszących na Gol-u i mojego znajomego , wynika , że gprs nadaje się do tego doskonale :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-12-13 10:56
    Jest tak jak pisze ***Derek - kiedy używa się podczerwieni , jest jakaś dziwna , łatwo zauważalna inercja. Dlatego nie ma to , jak T610 i kabelek;-)) Motorola się tez fajnie sprawdza przez kabel , wszystko śmiga aż miło. Ale jak się nie ma co się lubi , to się lubi co się ma;-) Zestaw marzeń , to teraz Maxprofit!30 do tego SE T610 lub K700i (oczywiście ze wspomnianym DRS-11) i do tego 2-3 pakiety gprs:-) W przypadku SE podróbki kabli z Allegro działają jak burza :-D
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-12-13 11:00
    ***locco - u nas rozwiesili na budynku gigantyczną reklamówkę Happy z przewróconym roześmianym narciarzem. Zrobię dziś fotkę i podeślę Ci wieczorem na e-maila. Całkiem fajna , naprawdę:-) A ta reklama z Heyah-kurczakiem jest niezła , to też trzeba przyznać:-))
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-12-13 11:05
    ***denon - jeśli dopuszczalna jest kwota 80-100zł , to postaw na Licencję Gprs w Idei. To jednak kolejna aktywacja na dwa lata.
    0
  • Users Avatars Mini
    www.fazafm.com pisze: 2004-12-13 11:24
    a przez dwa lata w tej kwesti bardzo duzo sie moze zmienic...licencja gprs jest tylko dla firm ??
    0
  • Users Avatars Mini
    derek pisze: 2004-12-13 11:24
    fazafm - nie potrafię dac jednoznacznej odpowiedzi w twoim przypadku. Używałem IrDy na płytę. Połączenie nie używało coma, pomimo blokowania coma2.
    0
  • Users Avatars Mini
    locco pisze: 2004-12-13 11:25
    ***issa: chętnie obejrzę zdjęcióweczkę:) A skoro przy reklamach jesteśmy - to dlaczego Ci wredniacy z Idei dali Otylce taki tekst na którym ona sobie język łamie???? Zawodowi lektorzy ćwiczą po kilka lat, żeby powiedzieć dobrze wyrazy wszzyystkie i ludzie którzy robią reklamy dla zwykłych niewyćwiczonych śmiertelników powinni brać to pod uwagę i nie pisać tekstó z jakimiś niemożebnymi zbitkami spółgłosek itd.!
    0
  • Users Avatars Mini
    derek pisze: 2004-12-13 11:30
    Jestem po chat'cie z konsultantem BOK'u. Pytałem o możliwość przejścia na MaxProfit w momencie 14 miesiaca umowy. Na razie bez szans. Pośpieszyłem się. Trzeba czekać. Może chodziło o lany poniedziałek?
    0
  • Users Avatars Mini
    lukaszg pisze: 2004-12-13 11:48
    co do matematyki - kartę za 180 zł nabywamy za 150 zł czyli mamy 83.33% ceny (więc 16,67% taniej)! Jest różnica między tym że karta jest 16,67% tańsza a między tym że jest 20% więcej na niej.. taki sam przykładzik - jeśli coś w sklepie kosztowało 10 zł.. obniżymy cenę o 10% a potem ją podwyższymy o 10% to wcale nie wyjdzie 10 zł tylko 9,90... :))
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-12-13 12:43
    **derek - spokojnie:-) Z całym szacunkiem , ale niektórzy z zaglądających tutaj są lepiej poinformowani niz konsultanci z Bok ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-12-13 12:45
    Tak , żeby zafundowac sobie Licencję Gprs , trzeba mieć REGON.
    0
  • Users Avatars Mini
    locco pisze: 2004-12-13 13:42
    Apropos zaś niusa - Ja tylko naprawdę nie rozumiem po co Idea z wielkim hukiem wprowadzała ofertę, która miała być jednakowa dla wszystkich, wywaliła kupę kasy na reklamy i analizy rynku (bo chyba jakieś robili???) a teraz zaledwie po miesiącu od wprowadzenia oferty wycofuje się ze wszystkiego i robi znowu kilka różnych ofert? (przecież od początku mogli policzyć że te same warunki dla karty i dla abo oznaczają dla nich straty, a nie dodanie przywilejów do taryf premium spowoduje że ludzie niechętnie je wezmą).... dziwne to bardzo.
    0
  • Users Avatars Mini
    ojciec.dyrektor pisze: 2004-12-13 14:24
    Przepraszam ale mam pytanie: co oznacza zapis "400 zł - 2 x 200 zł (przy podpisaniu umowy na 12 miesięcy)"??? Czy to znaczy, że jeśli zrezygnuję z telefonu i podpiszę umowę na samą aktywację na 12 miesięcy to płacąc 200 PLN abonamentu dostanę 400 PLN do wykorzystania???
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-12-13 14:35
    ***ojcze.dyrektorze - rezygnując z telefonu i podpisując umowę na czas określony , dostaje się 50% więcej także do kwoty Premium. Ale 200*2 znaczy , że podpisując umowę na 12 miesięcy z telefonem , płacisz co miesiąc nie 200 , a 400 zł , zaś podpisując na 24 miesiące płaciłbyś po 200 miesięcznie.
    0
  • Users Avatars Mini
    AQQ pisze: 2004-12-14 01:48
    i w ten sposob w banerze na pierwszej stronie jest babol
    0
  • Users Avatars Mini
    Killer! pisze: 2004-12-20 16:17
    POwinno byc taniej w mixie dla firm połącznie za min do idei i na stacjonarne 0.31 gr brutto
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: