Tańsze SMS-y i MMS-y z Orange do PLAY

Newsy
Opinie: 23

Od 7 maja br.  Orange obniżył stawki za SMS i MMS do PLAY.  Od dziś obowiązują nowe stawki na SMS-y i MMS-y do PLAY w ofertach prepaidowych i mix:

  • Orange Music na kartę

  • Orange POP

  • Nowe Orange Go

  • Orange Music Mix

Nowe niższe stawki wprowadzone są dla wszystkich klientów w/w ofert. Stawki zostały obniżone tylko na SMS-y i MMS-y i są takie same jak do Ery i Plusa.

Nowe stawki:

 

cena SMS do PLAY

cena MMS do PLAY

Orange Music na kartę

15 gr

15 gr

Orange POP

20 gr

20 gr

Nowe Orange Go

18 gr

30 gr

Orange Music Mix

15 gr

15 gr

Stawki na połączenia do PLAY są nadal niezmienione i we wszystkich w/w ofertach wynoszą 75 gr/min

Opinie:

Opinie archiwalne (23):

Komentuj

Komentarze / 23

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    Andrez pisze: 2008-05-07 19:07
    hmmm ciekawe :)
    0
  • Users Avatars Mini
    golfiarz pisze: 2008-05-07 19:35
    To teraz tylko era jest na tyle pokrzywdzona przez play, że musi mieć koszmarnie wysokie stawki za połączenia do tej sieci.
    0
  • Users Avatars Mini
    dan-rut pisze: 2008-05-07 20:43
    golfiarz akurat stawka do Play w Erze, w mixie Era Fun i Mega Fun wynosi 70 gr więc jest niższa o 5 gr, w Tak Tak-u wynosi 77 gr - więc jest wyższa jedynie o 2 gr, a w mixie TT Fon wynosi 59 gr.
    0
  • Users Avatars Mini
    heyah pisze: 2008-05-07 21:02
    Fajnie że obniżyli. I tak nie dzwonię do PLAY ale dobrze że obniżyli.
    0
  • Users Avatars Mini
    sat pisze: 2008-05-07 21:37
    jak zglosic reklamacje do orange aby byla skuteczna, na wyslane maile wogole nie reaguja, czy tak sie docenia klientow? beznadziejna siec...!!!
    1
  • Users Avatars Mini
    Justin pisze: 2008-05-07 21:38
    Fajnie tylko kteraz zwraca uwage na to do jakiej sieci dzwoni czy pisze chyba tylko małolaty....
    0
  • Users Avatars Mini
    polak mały pisze: 2008-05-07 23:18
    Play to shit, więc mało kogo interesuje po ile jest do tej beznadziejnej sieci. :/
    0
  • Users Avatars Mini
    marcin pisze: 2008-05-08 01:25
    sat...według regulaminu to orange odpowie do 2 tygodni od zgłoszenia a w ostatatnim czasie widzę że ORANGE ma potężne problemy z systemem bo...np dostałem smsa serwisowego że do wydzwonienia mam około 11.300złotych do następnego okresu rozliczeniowego. ale ja nauczyłem się radzić z orange - a naprawdę nie ma idealnego operatora.
    0
  • Users Avatars Mini
    KIM pisze: 2008-05-08 01:40
    *Polak Mały - po co piszesz jak jesteś taki beznadziejny. Play ma ponad 1 mln klientów które zaufało temu shitowi.
    0
  • Users Avatars Mini
    sir-galant pisze: 2008-05-08 02:54
    Krok w dobrą stronę.
    0
  • Users Avatars Mini
    merynos pisze: 2008-05-08 10:25
    A ja mam do wydzwonienia prawie 18 tysiecy zl, hehehe. Cos sie w Orange popierniczylo.
    0
  • Users Avatars Mini
    sat pisze: 2008-05-08 11:20
    marcin... a jaki to sposob masz na orange? ja zglaszam im mailem na bok@... ale wogole nie racza odpowiadac, jak tu dochodzic swoich praw? pisac do uok?
    0
  • Users Avatars Mini
    jerry1 pisze: 2008-05-08 12:23
    *KIM - co Ty piszesz, PLAY ma 1 mln klientów w tym ponad 700 tys. pre-paidów, czyli najmniej lojalnych urzytkowników, a abonamentowych połapali na 3 miechy za 1zł za przeniesienie i słuchawki 3G za 1zł, teraz zaczynają się cofać jak rak w tataraku i wyciągają wnioski... za dużo dotacji to DUUUŻŻŻEEE kłopoty, któe już się zaczynają
    0
  • Users Avatars Mini
    jerry1 pisze: 2008-05-08 12:27
    *sat - nigdy nie wysyłaj maili i nie dzwoń do bok, poprostu podejdź do salonu i najlepiej nie firmówki, bo tam godzinę spędzisz w kolejce do obsługi posprzedażnej, rzucisz problem konsultantowi i poczekasz na jego rozwiązanie to będziesz miał pewność, że ktoś się tym zajął, a na rozpatrzenie reklamacji trzeba będzie poczekać, ale poprosisz o wizytóweczkę i numer zgłoszenia do działu reklamacji i będziesz miał kogo przyciskać w razie nie rozpatrzenia pozytywnego.
    0
  • Users Avatars Mini
    marcin pisze: 2008-05-08 14:21
    sat...należy umieć rozmawiać z osobą która cię obsługuje (trzeba iść do salonu- tu najlepiej firmowego, jeżeli masz taką możliwość a nie prywatnego)to w przypadku gdy ci nie odpowiadają na e- maile. przez rozmowę załatwisz więcej niż e-mail. jesteś klientem (obojętnie jakiej sieci) więc modyfikuj swoje usługi tak by pasowały do Ciebie - twoich oczekiwań - masz takie prawo. ja od 6 lat kożystam z orange i znam plusy i minusy tej sieci ale az na pół roku czy rok coś modyfikuje bo ....
    0
  • Users Avatars Mini
    marcin pisze: 2008-05-08 14:24
    .. bo moje potrzeby zmieniają się , i dlatego jestem zadowolony z tego co mam aktualnie uruchomione. patrze co oferują inni ale tu zawsze bądź prawie zawsze znajdę usługi na ty samym poziomie.
    0
  • Users Avatars Mini
    marcos pisze: 2008-05-08 16:00
    a ja swojego starego prepaida zamienilem na mobilkinga i nie przejmuje sie promocjami i bonusami, prostota tego opa bywa wrecz nudna ale stawki maja dobre i nie trzeba nic kombinowac.
    0
  • Users Avatars Mini
    TrustNoOne pisze: 2008-05-09 12:03
    @ do tych co debatuja o REKLAMACJACH... - "Art. 106. 1. Dostawca publicznie dostępnych usług telekomunikacyjnych jest obowiązany do rozpatrzenia reklamacji usługi telekomunikacyjnej. 2. Jeżeli reklamacja usługi telekomunikacyjnej nie zostanie rozpatrzona w terminie 30 dni od dnia jej złożenia, uważa się, że ta reklamacja została uwzględniona." Wyciagniete z Ustawy - Prawo Telekomunikacyjne... Mozesz zlozyc mailem, listem, w salonie, faxem i przez BOK.. Musza ja rozpatrzyc. Pozdr
    0
  • Users Avatars Mini
    jerry1 pisze: 2008-05-10 12:55
    @TrustNoOne - to odpowiedz mi kolego, skąd weźmiesz potwierdzenie złożenia takiej reklamacji po wysłaniu maila przez stronę Orange do działu reklamacji? Wszystko ładnie pięknie, wg ustawy rozpatrzone być musi, tylko muszisz mieć potwierdzenie zaistnienia zgłoszenia reklamacji. Telefonicznie jest podobnie - musaiłbyś nagrać rozmowę, ale najpierw muszisz poprosić o zgodę na nagrywanie rozmówcę, dla tego pojawia się taki a nie inny komunikat przy kontakcie z BOK
    0
  • Users Avatars Mini
    TrustNoOne pisze: 2008-05-11 01:25
    @jerry1 - przepraszam, że dopiero teraz odpisuję ale byłem zajęty. A więc tak, jak telefonicznie to potwierdzenie złożenia reklamacji musisz dostać czy to w formie listownej czy email, tak samo z e-mailem czy tez www. Jednak jak się tak boisz to możesz wysłać emaila np z outlooka i bedzie w Wysłanych. Ja składam reklamację różnymi kanałami i mam i potwierdzenie i odpowiedź. BTW nie mogą sobie pozwolić na "zlanie" klienta. UOKiK by nie odpuścił. Możesz mi wierzyć, wiem coś o tym.. Pozdrawiam
    0
  • Users Avatars Mini
    Justin pisze: 2008-05-12 11:44
    Może by pomyśleli o smsach w biznesie...
    0
  • Users Avatars Mini
    sat pisze: 2008-05-12 21:35
    dziekuje wszystkim za pomoc! orange zwrocilo czesc kwoty, na reszte czekam... zobaczymy! pozdrawiam wszystkich pomagajacych i zycze byscie tez mogli liczyc w potrzebie na pomoc innych!
    0
  • Users Avatars Mini
    polak mały pisze: 2008-05-17 03:51
    ***KIM -> coś ci się chłopczyku w główce pomieszało - napisałem, że PLAYta to SHIT (i zdania nie zmienię!), a nie że jakiś tam "KIM jest taki beznadziejny". Najpierw naucz się chłopczyku czytać ze zrozumieniem, a potem najpierw w kajeciku na "brudno" sobie skomponuj posta, sprawdź pod względem merytorycznym i dopiero pisuj z sensem na forum. ***jerry1 -> dziękuję za rozwinięcie zagadnienia, ale wydawało mi się, że o takiej oczywistej oczywistości to aż szkoda pisać. xD
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: