Taryfa Simplus Team 2 - oficjalny komunikat

Newsy
Żródło: Plus GSM
Opinie: 172

24 marca sieć Plus GSM wprowadza nowy plan taryfowy dla klientów usługi przedpłaconej Simplus. Główne zalety "Simplus Team 2" to tanie sms-y, najtańsze na rynku połączenia do wszystkich sieci poza godzinami szczytu i w nocy, super tanie połączenia weekendowe, oraz bezpłatne naliczanie opłat co sekundę już po pierwszej minucie połączenia.

"Badania wykazują, że wielu naszych klientów, szczególnie młodzież, bardzo ceni sobie możliwość wykonywania tanich połączeń poza godzinami szczytu i w weekend - powiedział Robert Krawczyk, członek zarządu, dyrektor ds. marketingu i sprzedaży Polkomtel S.A. Dlatego postanowiliśmy obniżyć ceny połączeń w tym czasie oraz wydłużyć czas jego trwania. W taryfie "Simplus Team 2" weekend zaczyna się w piątek o 18 i trwa do 8 rano w poniedziałek. Jesteśmy głęboko przekonani, że nasza nowa, atrakcyjna propozycja zostanie doceniona i szybko zyska dużą popularność". 

Taryfa "Simplus Team 2", w przeciwieństwie do niektórych, analogicznych rozwiązań na rynku, umożliwia korzystanie z szerokiego wachlarza usług telefonii komórkowej tj. przesyłanie coraz popularniejszych wiadomości multimedialnych MMS, dostęp do Internetu czy poczty elektronicznej. Ponadto "Simplus Team 2" oferuje możliwość wykonywania połączeń międzynarodowych oraz korzystania z roamingu w 140 krajach w sieciach ponad 260 operatorów. 

W taryfie "Simplus Team 2" bezpłatnie dostępna jest również usługa "Swojaki". "Swojaki" to cztery określone indywidualnie przez użytkownika numery, (dwa do połączeń głosowych: sieć Plus GSM i telefonia stacjonarna oraz dwa do wysyłania wiadomości tekstowych), które zmniejszają o ponad 33% koszt wykonywanych połączeń oraz wysyłanych SMS-ów. Dzięki "Swojakom" koszt minuty połączenia w nowej taryfie w weekend wynosi tylko 40 groszy brutto.

Cennik podstawowy - taryfa "Simplus Team 2"

Połączenia krajowe Stawka podstawowa - wszystkie sieci krajowe (stacjonarne oraz sieci komórkowe) Stawka w usłudze "Swojaki"
Stawki za minutę połączenia Szczyt (poniedziałek - piątek od 8 do 18) Bez VAT 1,23 zł 0,82 zł
Z VAT (1,50 zł ) (1,00 zł)
Poza szczytem (poniedziałek - czwartek od 18 do 22) Bez VAT 0,74 zł 0,49 zł
Z VAT (0,90 zł) (0,60 zł)
Noc i weekend (cały tydzień od 22 do 8 oraz piątek od 18 do 8 w poniedziałek) Bez VAT 0,49 zł 0,33 zł
Z VAT (0,60 zł) (0,40 zł)
Stawka za 1 SMS Bez VAT 0,24 zł
Z VAT (0,29 zł)

Opinie:

Opinie archiwalne (172):

Komentuj

Komentarze / 172

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    piczi pisze: 2004-03-23 14:30
    nikogo to nie interesuje? jestem zdziwiona
    0
  • Users Avatars Mini
    Wojtek pisze: 2004-03-23 14:31
    HEYAH gora !!
    0
  • Users Avatars Mini
    LaMiAn pisze: 2004-03-23 14:32
    no ... w sumie nic szczegolnego.. porownujac z Heyah, zadnej rewolucji nie zrobili... jedynie obnizyli troszke ceny... ale majac TEMA... jednak lepiej przeniesc sie do TEAM 2.. zawsze kilka groszy sie oszczedzi!!! :) ale moglo byc wiecej... no coz... w Polsce nigdy nie bedzie dobrze :D pozdrawiam
    0
  • Users Avatars Mini
    Pawlok pisze: 2004-03-23 14:32
    Drogo i tak, Plus jak zwykle lipa!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    LaMiAn pisze: 2004-03-23 14:33
    sorki... mialo byc TEAM (napisalem TEMA) - male przejezyczenie :P
    0
  • Users Avatars Mini
    dadzio102 pisze: 2004-03-23 14:34
    Może byście tak napisali parę słów o nowej witrynie ery...
    0
  • Users Avatars Mini
    Szybowiec pisze: 2004-03-23 14:34
    Jak dla mnie super. Szkoda, że naliczanie sekundowe dopiero po 1 minucie ale w moim przypadku jest to bardziej opłacalne od heyah. Pzdr
    0
  • Users Avatars Mini
    LaMiAn pisze: 2004-03-23 14:36
    ciekawe czy za zmiane jakies starszej taryfy w SIM+ na te TEAM 2 trzeba bedzie placic 2,50 + VAT ??? cos mi sie wydaje, ze zdzierca Plus nie odpusci sobie zysku z tego tytulu :( mogli to napisac w tym poscie :)
    0
  • Users Avatars Mini
    qbul pisze: 2004-03-23 14:38
    powinno być: "...naliczanie sekundowe dopiero po pierwszej minucie..." a nie "już"
    0
  • Users Avatars Mini
    agahola pisze: 2004-03-23 14:43
    Po cholere te swojaki przy smesach,zamienic na rozmowy,dorzucic swojakow,obiznyc ceny swojakow i wogole kapa ten nowy simplus.
    0
  • Users Avatars Mini
    Mariusz. pisze: 2004-03-23 14:47
    Bardzo dobra oferta. Oczywiście zależy dla kogo. Ja zostaję jeszcze przy S+ 1sekunda i czekam na POPa........
    0
  • Users Avatars Mini
    RooX pisze: 2004-03-23 14:56
    Troche kiepska ta oferta Simplusa, ale Plusowi od poczatku nie zalezy na liczbie klientów, tylko na tym żeby mieć największe zyski i żeby oferować najnowsze osiągnięcia techniki. Heyah ma tylko jedna zalete, jest tani poza tym to kicha. PLUS najlepszy, HEYAH najtańszy. Pozdrawiam wszystkich, szczególnie Gonzalesa.
    0
  • Users Avatars Mini
    spiro pisze: 2004-03-23 15:05
    troche taniej ... zaczekamy co na to idea.
    0
  • Users Avatars Mini
    Alexander25 pisze: 2004-03-23 15:06
    Wielkie rozczarowanie team 2 wzięło się też stad ,że różne serwisy spekulowały i podawły informacje i cenniki opierając się na pobożnych życzeniach i danych z księżyca.Na forach syskusyjnych huczało od plotek. Jako oczywistość podawano sekundowe naliczanie od 1ej minuty. Osobiście w to nie wierzyłem ,ale po cichu liczylem na połowki , więc trochę się też rozczarowałem .
    0
  • Users Avatars Mini
    bakx pisze: 2004-03-23 15:09
    bardzo ciekawa oferta,, tanie smsy, jak w abo, sekundowe nal iczanie po 1 min, ale i tak dobrze o moglo go nie byc wcale,,,, a weekendy, super sprawa,,,,, szkoda ze nie zmienli cen za GPRS :/ jak kots duzo , i aktywnie uzywa tel. to warto przejść,,, ja zostaje dalej w MULTI bo ta sa najtansze polaczenia nocne,,, 0,25 + -33% swojkai,, wiec mozna sobie pogadać te 40- 70minut,,,, za przywojta cene,,,, ale dobrz,, teraz czaekamy na krok POPa,,, ja obstawia mze to moze byc nowa znizka do ZTS,,,,,ale to sie wszystko okaze
    0
  • Users Avatars Mini
    agahola pisze: 2004-03-23 15:11
    Super gratulacje dla twórców nowej stronki ery.Ta suptelna grafika na stronie trafia do mnie...ale operator nigdy mnie nie zlapie:-) pozdro.
    0
  • Users Avatars Mini
    Artur pisze: 2004-03-23 15:12
    Niestety 1,50 PLN w szczycie to juz pomyłka (zwłaszcza bez sekudowego naliczania). Zostaję przy Simplus 1sek. Ciekawe ilu z nas postapi tak samo? Niezbyt wierzę w coś lepszego w POPie.
    0
  • Users Avatars Mini
    Mariusz. pisze: 2004-03-23 15:13
    15/15 i było by ok. To tak po wstępnych obliczeniach pomiędzy s+ 1 sek z ostatniego miesiąca u mnie. 15/15. Ale może będzie jakaś promocja........
    0
  • Users Avatars Mini
    domur pisze: 2004-03-23 15:13
    beznadzieja z tym taktowaniem. Zegnam Simplusa mam juz heyaha tam jest takt 1/1
    0
  • Users Avatars Mini
    matteo pisze: 2004-03-23 15:17
    Artur: To skoro nie wierzysz - spójrz na wspólne podgryzanie się Ery i Idei (wszyscy doskonale wiedza, że Era zaczęła tą walkę), nadal myślisz, że POP pozostanie daleko w tyle za HEYAH? Jakoś nie chce mi się w to wierzyć. Już bardziej wierzyłem, że w S+ niczego ciekawego nie wykombinują. Oferat ta jest w miarę ciekawa dla ludzi dzwoniących nocami i w weekendy - i też nie jest to niewiadomo co :-) Poza tym nad nazwą chyba długo myśleli, zamiast odciąć się skutecznie nową taryfą czy innym nazewnictwem to dorzucili sobie "2" i są szczęśliwi ... Żałosne ...
    0
  • Users Avatars Mini
    dorsaj7 pisze: 2004-03-23 15:21
    a w Heyah ciekawie jest tak naprawdę tylko z ludxmi z Heyah.poza tą siec to ogólnie nic nowego - czyli lipa
    0
  • Users Avatars Mini
    domur pisze: 2004-03-23 15:23
    przeciez oni w tym sim+ chyba wogole nie mysla. Po co wybor swojakow na smsy jak cena jest ta sama. zrswzta i tak juz wyzucilem swojego sim+ do kosza i korzystam juz z heyah
    0
  • Users Avatars Mini
    elo pisze: 2004-03-23 15:24
    oni chyba sa smieszni jak mysla ze ta oferta jest konkurencyjna w stosunku do HEYAH !!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    Piterson pisze: 2004-03-23 15:25
    Ale kicha z tym nowym Sim + !! nie dość ze drogo,to jeszcze pokomplikowali z tymi porami dnia i nocy... ludzie korzystajacy z Prepaidów nie będą latać i studiować ich cennika zeby wiedziec kiedy dzwonic, co to za wymysł? jak mam dzwonic do kumpla zagranica na pogaduchy, to rzeczywiscie spojrze na taryfy i zadzwonie o najkorzystniejszej porze dnia itd, a jak mam dryndnąć na pare sekund do dziewczyny ze sie spóźnie 5 minut to nie bede sie zastanawiał, tylko zrobie to natychmiast....i jeszcze zeby było jakos tanio, czy naliczanie 1/1......Daj Pan spokój! co za barany w tym Plusie!
    0
  • Users Avatars Mini
    domur pisze: 2004-03-23 15:25
    no tak ale w heyah masz takt 1/1 wiec jak dzwonisz do kogos cos komus tylko powiedziec tak na szybko zo zaplacisz np za 5 sekund 4 grosze a w sim+ zaplacisz w szczycie 1,50 to chyba zauwazalna ruznica nie?
    0
  • Users Avatars Mini
    Voyagerek pisze: 2004-03-23 15:28
    Przesadzają z tymi wysokimi cenami w S+, konkurencja wypada dużo lepiej!
    0
  • Users Avatars Mini
    tomekj9 pisze: 2004-03-23 15:28
    czekam tylko teraz na odpowiedz Idei
    0
  • Users Avatars Mini
    miliard pisze: 2004-03-23 15:30
    No to dylemacik czy zostać przy S+ 1sek czy znowu zmienić na TEAM'a. Muszę rodzince przeliczyć jak to wychodzi najtaniej. Trochę nieścisłości w tym cenniku. Napisali o "swojakach", że niby tańsze połączenia i smsy a z tabeli wynika, że smsy do wszystkich są w tej samej cenie. Czy ktosik się orientuje jak to jest naprawdę???
    0
  • Users Avatars Mini
    domur pisze: 2004-03-23 15:30
    jeszcze w zyciu takiego cennika nie widzialem zeby stawka podstawowa za sms byla 0,29 gr i w swojakach tez 0,29 to po cholere te swojaki haha ale to tylko plus potrafi takie cos wymyslec :)))
    0
  • Users Avatars Mini
    domur pisze: 2004-03-23 15:33
    a poza tym w komunikacie sie chwala ze taktowanie jednosekundowe juz po pierwszej minucie wedlug mnie powinno byc DOPIERO po 1 minucie a tak wogole to oni twierdzac ze juz po pierweszej... pwnie biora pod uwage jako standard ze po 10 minucie jest takt jednosekundowy hehe
    0
  • Users Avatars Mini
    domur pisze: 2004-03-23 15:36
    jezeli przed zmianami simplus mial najmniej uzytkownikow to ciekawe ilu bedzi mial teraz pewnie bedzie mozna na palcach policzyc simplusowco hehe. oni sa niepowazni chyba z taktem 60/1
    0
  • Users Avatars Mini
    domur pisze: 2004-03-23 15:46
    simplus to jak zwyke pewnie wprowadzi takt 1/1 jak juz wszyscy beda mieli taki od roku ale wtedy nikt juz nie bedzie mial ochoty zmieniac sieci
    0
  • Users Avatars Mini
    fynf pisze: 2004-03-23 15:46
    No to Heyah wygrała - mimo braku usług dodatkowych cena z impuls i takt 1/1 jest górą!!Brawo dla Heyah!!
    0
  • Users Avatars Mini
    agahola pisze: 2004-03-23 15:52
    A nie kusi Was tak sobie pogadac w słoneczku na plazy czy w górkach z druga osobą za 0,40gr? Bo mnie troche.A pozatem napewno beda dochodzic do tego jakies promocje tj.lojal albo cos w stylu "trzecia gratis",nara
    0
  • Users Avatars Mini
    l pisze: 2004-03-23 15:53
    ah, plus wprowadzil promocje 1s do swojej oferty jako nowy plan taryfowy (o czym juz dawno wspominano), a ludzi dalej mysla ze to jest odpowiedz na Heyah...
    0
  • Users Avatars Mini
    no-idea pisze: 2004-03-23 15:58
    Plus nic nie zrobi z taką ofertą. Niestety jest u mnie na ostatnim miejscu, nawet za Ideą z tą taryfą pre-paidową. A szkoda. Przy okazji chciałem powiedzieć, że nowa strona Ery jest rewelacyjna. ZRobiona bardzo łądnie i przejrzyści. inne portale naszych opów teraz mogą się schować.
    0
  • Users Avatars Mini
    loco pisze: 2004-03-23 16:05
    E tam, oficjalny komunikat nic nie pomoże, jak już wcześniej taeryfa poznana i żadnej rewelacji nie ma. Za to Era prze cały czas do przodu:) I właśnie nową stronkę postawili:) Śliczna i szybka jak błyskawica. Normalnie kocham Erę:)
    0
  • Users Avatars Mini
    Ktoś pisze: 2004-03-23 16:05
    Jak dla mnie to moze byc - tylko jedno ale i bylo by super - naliczanie sekundowe powinno byc od 1 s! czyli 1/1s. I mozna by bylo powiedziec ze jest lepiej niz w Heyah.. a tak duzo szumu i molo zaskoczenia!
    0
  • Users Avatars Mini
    agahola pisze: 2004-03-23 16:07
    loco: jak to kochasz ere? tak ja swoja dziewczyne czy co...
    0
  • Users Avatars Mini
    loco pisze: 2004-03-23 16:10
    A tak na marginesie, to moze Plus by zrobił jakąć nową stronę, bo ta ich jest taka w poprzek jakaś rowlekła i nic na głównej nie ma, trzeba po wszystko w głąb wchodzić niepotrzebnie.
    0
  • Users Avatars Mini
    loco pisze: 2004-03-23 16:11
    **mao: cśśś, no bo jak się moja żona dowie, to mnie zbije:)
    0
  • Users Avatars Mini
    agahola pisze: 2004-03-23 16:21
    loco: nie no jasne bede cicho,wiosna radosna:-)
    0
  • Users Avatars Mini
    agahola pisze: 2004-03-23 16:24
    I przypominam ze promocja "swojaki" oraz 5-10-15 trwa do 31 marca 2004.
    0
  • Users Avatars Mini
    makskey pisze: 2004-03-23 16:31
    Nie macie szans !!!! z heyah - jesteście zbyt pazerni. I to miałą być ta wielka odpowiedz na ofertę konkurencji? Jakieś szanse dało by taktowanie co 15 sek. Teraz pociągam za spłuczkę i po Sim+.
    0
  • Users Avatars Mini
    Ktoś pisze: 2004-03-23 16:45
    Mam nadzieję, że niektórzy pseudo-komórkowcy negatywnie wypowiadający się o nowej taryfie Team2 się nie obrażą...mam tym pseudo-komórkowcom coś do powiedzenia...jeśli ktoś żałuje 2,50zł na zmianę taryfy i jeszcze przez to nazywa Plusa zdziercą to jakim ów człowiek jest klientem? Śmiech na sali...ci którzy tak mówią niech kupią sobie komórkę-zabawkę i niech tyłka nie zawracają operatorom swoim lamentowaniem. Co zaś do samej oferty to mi się podoba (przynajmniej dostępny jest cały wachlarz usług czego osławiona Heyah już nie ma) choć jestem w Plusie w abo i czekam na jakies nowe taryfy...jeśli nie to chyba spadam do Mega350...Pozdrawiam
    0
  • Users Avatars Mini
    RobacK pisze: 2004-03-23 16:55
    no szkoda ze nie zrobili 1 sekundowego od 1-ej... albo chociaz co 30 sek i byloby lepiej...ale co fakt to fakt ceny w weekendy daja calkiem sympatyczne:) zmienie sobie i wyprobuje najlepiej sprawdzic:)
    0
  • Users Avatars Mini
    BezYmienny pisze: 2004-03-23 17:00
    Przeanalizowałem nową taryfę i nie jest to konkurencja dla HEYAH ale na pewno może konkurować z ERA LOve - oraz wycina taryfę MONO - archaizm który nie ma racji bytu na rynku - stary TEAM był dobry ale też się skończył - ja siedzę na MULTI i dla mnie TEAM2 to doskonały następca MULTI - szkoda tylko że tanie połączenia są od 18 a nie od 17tej jak w MULTI. Duże Brawo za tanie SMSy i tanie połączenia do 8:00 rano ! To jest taryfa dla mnie !
    0
  • Users Avatars Mini
    CITER pisze: 2004-03-23 17:01
    Czekam co zrobi Idea, mało konkurencyjna dla mnie ta oferta w porównaniu z Heyah. Ciekawe kto puścił taką plotkę, że naliczanie sekundowe będzie i 0,75 zł za minute do każdego. Może to jakaś nowa taryfa Mono 2 ? :) która się niebawem pojawi... marzenie ściętej głowy.
    0
  • Users Avatars Mini
    eryk pisze: 2004-03-23 17:01
    Coz ciesze sie ze moja siec (Era) wymyslila takie cos jak Heyah. Ciezko to jednak porownywac ze zwyklymi pre paidami. W koncu jest submarka Ery. Heyah jest mocno ogranczona poczynajac juz od samej karty na ktorej nie wiele mozna zapisac. Nie ma takich bajerow jak GPRS, MMS itd co w POP, SIM+ i TT jest standardem. Ale z tych bajerow tak naprawde duzo osob zapewne nie korzysta i operatorzy o tym wiedza. Wszyscy zazwyczaj dzownia i smsuja. Dlatego tez opy (Idea i +) tak goraczkowo staraja sie odpowiedziec na Heyah zeby nie stracic klientow. Wg mnie nalezy raczej bedzie porownywac POPa po zmianie na poczatku kwietnia i TT w polowie kwietnia. Choc GPRS, WAP itp nie powinny wplywac na ceny za polaczenia to uwazam ze w polowie kwietnia dopiero bedzie mozna porownac ceny SIM+ z POPem i nowym TT. A teraz to tak jak porownywac TT z Heyah...
    0
  • Users Avatars Mini
    SSi pisze: 2004-03-23 17:05
    Jaki kod trzeba wpisac aby aktywowac TEAM 2 - * 147 * 50 # ??? A co do samej taryfy : generalnie uzytkownicy pre-paidow czesciej i dluzej po szczycie dzwonia wiec podejrzewam, ze koszty podobnie do heyah beda sie ksztaltowac. RobacK : IMO 30/30 wychodzi mniej wiecej tak samo jak 60/1
    0
  • Users Avatars Mini
    CanoE pisze: 2004-03-23 17:12
    BEZ SENSU! po co mi w takim razie swojaki na smsy skoro nie ma znizki!! i to 1,50 w szczycie! toz juz bardziej oplaca sie sim+ 1sekunda!! proponuje (ceny z VaT) w szczycie 1,20 - swojaki 90gr, smsy swojaki 15gr - reszta moglaby byc.. no ewentualnie takt 1s po 30 s..
    0
  • Users Avatars Mini
    Konto usunięte pisze: 2004-03-23 17:13
    ja tego nie wykorzystuje i faktycznie powinienem zmienic na heyah jednak nie zmienie waznosc 1mies/1mies jest nie atrakcyjna
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2004-03-23 17:22
    BezYmienny - tak, ale jak zwykle nie do końca - jednak MULTI ma wszystkie możliwe podziały :-) MONO... Już promocyjna 1 Sekunda wykosiła MONO... CITER - 1 Sekund jest spełnieniem Twoich marzeń - może nie do ońca, ale kto wie? to ciągle promocyjna taryfa. Kto wymyślił? Ktoś naiwny a inni naiwni podchwycili :-) SSi - tak, dokładnie *147*50# CanoE - 1 Sekunda nadal funkcjonuje i sądzę, że ją wcześniej czy później wprowadzą do oferty na stałe, mam nadzieję, że po pewnych modyfikacjach - Ty wiesz jakich :-) Cena minuty może zostać, cena esemesa też... No i komplet innych rzeczy - jak to w Simplusie :-) mao - swojaki w taryfach mono, multi i zwykłej team. ! Sekunda i team2 mają na swojaki cennik :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2004-03-23 17:23
    krissj10 - zmień... Twój Simplus ma od jutra ważność 365 dni po zablokowaniu przychodzących :-) No i kasa tradycyjnie nie przepada - Plus to honorowy złodziej... ;-)))
    0
  • Users Avatars Mini
    Konto usunięte pisze: 2004-03-23 17:35
    heyah jest mocno przemyslana.80 wpisów do książki nei jest z kosmosu.To jest tak naprawde średnia tego co trzymamy na karcie sim,a jesli nie trzymamy to spokojnie ponad 60% telefonów oferowanych na rynku ma pamięc wewnętrzną.Heyah ma prosta stawke i to jest ok.czasem zdaza mi sie mówiććc "czesc .Jestem już pod sklepem.Zaraz bede poczekaj.."to jest 20sek to jest ten czas i takt 1/1S był by dobrym rozwiazanem.Nalezy tez wziąść pod uwage ilośc rozmów i dni oferta Heyah mimo ,że posiadam SIMPLUSA jest na dzień dzisejszy bardziej atrakcyjna,ale powtarzam na dzien dzisiejszy...Mogą do TEAM@ dodać np" promo z naliczaniem 1/1s od 01/04/2004 do np 01/04/2005 i już mamy lepsza oferte od heyah taki jest rynek.A pLus woli stałą taryfe + modyfkacje ich po ruchach konkurencji w postaci PROMOCJI i faktycznej "poprawie taryfy" na aktakcyjniejsza niż była na początku.
    0
  • Users Avatars Mini
    _michal_ pisze: 2004-03-23 17:37
    Czy ktos moz epotwierdzic informacje uzytkownika eryk,ktory pisze ze tt od polowy kwietnia bedzie mial nowa taryfe?Jezli to prawda to jeszcze nie przechodze do heyah,simplus mnie rozczarowal,1,50 w szczycie i nie ma znizki na sms-y do swojakow.
    0
  • Users Avatars Mini
    SSi pisze: 2004-03-23 17:40
    wlo - Jeszecze 7 godzin trzeba poczekac, bo jak wpisuje kod to sie pojawia komunikat "niepoprawne polecenie" . W Swojakach SMSy powinny kosztowac 20gr brutto choc nie jest to w zaden sposob uwzglednione w tabeli ("zmniejszają o ponad 33% koszt wykonywanych połączeń oraz wysyłanych SMS-ów") . Nie wiem jak im to wyszlo ze "ponad 33%" ale ludziom sie to bardziej spodoba zapewne ;)
    0
  • Users Avatars Mini
    Konto usunięte pisze: 2004-03-23 17:45
    ***wlo Co do tej kasy to mam jeszcze aktywny nr w Popie.Ale jak już wspominałem wywalili mi wczoraj numer ,którego im nie wybacze!Na 4 dni przed zakończeniem wychodzących w Popie postanowiłem dołądować 50zł z bankomatu.Wedle deklaracji przedłuża to ważnośc konta o rok dla przych. i o 90dni dla wych...i co?Jak to co .fakt dołądowali mi 50 dych ja zdążyłem klepnąć 2 min i odłożyłem POPa na moment(3 dni) wczoraj sie obudziłęm i postanowiłęm dryngnąc z IDEI i co ???\"Nie ma takiego numeru\" nie mogłem zadzwonić,a jak zadzwoniłem na *111 i wybrałem 1 to mi zaśpioewano \"ej kur.a masz stan ZERO ZŁOTYCH KOLEŚ\"i sie wku...em.
    0
  • Users Avatars Mini
    Konto usunięte pisze: 2004-03-23 17:45
    Dla mnie to żenada jak mam sie domagać stabilności sieci!IDEA TO pzrecież TPSA!I ciągle z nimi miałem problemy ,które już na fofum i tu na GOLu wielokrotnie poruszałęm.MAM SMPLUSA!!! i jak narazie nie zrezygnuje mimo \"niedociągnietej na dzień dzisiejszy\"ofert TEAM2 i Simplus1sek(na dziendziśiejszy bo za tydzień PLUS może walnąć PROMO do TEAM2 np \"naliczanie 1/1s od 1/04/2004 do 1/04/2005r o HUYAH leży...Prawda kochani?
    0
  • Users Avatars Mini
    Mierzwa pisze: 2004-03-23 17:47
    No a ja tam zrobie zmiane na SIM+ TEAM2 (obecnie używam TEAM1). Do mnie ta oferta jak najbardziej przemawia, aczkolwiek ceny nie są tak atrakcyjne jak w HEYAH... Tu Heyah jest górą, ale simplus ma więcej usług i dłuższą ważność konta. Poza tym zmiana numeru dla tych kilku groszy to nie jest rozsądne... Przynajmniej w moim położeniu... :) Pozdrawiam
    0
  • Users Avatars Mini
    glodek pisze: 2004-03-23 17:53
    WIELKA PORAŻKA ZE STRONY PLUSA:( SZKODA:(
    0
  • Users Avatars Mini
    RobacK pisze: 2004-03-23 17:56
    ***SSi to wlasnie zalezy od tego jak kto dlugo gada,bo nie powiem ze kazda rozmowa trwa 30 sek ale takich generalnie jest najwiecej w moim przypadku,zdazaja sie tez dluzsze i wtedy lepiej wypada 60/1. ale ja i tak mam abo ale s+ mi zostal i czasem korzystam:)
    0
  • Users Avatars Mini
    RobacK pisze: 2004-03-23 17:57
    ***glodek mozesz rozwinac?
    0
  • Users Avatars Mini
    Czepek pisze: 2004-03-23 18:04
    Hehehe....A mnie interesuje......Bo mam kupować heyah , ale tez chyba zostanę przy Simplus Team 2 ;-D
    0
  • Users Avatars Mini
    Czepek pisze: 2004-03-23 18:06
    NIe musi rozijać bo Plus planował odwet Heyah.....A przecież Heyah to Rewolucja i na to czekali uzytowanici simplusa na tańszość ;-D Ale tak też się nie stało ;-(
    0
  • Users Avatars Mini
    BeNy pisze: 2004-03-23 18:56
    Mi sie coraz bardziej zaczyna wydawac ze IDEA nie zrobic tez zadnej rewolucji - przypominam ze Idea na rok 2004 zamierza wziasc sie za post-paidy wiec hm... zobaczymy co z POPem zrobia Pozdrawiam
    0
  • Users Avatars Mini
    aa pisze: 2004-03-23 19:07
    Podali sie i przegrali wojne cenowa :(
    0
  • Users Avatars Mini
    pajorro pisze: 2004-03-23 19:15
    No troszkę się zawiodłem :-( Liczyłem szczerze mówiąc na naliczanie 1/1. Generalnie taryfa nie jest zła, ale chyba narazie zostanę przy Simplus 1 Sekunda. W szczycie mam taniej, a esemesy wysyłam z internetu, no chyba, że w nagłych przydakach poza domem :-)))
    0
  • Users Avatars Mini
    tkubon pisze: 2004-03-23 19:20
    Troche sie rozczarowalem. Myslalem ze daja 1/1, zeby byc bardziej konkurencyjnym wobec heyah, ale biorac pod uwage cene smsa (taka jak w abo) oraz wszystkie bezproblemowo dzialace uslugi dodatkowe i tak wybralbym simplusa. Heyah jest taka troche dresiarska... No i ciekawe czy w Heyah dziala roaming??
    0
  • Users Avatars Mini
    tkubon pisze: 2004-03-23 19:36
    loco:: Co ty masz do strony plusa? Chodzi swietnie, nie zawiesza sie i jest wlasnie lepiej zrobiona od erowej, czytelniejsza, a poza tym jest interaktywna mapka zasiegu, a nie tak lipnie jak w erze tylko wymienione miejscowosci!!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    rgumkowski1 pisze: 2004-03-23 19:55
    Czy ktoś wie jak wygląda sprawa SMSów w usłudze swojaki, bo nie mogę sie tego doczytać w tym tekście, ani w komentarzach.
    0
  • Users Avatars Mini
    pajorro pisze: 2004-03-23 20:03
    Heyah kojarzy mi się z dresami i blokersami...( pewnie przez te reklamy z trzepakami, śmietnikami na strnie nadchodzi.pl) ;-)))
    0
  • Users Avatars Mini
    domur pisze: 2004-03-23 20:16
    simplus przegral bez taktu 1/1
    0
  • Users Avatars Mini
    eeee pisze: 2004-03-23 20:36
    No to POP jeszcze wieksze dziadostwo nam przedstawi ... HEYA jest do bani ... no moze nie sama siec ale reklamy i wyglad ich stronki jest wkurzajacy przez co nie kupie tego badziewia bo co to ja dres jestem albo smieciarz ? a z niczym innym mi sie to nie kojarzy jak na razie troche przekombinowali ... sa tez normalni udzie przeciez dla ktorych oferty raczej nie maja :( no zostaje w takim razie przy ABO w IDEI i mam nadzieje ze w krotce wprowadza darmowe naliczanie sekundowe a jak nie to wogole wywale komore prze okno jak mi sie skncy w wakacje umowa i bede luzak bez fona bo az mi glowa dudni po tych 600 minutach wydzwanianych miesiecznie ... a co za duzo to nie zdrowo jak wiadomo. Poza tym proponuje zorganizowac maly strajk ....
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2004-03-23 20:37
    domur - Simplus to 5 taryf w tej chwili... Nie porównuj nieporównywalnego :-) Powtarzam - Heyah przegrywa do mojej taryfy i to w przedbiegach - do finału nawet nie dochodzi :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    STRAJK pisze: 2004-03-23 20:38
    PROPOZYCJA STRAJKU !!! PROPOZYCJA STRAJKU !!! PROPOZYCJA STRAJKU !!! Dnia 31.03.2004 o godzinie 12:00 proponuje aby kazdy z was oraz wszyscy wasi znajomi i nie znajomi zadzwonili pod jakis bezplatny numer np. pocza glosowa, BOK itp, w waszej sieci komorkowej tak aby doprowadzic do "przeciazenia siec" w konsekwencji czego ma to zmusic operatorow do obnizenia cen ....
    0
  • Users Avatars Mini
    Szymon pisze: 2004-03-23 20:45
    Dla mnie to podwyżka. Dzwoniąc do plusa 17-18:00 pn-pt mam 1,50zł, a miałem 85 groszy. Nieźle. Do tego pn-czw po 18:00 do plusa miałem 85gr, a mam 90, w nocy było 30gr, jest 60. Ocipieli czy co? Ja rozumiem inflacja 10%, ale te podwyżki dochodzą do 100%... :(
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2004-03-23 20:48
    Szymon - a czy ktoś kazał Ci zmieniać taryfę? Nie! Więc o jakiej podwyżce mówisz?
    0
  • Users Avatars Mini
    domur pisze: 2004-03-23 20:48
    simplus pewnie myslal ze jak zrobi weekendy po 60 gr to juz kazdy zuci co ma i pojdzie do simplusa a tak naprwde to kazdy jezeli juz dzwoni to glownie w tygodniu a poza tym zawsze taniej by wyszlo z taktem 1/1 niz jakakolwiek stawka za min z taktem 60/1
    0
  • Users Avatars Mini
    domur pisze: 2004-03-23 20:50
    ja to bym nawet mogl miec 2 zl za min gdyby byl takt 1/1
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2004-03-23 20:55
    "tak naprwde to kazdy jezeli juz dzwoni to glownie w tygodniu" - możesz domur nie pisać każdy? z taktem 1/1 nie wyjdzie taniej - wyjdzie korzystniej :-) Taniej wyjdzie w usłudze abonamentowej bez wliczonych minut albo w usłydze typu "abonament zero". Jeśli 2 złote dla Ciebie jest dobre, to proponuję Ci jednak wydać te 15 złotych dodatkowo - będziesz miał znacznie korzystniej niż sobie kalkulujesz :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2004-03-23 20:56
    OK - za długo siędzę dzisiaj ptrzy komputerze - spadam się przewietrzyć... Przed północą wrócę pewnie - muszę robotę skończyć na jutro...
    0
  • Users Avatars Mini
    hubi pisze: 2004-03-23 22:09
    taryfa raczej nie trafiona malo kto z niej skorzysta napewno tacy sie znajda ale bedzie ich bardzo malo
    0
  • Users Avatars Mini
    antyklerykalny pisze: 2004-03-23 23:05
    Obudził sie + i przypomniał sobie o gadającej prezerwatywie. I co to jest ? Tego sie nie da porównać w żaden sposób do HEYAH, widać że pazerność + jest silniejsza...
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2004-03-23 23:14
    antyklerykalny - znowy się powtarzam... a dalczego miałoby być porównywalne? Czy w ogóle ktoś mi może odpowiedzieć na to pytanie? Po co dwie Heyah?
    0
  • Users Avatars Mini
    kruk pisze: 2004-03-23 23:17
    Pytania odnośnie Heyah. :) 1) Ile czasu karta jest ważna (i odbiera połączenia przychodzące) po zablokowaniu połączeń wychodzących? 2) Co się dzieje z kasą na koncie po końcu ważności ostatniego doładowania - przepada jak w Popie czy zostaje jak w Simplusie? Ktoś wie??? :)
    0
  • Users Avatars Mini
    kruk pisze: 2004-03-23 23:20
    Nie musi być porównywalne, ale powinno być konkurencyjne, a wg mnie takie nie jest. :/ Zwłaszcza brak taktowania 1/1.
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2004-03-23 23:24
    kruk - kolega mi powiedział, że po zasileniu esemes potwiedzający mówi, że o miesiąc dłużej niż wychodzące. Też zadawałem to pytanie ale jakoś nikt nie mógł mi ptodac źródła informacji - wszyscy mówili o tym, że w BOK-u tak mówią :-) Jest konkurencyjne - dla pewnej grupy odbiorców... Ale nie wszyscy muszą być w tej grunie, nie prawda?
    0
  • Users Avatars Mini
    adit pisze: 2004-03-24 00:16
    ..."Badania wykazują, że wielu naszych klientów, szczególnie młodzież, bardzo ceni sobie możliwość wykonywania tanich połączeń poza godzinami szczytu i w weekend - powiedział Robert Krawczyk"... pewnie, że młodzież ceni sobie mozliwosć tanich połączeń ale młodzież po pierwsze umie liczyć a po drugie lubi dzwonić tanio nie tylko w weekendy..! dlatego młodzież wybierze tańszą alternatywe na rynku... oj Plusie pogoń lepiej swoich analityków bo was konkurencja zje...
    0
  • Users Avatars Mini
    Erazmus pisze: 2004-03-24 00:31
    Doładowałem 20 i wychodzące o miesiąc + 1 miesiąc na przychodzące. Jeśli chodzi o roaming to wiem że można dzwonić do RFN - 1.70 za minute ale nie wiem jak działa zagranicą ... Co do simplusa to żadna rewolucja . W weekend nie widzę potrzeby dzwonienia ale może znajdą się ludzie którzy odkładają wszystkie tel na so-niedz. Dużym plusem jest obniżenie sms-ów ale mimo wszystko stawiałbym na Heyah ...
    0
  • Users Avatars Mini
    ewr pisze: 2004-03-24 00:35
    Ludzie maja coraz mniej kasy i coraz bardziej maja to wszystko w dupie te niby obnizanie cen a tak na prawde wszystko w miejscu jest .... lipa lipa
    0
  • Users Avatars Mini
    Masaryk pisze: 2004-03-24 00:35
    Trochę się rozczarowałem, miałem nadzieję na takie pozycje w cenniku jak "połączenia w godzinach 2.45 - 3.17 za 0,21 zł, sms-y do 16 swojaków za 0,29 zł (cena taka sama jak pozostałych sms-ów ale dobrze mieć swojaka, zawsze raźniej) no i taktowanie 0,04 sekundowe ale tylko w przy pełni księżyca i w nieparzyste dni wolne ustawowo w godzinach parzystych. Trzykrotne splunięcie przez prawe ramię podczas doładowania dodaje 6,50 zł bonusa ale za 5 miesięcy.
    0
  • Users Avatars Mini
    piokuk pisze: 2004-03-24 00:38
    No cóż... Taryfa nie powala. Adresowana do określonej grupy odbiorców dzwoniących w określonej porze do określonych osob... ALE NIE DO WSZYSTKICH. Mam jeden starter heyah - nawet go jeszcze nie odpalilem, bo szczerze powiedziwaszy spodziewałem się od Plusa czegoś więcej. Wlo... BLAGAM... Nie pisz po raz tysięczny, że masz super taryfę w Plusie i korzystasz z HCSD ;) Ja mam w Idei dla Ciebie 310 minut i 1/1 za 122 PLN brutto - więc i tak masz gorzej :) To absolutnie o niczym nie świadczy. Dla NORMALNEGO czlowieka, który dzwoni kiedy musi i nie lata z 10 komorkami w kieszeni heyah bije simplusa na glowe (podobnie jak i wiekszość abonamentów). Pryzpominam ze w NIO 240 jedna minuta w abonamencie też kosztuje 1 PLN przy takcie 60/30. A co do usług dodatkowych... MMS-a nie mam do kogo wysłać, w tym miejscu w Krakowie gdzie mieszkam GPRS to przezytek :) Za oknem mam WiFi i taki transfer ktorego nie da mi 150 GPRS razem wziętych.
    0
  • Users Avatars Mini
    thomx pisze: 2004-03-24 00:41
    chcialbym dodac,ze w Simplusie mozna nabyc rowniez troche dotowane nowe telefony.Jest obsluga w salonach,pelny pakiet uslug,dzialajacy BOK,brak padow w sieci..
    0
  • Users Avatars Mini
    rafalkoj pisze: 2004-03-24 00:55
    jak już pisałem nie jest to znacząca zmiana na którą wszyscy czekają...
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2004-03-24 01:12
    piokuk - masz tanio... Przecież ja nie bronie nikomyu kupować Heyah! Nawet doradzam - kupujcie! Ja NIE KUPIĘ! Mi się to NIE OPŁACA! Tak jak Tobie zresztą. Dobrze powiedziałeś, że dla normalnego (rozumiem przeciętnego) człowieka to ma znaczenie. Wcale nie przeczę - pytam tylko, dlaczego wszyscy piszą, że KAŻDY wyrzyci kartę Simplusa, POP-a czy z taniego abonamentu do kosza, bo Heyah się bardziej opłaca? Dlazcego wszyscy piszą (no - Ty nie :-)), że Plus po wprowadzeniu tandetnej oferty może już sprzedawać biurka bo właściwie go już nie ma? O to mi chodzi - dlaczego tak kategorycznie podsumowujecie temat? Przecież to Polkomtel, operator sieci Plus GSM jak na razie ma NAJWYŻSZE dochody ze swojej działalności! Że niby żeruje na głupim narodzie, który ślepy jest, że może mieć taniej? 1/3 tego narodu jest w takim razie głupia? Co trzeci z Was licząc statystycznie?
    0
  • Users Avatars Mini
    piokuk pisze: 2004-03-24 01:36
    Co do narodu to się za bardzo nie wypowiadam, ale patrząc na ostanie sondaże to Twoje ostatnie pytanie wcale nie jest bynajmniej bezzasadne i nieumotywowane. Generalnie zgadzam się z Tobą w zupełności - przymusu uzywania czegokolwiek w tym kraju (przynajmniej w dziedzinie telefonow) nie ma. Każda nowa oferta (nawet najglupsza) jest krokiem naprzod, ponieważ poszerza mozliwość wyboru. PLUS jakoś sobie poradzi i raczej nie zajmie się produkcją biurek, tym niemniej nawet w poważnych opracowaniach analitycznych tworzonych nie przez grupkę pasjonatów, ale duże formy consultingowe zauważa się, że PLUS zaczyna powoli odstawać od ERY i IDEI. Osiągany zysk jest oczywiście bardzo ważny, ale ilość abonantow, przy umiarkowanej raczej sklonności Polakow do migracji, ma rownież swoją wymierną wartość.
    0
  • Users Avatars Mini
    opos pisze: 2004-03-24 01:36
    wielkie zapowiedzi na stronie simplusa, minela polnoc i ... nic bez zmian, odliczanie dalej trwa, tylko z minusem :) lipa jak ch...ra nowa taryfa, droga w porownianiu z heyah.
    0
  • Users Avatars Mini
    piokuk pisze: 2004-03-24 01:44
    CD. Wiem jedno. Sekundowe naliczanie od początku połączenia zupełnie zmienia spojrzenie na telefon. Mówi się to, co ma się do powiedzenia i koniec - raz zabierze to 10 sekund, raz 55. Telefon przestaje być przedmiotem a staje się narzędziem. W zyciu nie zadzwoniłbym do domu żeby powiedzieć "wychodzę z Sądu, będę za 10 minut, nastawiaj ziemniaki" jeśli miałbym za to zapłacic 1,50 bez względu na to, czy bylaby to Idea, Plus czy Era. A i tak mi się te 310 minut rozchodzi na 10 dni przed koncem okresu rozliczeniowego :) Dziwne... Pozdrawiam.
    0
  • Users Avatars Mini
    mati pisze: 2004-03-24 02:05
    w moim przypadku taryfa jest z***ista pozatym heyah...mnie wqur.... Plus pełny looz, era sieć frajera :)
    0
  • Users Avatars Mini
    SIMPLUS FAN pisze: 2004-03-24 02:17
    No to juz jestem w TEAM 2. *147*50# juz działa. Info - *147#
    0
  • Users Avatars Mini
    Fazi pisze: 2004-03-24 02:41
    Ta taryfa jest bardzo skomplikowana. Co z tego że w weekendy jest trochę taniej niż w innych sieciach.W toku zajęć kto ma czas na patrzenie na zegarek i zastanawianie się nad tym czy: zadzwonić, wysłać smsa, puścić sygnał czy szukać najbliższej budki telefonicznej i zadzwonić na numer stacjonarny jeżeli chodzi o taktowanie i ceny? Cennik Heyah jest podobny do gry w kółko i krzyżyk (na stronie www Heyah), połączenia do Heyah i poza Heyah, a także SMSy do Heyah i poza Heyah. I to wszystko, jakie to proste, prawda? Aha i najważniejsze to takt 1/1. Obliczyłem, że 17 sekund rozmowy poza Heyah to jeden sms (17 sek. = 1 SMS / poza Heyah) i (15 sek. = 1 SMS / do Heyah).
    0
  • Users Avatars Mini
    Fazi pisze: 2004-03-24 02:41
    Nie wspomnę, że podczas tych 15-stu lub 17-stu sekund rozmów co odpowiada jednemu SMS-owi, powie się o wiele więcej niż 160 znaków. Obecna NOWA taryfa Plusa przypomina mi wypełnianie PITu. Pełno w nim kratek, krateczek itp, które to nikomu nie jest potrzene i tylko utrudnia nam wszystkim życie. Taryfa powinna być jasna, przejrzysta i czytelna.
    0
  • Users Avatars Mini
    Darek pisze: 2004-03-24 02:54
    Rowniez jestem juz w TEAM2. Czy swieta tez sie zaliczaja do weekendow? Chyba niestety nie, przeczytalem caly cennik z Wyborczej i nigdzie nie znalazlem slowo "swieta". W przypadku taryfy Multi jasno jest napisane weekendy i swieta. Zawsze to kilkanascie dni w roku wiecej :)
    0
  • Users Avatars Mini
    karol.b pisze: 2004-03-24 03:07
    a mialo byc tak pieknie ;)
    0
  • Users Avatars Mini
    ciulek pisze: 2004-03-24 03:52
    JUsz widze jak plus spada,,, na dno... z tako oferto to oni se mogo zniechecac klientow, czekalem czekalem i dali szit, zmieniam se z simplusa na heyah!!!!!!!!!!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    pajorro pisze: 2004-03-24 07:59
    Ale ponoć mają być jeszcze zmiany w Simplus 1 Sekunda i ma być także Strefa +. Ile z tego wyjdzie????
    0
  • Users Avatars Mini
    kurowskawianka pisze: 2004-03-24 09:48
    ale syf jakich malo. Mam kolezanke prowadzi komis gsm, mowi ze od tygodnia nie sprzedala zadnej sztuki kary sim+ starter ani zasilajacej. Ja jak dzwonie na BOK SIM+ dodzwaniam sie momentalnie bez najmniejszej kolejki. To znaczy ze wszyscy poszli sobie z sim+ czyli pewnie z 3mln klientow. Dobrze bo plus to chciwus, nawet swoim pracowniką placi najmniejsze pensje a przedstawiciele dostaja najmniejsze prowizje z 3-ch sieci. Sadze, ze jak sie szybko nie sprzedadza to pujda na dno i uj i w ..
    0
  • Users Avatars Mini
    DJ pisze: 2004-03-24 10:34
    robert.krawczyk @polkomtel.com.pl - członek zarządu, dyr ds. kiepskich taryf - możecie do niego napisać i podzielić się super ofertą - super nędzną
    0
  • Users Avatars Mini
    nieważne pisze: 2004-03-24 10:50
    Dobra oferta dla mnie. Szczególnie podoba mi się to, że weekend zaczyna się już w piątek po połufniu :-) Najwięcej dzwonię właśnie w piątki wieczorem i w soboty. Oczywiście mogło by być lepiej, tzn. od 17:00 jak w Multi (ale za to jest do 08:00, a nie do 07:00, jak w Multi) oraz mogło by być lepsze taktowanie - jeżeli nie 1/1 sek. to przynajmniej 15/15 sek. lub ew. 30/30 sek. Ale ogólnie - najlepsza ofeta na rynku dla mnie,
    0
  • Users Avatars Mini
    klops pisze: 2004-03-24 11:27
    chyba plus odpalil nowy nadajnik albo wzmacnia sygnal albo "ja wiem co": siedze w pracy w centrum wa-wy kolo pl. 3 krzyzy i dotychczas mialem na wyswietlaczu "WARSZAWA" a teraz przez chwile mialem "CHF Warszawa" czyli z dawnego KC PZPR, poitem gieldy... hmmm, kto wie co to moze byc bo pierwszy raz sie zdaza...
    0
  • Users Avatars Mini
    plus dziady pisze: 2004-03-24 11:31
    dziady i złodzieje!
    0
  • Users Avatars Mini
    POP pisze: 2004-03-24 11:43
    Oferta dobra,ale Heyah jest obiektywnie lepsza.Jak POP nic sensownego nie wprowadzi,to przechodze do Heyah.A razem ze mną moi znajomi i rodzina(ok.20 osób)
    0
  • Users Avatars Mini
    titq pisze: 2004-03-24 11:55
    eh, a ja odnosze wrazenie (tak przy okazji wczesniejszej wypowiedzi wlo i pikoku), ze polkomtel dla swoich akcjonariuszy stal sie taka kura znoszaca zlote jajka i wszelkie decyzje sa podejmowane na zasadzie stworzyc obraz tego, ze cos sie dzieje ale tak aby nie uszczuplic swoich przychodow. a poniewaz ci akcjonariusze nie maja wiele wspolnego z telekomunikacja (orlen, kghm, polskie sieci energetyczne) no to brak jest takiego motoru ktory by to pchnal do przodu. teoretycznie sytuacj apowinna si epoprawic kiedy zmieni sie struktura wlasnosciowa np. poprzez kupno przez vodafone, ale pytanie... czy w vodafon bedzie taniej? nie wiemy jak dziala tamten operator, czym sie kieruje itd itp.
    0
  • Users Avatars Mini
    shagi pisze: 2004-03-24 11:55
    niby fajnie ale uważam że heyah ma lepiej... POWÓD: naliczanie 1 sekundowe po 1 sekundzie jest...
    0
  • Users Avatars Mini
    titq pisze: 2004-03-24 11:55
    dziady i zlodzieje: jak ktos daje okradac to jest frajer :P
    0
  • Users Avatars Mini
    titq pisze: 2004-03-24 12:01
    hehe, mialo byc, ze jak ktos sie daje okradac to jest frajerem :) bo ja np. nie rozumiem dlaczego wielu moich kilentow pazurami trzyma sie najnizszego abonamentu placac jednoczesnie rachunki np. po 80zl i nie chce uwierzyc ze mozna go zwiekszyc a wtedy ogolny rachunek bedzie nizszy. czasem trzeba duzo sie nagadac i natlumaczyc, poprzeliczac zeby pokazac klientowi ze placi duzo nie dlatego ze siec jest droga, tylko dlatego ze nie dopasowal sobie uslug do swojego sposobu korzystania z sieci
    0
  • Users Avatars Mini
    Erazmus pisze: 2004-03-24 12:16
    Titq swiete slowa ;-) Nie pozostaje nic niz edukowac nasz zasciankowy narod ...
    0
  • Users Avatars Mini
    Dziki pisze: 2004-03-24 12:43
    Jestem pracownikiem Plusa. Jeżeli ktoś to czyta z Polkomtelu to chciałym wam powiedzieć tylko tyle: SPIRPRZYLIŚCIE OFERTĘ MAKSYMALNIE. Możecie tylko liczyć simy które odpływają do virtualnej ery...
    0
  • Users Avatars Mini
    Czaruś 20 pisze: 2004-03-24 12:54
    Plus zatapia sie jak Titanic wszyscy znajomi przechodzą na Heyah. Atak lubiłem simplusa.....
    0
  • Users Avatars Mini
    titq pisze: 2004-03-24 12:58
    Czarus: nic mi nie wiadomo zebym sie zatapial :
    0
  • Users Avatars Mini
    T-Mobile EU pisze: 2004-03-24 13:03
    **wlo** ten twoj plus to zdzierca jest z drwiacym usmiechem...i prosze nie pisz mi ze ty masz w plusie to i to, bo ci gwarantuje, ze w idei mialbys taniej!!!! dodatkowo w taryfie biznesowej nie tylko bys placil mniejszy abonament, ale mialbys wiecej minut, 1/1 za free oraz nieskonczony kapital minut!!!! oferta dla firm idei bije na leb na szyje plusowa, ktora ty posiadasz...bo nie masz 5 kart i na plus max xzy jak go tam zwal przejsc nie mozesz. wiesz moj kumpel dostal przy przedluzaniu umowy 40 minut dodatkowych oraz 1/1 za darmo i jeszce V500 za przyzwoita cene....a rachunki ma okolo 110 pln ale placi regularnie bo mu z karty sciagaja;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    milosh pisze: 2004-03-24 13:03
    jest 24. marzec, na stronie simplusa nie ma nawet wzmianki o nowej taryfie! kiedy strona www hejah nie zadzialala o polnocy wszyscy strasznie nazekali na Ere a teraz totalna olewka ze strony Plusa nikogo nie wzrusza (choc ja rozumiem bo Team 2 nie jest czyms na co warto czekac)
    0
  • Users Avatars Mini
    T-Mobile EU pisze: 2004-03-24 13:06
    plus wprowadza najwolniej zmiany ze wszystkich opow w swoich cennikach, jak konkurencja obnizy to czekac trzeba 6 miesiecy i wtedy plus cos robi!!! jest najmniej elastyczny!!!!a simplusa odpowiedz na heja to porazka, jesli zas potraktowac to jako nowa oferte, ktora nie jest odp.na heja, to jest to nawet w porzadku....bo w sumie jakby simplus wprowadzil 1/1 oraz rozmowy do wszystkich na poziomie 0,75gr to przeciez okazaloby sie ze jest tanszy niz wysokie abo w plusie...to by wtedy chyba sobie sam zaszkodzil i rowniez post-paid zmienic musial, jak to teraz era musi zrobic i mam nadzieje ze zrobi!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    T-Mobile EU pisze: 2004-03-24 13:11
    zastanowcie sie sami, era wprowadzila heje jako submarke i nie chciala zeby ona byla z era kojarzona, to sie nie udalo do konca i teraz abonenci czuja sie troche oszukani bo za 1/1 musza placic 15pln netto!!!! i era bedzie musiala cos zmienic w abonamencie, ktory jest drozszy niz pre-paid!!!! gdyby plus nagle simplusa walnal tanszego niz swoj abo, gdzie cena minuty w szczycie w tych najnizszych jest jak zwykle w plusie kosmicznie droga...to tez musialby ja zmienic, bo by ludzie przeliczywszy tez pretensje mieli!!!mysle ze to kierowalo plusem...albo i nie...wiadomo co im po glowie lazi....
    0
  • Users Avatars Mini
    Fazi pisze: 2004-03-24 13:19
    A pamiętacie co Sim+ wysyłał w SMS-ach do do wszystkich użytkowników? Dla przypomnienia: "Szykujemy dla Ciebie nową superofertę w Simplusie! Już niedługo powiemy Ci o niej więcej.... Uwierz w pewne i sprawdzone rozwiązania! Pozdrawiamy Sim+) " :)))))) I to ma być ta superoferta? Co na to powiecie plusiaki? Zawiedzeni?
    0
  • Users Avatars Mini
    hey pisze: 2004-03-24 13:30
    "Badania wykazują, że wielu klientów, szczególnie młodzież, bardzo ceni sobie możliwość wykonywania tanich połączeń poza godzinami szczytu i w weekend - powiedział Robert Krawczyk, - gdzie on te badania robił w Kongo, czy Burkina Fasso?????
    0
  • Users Avatars Mini
    titq pisze: 2004-03-24 13:34
    T-Mobile: sam sie zastanow, heyah jest takie tanie kosztem braku wszystkiego tego co jest sila telefonii komorkowej, a wiec uslug dodanych. nie ma nic za darmo. i to nie jest prawda ze generalnie abonament jest drozszy, bo jednak gro ludzi uzywa telefonow do rozrywki, potrzebuja stabilnosci, pelni uslug typu transmisja danych czy faksy, komfortu zasilen, nowych aparatow itd itp dlatego heyah nie jest w stanie zagrozic ofercie abonamentowej, znajdzie swoich odbiorcow, tyle, ze wkrotce czesc z nich poczuje niedosyt braku tych uslug ktore beda miec pozostali bedacy w abonamencie czy klasycznym prepaidzie
    0
  • Users Avatars Mini
    Bartoszewicz pisze: 2004-03-24 13:35
    Robert mówileś, że tej ofert nie da sie spierdolić ! A jak widze KLYENTY niezadowolone ?
    0
  • Users Avatars Mini
    titq pisze: 2004-03-24 13:40
    Fazi: i co, w ktoryms miejscu sklamal? obnizenie cen weekendowych do takiego poziomu to jest oferta, a pewne i sprawdzone rozwiazania? heyah to nowosc, nie wiadomo jak sie bedzie zachowywac i czego sie spodziewac, simplus ma swoja pozycje na rynku, dziala rownie sprawnie jak postpaid i jest przewidywalny. tak wiec w tym komunikacie byla sama prawda
    0
  • Users Avatars Mini
    titq pisze: 2004-03-24 13:43
    hey: masz racje, ten tekst jest mocno naciagany , ale z drugiej strony w wekeendy sie imprezuje, uprawia clubbing, wiec to chyba nie jest zle, moc wtedy tanio gadac?
    0
  • Users Avatars Mini
    Fazi pisze: 2004-03-24 13:44
    titq* Ale każdy spodziewał się najważniejszego: taktowania 1/1 jak Heyah.
    0
  • Users Avatars Mini
    titq pisze: 2004-03-24 13:49
    eh, jak wprowadzajac Teama plus jako pierwszy i jedyny mial w prepaidzie naliczanie 15sek to jakos to bez echa przeszlo, simplus ma wiele innych zalet, ktore rekompensuja brak naliczania 1/1 od poczatku, rozumiem, ze iles osob sie zawiodlo, ale niech sie pociesza, ze np swoj numer moga uzywac z nowymi aparatami i miec komplet uslug, a heyah co? jak nowka to bez simlocka, a nowka bez simlocka to brak gwarancji itd itp
    0
  • Users Avatars Mini
    Fazi pisze: 2004-03-24 13:59
    Ciekawe jaki procent ludzi tylko rozmawia i wysyła SMS-y, a jaki korzysta z dodatkowych ofert typu: GPRS, MMS, Poczta elektroniczna w prepadzie?
    0
  • Users Avatars Mini
    agahola pisze: 2004-03-24 14:24
    a propos:tak to sie dzieje kiedy spolki z udzialem skarbu panstwa sa udzialowcami w firmie Polkomtel
    0
  • Users Avatars Mini
    Black pisze: 2004-03-24 14:35
    HUJNIA i tyle. Pojebany Plus. Miało byś sekundowe a tu co? Co za ciul wymyślił tą taryfe o mało palpitacjii serca nie dostałem, dobrze że klawiatura cała po tym wstrząsie. Kończy sie karta poczekam na popa a jak nie to Heja.
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2004-03-24 14:43
    titq - no widzisz... ja tylko to chcę powiedzieć - że nie zawsze to co najtańsze jest najbardziej opłacalne! Ale tego na GOL-u tak jak większości swoich klientów nawet nie próbuj tłumaczyć. T-Mobile EU - miałbym, rzeczywiście - przez okres promocyjny tylko. Przychodzi do mnie konsultant i mi liczy bez przerwy na wszelkie sposoby - jedyne co jest pozytywne to to, że miałbym za darmo super telefon i dodatkowe minuty w okresie promocyjnym oraz zmniejszony abonament. Telefon... No cóż - przeżyję z moją 6310i jeszcze jakiś czas, minut dodatkowych nie wykorzystam a obniżony abonament nie jest wart mojego 7-letniego, w tym 5 lat w firmie) numeru. Natomiast porównując ofertę cennikową wychodzi na jedno, a nawet nieco gorzej w Idei - tej biznesowej oczywiście.
    0
  • Users Avatars Mini
    tiger68 pisze: 2004-03-24 14:48
    teraz juz wiem, dawno temu KOLESIE zalozyli se +gsm aby dzwonic za darmo a slepy lud placi za nich. Polska to piekna kraja, wynika z tego ze trzeba zmienic zarzad w plusie na prawicowy. Pewnie po maju beda nowe wybory parlamentarne i zmieni sie zarzad na jakis samoobronowo-kaczynsko-wie jaki. Ale kolesie zdarza wziasc pewnie jeszcze sowite odprawy....
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2004-03-24 14:50
    1/1 w taryfie biznesowej Idei jest w ogóle za darmo - w takiej jak potrzebuję, więc nie byłby to dla mnie bonus :-) Co do tych nieszczęsnych ruchów - Wy to powtarzacie, ja też powtórzę - jeśli miałbym reagować na akcje i reakcje, musiałbym mieć już chyba piętnasty numer... A mam ciągle jeden i naprawdę jest on dla mnie dużo wart - nie mam kilku telefonów na które klienci dzwonią, że zmiana jednego nie ma znaczenia - z trzech zarejestrowanych na firmę, do kontaktów z klientami, na wizytówkach w prospektach jest tylko jeden. Więc jeśli konkurencja wprowadzi coś, gdzie powiedzmy zaoszczędze 20 złotych mieszięcznie i dostanę na rok jakiś bonus, naprawdę nie jest to warte zmiany numeru, bo za rok okaże się, że znowu trzeba jakiś ruch zrobić. To bez sensu. Może inaczej to odbieracie i ktoś nazwie mnie głupcem - proszę bardzo, mam swoje lata niejedno przeżyłem, dla Was 20 zł to czasem obniżenie kosztów o 50 czy więcej procent, dla mnie to drobnostka, nie warta drukowania nowych wizytówek :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2004-03-24 15:04
    Fazi - żebyś się nie zdziwił...
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2004-03-24 16:24
    RAFALS - jest, jest - pocztaj dokładnie :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    RAFALS pisze: 2004-03-24 16:35
    czytam raz jeszcze ale nie widze, oczywiscie mowa o stronie simplusa, bo tu powyzej to jest
    0
  • Users Avatars Mini
    zielony pisze: 2004-03-24 16:43
     *** wlo jakiś czas już czytam Twoje komentarze i różne wypowiedzi, i jedno mnie zastanawia: piszesz że masz minute po 82gr ale przecież w tym liczysz jakiś pakiet minut który sprawia że te 82gr to nie jest koszt minuty wszędzie i o każdej porze. O ile się nie myle to w Plusie są pakiety lub do wykorzystania do sieci Plus lub poza godzinami szczytu. Jeżeli jest tak jak pisze to Twój koszt minuty wynosi może te 82gr, ale nie wszedzie i o każdej porze. Tak mi się wydaje moge się oczywiście mylić. Gdbyś mógł mi odpowiedzieć na ten temat bo nie wiem czy się myle czy nie. Pozdrawiam.
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2004-03-24 16:59
    zielony - dokładnie jest tak jak piszę - to że mam pakiet do Plusa (niezależnie od pory dnia) to tylko obniżenie kosztów (w pakiecie minuta kosztuej 50 groszy) - nie opłaca mi się wyższa taryfa. Dlaczego? Ano dlatego, że 3/4 czasu połączeń i tak kieruję do Plusa... Zatem te 50 minutek jak z bicza strzelił... Nawet zastanawiałem się na dalszym obniżeniem abonamentu i drugim pakietem do Plusa, ale różnica przy takiej operacji przy tej samej ilości minut to tylko 15 złotych (które nawet mógłbym wykorzystać na ew. dodatkowe pozaabonamentowe minuty) ale istnieje ryzyko, że mi zabraknie minut poza sieć :-) No wiesz... Tyle się teraz Heyah-ów aktywuje... Natomiast po takiej operacji cena minuty jeszcze bardziej spada...
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2004-03-24 17:07
    zielony - zobacz - Plus 20: 10 minut i 10 esemesów, bez dodatków typu Plus Tobie, czy z programu lojalnościowego... Zastanawia mnie dlaczego ludzie wybierają opcję taniej po szczycie (mówię o tych, którzy rzeczywiści dzwonią po szczycie) z ceną 60 groszy/min. W określonej sytuacji - a nie dalej jak w niedzielę przekonałem znajomą do tego - bardziej opłaca się pozostać przy płaskiej taryfie i wziąć raz na 4 miesiące duży pakiet "poza szczytem", gdzie cena minuty jest niższa o 10 groszy. Daje to ok. 12 minut w okresie rozliczeniowym, podrażając cenę jednorazowo o 25 zł. Akurat w przypadku tejże znajomej było to przeciętnie 20-25 minut miesięcznie, więc pakiet musi częściej aktywować. Pozornie drożej, ale jeśli wykorzysta minuty w szczycie - 10 abonamentowych, nie płaci za minutę stawki podwyższonej jak w "taniej poza szczytem" a "normalną" - następna korzyść. Tak liczę również moje wydatki, dlatego w Plusie mi dobrze :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    domur pisze: 2004-03-24 20:47
    no ale mozemy sie pocieszac ze jeszcze jest taryfa simplus. 1 sekunda ktora nadal jest w promocji wiec moze jeszcze te taryfe zmodyfikuja ale jak nie maja zamiaru robic taktu 1/1 to i tak nic to nie da
    0
  • Users Avatars Mini
    zielony pisze: 2004-03-24 21:37
    wlo musze przyznać że jesteś jedną z nielicznych osób na tym wortalu które znają się na ofertach i umieją wszystko przeliczyć. Niestety większość ludzi tutaj to wieczne marudy którym wciąż coś nie pasuje. No ale cóż zrobić tak to już jest że niewielu ludzi potrafi na zimno przekalkulować wszystkie oferty i wybrać to co im się najbardziej opłaca. Np ja teraz biorąc usługi w ofercie "propozycja" przez rok będe miał minute po 50gr z taktem 1/1. Dla wyjaśnienia mam zniżke 50%. Myśle że dobra cena minuty. pozdrawiam
    0
  • Users Avatars Mini
    leh pisze: 2004-03-24 22:42
    witam szanownych państwa, ktoś wczeniej fajnie powiedział że "czy aby napewno pop przegra z heyah wojnę którą to niby era wypowiedziała", mimo iż nie przepadam za matką era to popatrzcie co się dzieje w ciągu klku dni ( no może kilkunastu ) nie można dostać u dystrybutorów startówek heya, po drugie pojawiła się heya a sim+ zmienia taryfy bo niby co taki przypadek czy raczej powinien bo traci klientów, kolejne zmiany zapowiada pop który to zrobi prawdopodobnie do końca marca no i na koniec jak szanowni konkurenci się zaktualizują zmiany dokonają się również w tt bo przecież PTC chyba nie zabije świetnie sprzedającego się produktu....chytrze
    0
  • Users Avatars Mini
    antyklerykalny pisze: 2004-03-24 22:45
    Ktoś wyżej fajnie powiedział: Plus leży i robi pod siebie, jego oferty w sim+ są drętwe i równie dobrze mogłoby ich nie być , + już jakiś czas temu przestał być rozgrywającym na rynku.
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2004-03-24 22:49
    leh - lekko przesadzasz - owszem był popyt, ale już teraz ostygło to trochę... Wszyscy się pytają - dzieci zwłasza, ale niestety... bez telefonu to sobie mogą kartę do kieszeni włożyć :-) A znammiejsce w centrum miasta, gdzie cała półka starterów leży... antyklerykalny - masz prawo tak postrzegać rynek - kiedy ukażą się raporty wszystkich operatorów poczytaj...
    0
  • Users Avatars Mini
    Fazi pisze: 2004-03-24 23:04
    A Plus ciągle śpi, patrz na stronę główną www (w zimowej scenerii). Halo, Plusie obudź się, już wiosna! :D
    0
  • Users Avatars Mini
    Kicek pisze: 2004-03-24 23:34
    Err... Az taka zla ta taryfa? Jest sekunda.. dopiero po piwewszej minucie, ale zawsze. Nie ma az_tak tanio jak w Heji no ale zawsze plus daje porzadne karty sim, mmsy, wap, gprs, pozwala rzadziej ladowac telefon(wazne dla 'odbieraczy') no i daje.. netowa darmowa bramke sms - bo tego heji nadal chyba brak, nie?
    0
  • Users Avatars Mini
    Simpatyk pisze: 2004-03-25 00:02
    Nie jest aż taka zła nowa oferta sim+, i powiem jeszcze jedno, po tych wszystkich MMSach, GPRSach, HSCSD, itp. które sim+ posiada; pojedźmy sobie wszyscy w Bieszczady i zobaczymy kto będzie szukał budek tepsy (a ich tam jak na lekarstwo), a w U.Górnych popaki będą milczeć zawstydzeni... Hej, hejowcy możecie wysyłać smsy z Kanady, czy USA? Macie tam roaming? Zaraz pewnie ktoś się odezwie, że jesteśmy w Polsce, a nie w Kanadzie, no coż... Prędzej za wielką wodą znajdzie się karta sim+ niż, heja, bo tych ostatnich nie będzie raczej stać na taką wycieczkę (no i na tribandowy fon) he he duście sobie te sekundówki... he he
    0
  • Users Avatars Mini
    Blount pisze: 2004-03-25 00:03
    Obiektywnie rzecz biorąc TEAM2 nie jest taką złą taryfą. Dobrze, że staniały sms-y i rozmowy już od godziny 18. Poza tym biorąc za przykład taryfę 1Sek można mieć nadzieję, że w krótkim czasie i tutaj coś zmienią (jak stawkę dla Swojaków w 1Sek). Jeśli tylko wprowadzą jakieś minimalnie lepsze taktowanie...
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2004-03-25 00:26
    Fazi - jaka sceneria? o co chodzi? Kicek - wydłużyli termin do 365 dni od końca terminu ważności... Dodam porfesjonalne, komercyjne, niezawodne konto e-mail... Simpatyk - Ty się jeszcze pozytywnie rozczarujesz :-) Blount - nie zmienią... będzie co innego - ogółem 5 taryf Simplus - do wyboru, do koloru... no nie bardzo - kolory są dwa - zielony i pomarańczowy (chociaż konbiety pewnie widzą co innego :-))
    0
  • Users Avatars Mini
    Fazi pisze: 2004-03-25 01:06
    wlo* po prostu na stronie głównej www.plus.pl, pada jeszcze śnieg. Czy ty tego nie widzisz, może ty także śpisz a razem z Tobą Plus? :))))))))
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2004-03-25 08:33
    Fazi - mówisz o reklamie 601 100 300? Że na śniegu? Bo u nas góry tylko z zimą się kojarzą... A ten telefon ratunkowy także latem będzie działał...
    0
  • Users Avatars Mini
    Kicek pisze: 2004-03-25 11:46
    Wlo: 365dni? Zawsze? Skad to info? No i o jakim koncie mailowym mowisz? O_o'?
    0
  • Users Avatars Mini
    T-Mobile EU pisze: 2004-03-25 11:56
    wlo** ja nie wiem jak ty oferte cennikowa porownales, ze ci wyszlo ze plus tanszy, ale ja radze jeszce raz. Twoj plus200 gdzie masz w abo 100 minut i 100 smsow kosztuje netto 105 pln+15pln za 1/1 a minuta 0,94 netto, sms 0,24, zagraniczny 0,50 i porownaj Idea firma 100 (porownuje oferty podstawowe bez promocji) tu placisz abo 80 pln a 1/1 to 10pln a nie 15 jak w twoim ukochanym plusie, acha minuty nie przepadaja, u ciebie po 3 miesiacach tak, wiec wystarczy ze wyjedziesz na 3 miesiace i placisz za damski.... teraz ceny 0,80...w plusie 14 groszy drozej....a abonament o 25 pln drozszy...a smsy mozesz wykupic w pakiecie, mozesz ale nie musisz....wiesz dla mnie to wyglada jednak ze ja mam racje, tansza minuta, tanszy abonament, tansze smsy zagraniczne, lepsze przechodzenie minut.....
    0
  • Users Avatars Mini
    T-Mobile EU pisze: 2004-03-25 11:58
    tylko prosze nie prezentuj mi wyliczenia z tymi twoim plus tobie, bo zrownowazy go oferta promocyjna, gdzie jako nowy na dzien dobry dostajesz podwojny pakiet minut, albo tez po prostu kupujesz Mega 150 lub 350 a tam masz tyle minut, ze twoj plus tobie jeszce przez 10 lat bedzie wymiekal!
    0
  • Users Avatars Mini
    T-Mobile EU pisze: 2004-03-25 11:59
    p.s. *wlo* w tym plusie to jedyne co dobre wprowadzili to ten plus tobie...to powinna idea i era sciagnac.....
    0
  • Users Avatars Mini
    T-Mobile EU pisze: 2004-03-25 12:05
    acha bym zapomnial o zestawach na miare...przyznaje ze one sa b.ciekawym rozwiazaniem, bo obnizaja koszt uzytkowania telefonu i sa wykorzystywane przed minutami z abo...coz wiec moze tak, idea ma lepsza oferte w standardzie, a plus jak sie dokladnie wszystko wyliczy i powlacza te zestawy itd. to wtedy moze wyjsc nawet taniej niz idea, a jednak siec jest stabilniejsza:-(((wstyd ale musze przyznac ci po troche racje...i szlag mnie z tego powodu trafia:-(((
    0
  • Users Avatars Mini
    klops pisze: 2004-03-25 12:21
    ***T-Mobile EU: ten PlusTobie jest niezalezny od jakiejkolwiek promocji czy oferty przedluzeniowej, ale sam sie chyba zorientowales ;) a co do przechodzenia minut: no wiesz, kto wyjezdza na 3 miechy i nie przyjezdza w tytm czasie nawet na chwile? jak sie juz taki znajdzie to zawsze mozna komus z rodziny telefon pozyczyc ;) nie warto liczyc ofert stanardowych bo szczerze mowiac malo kto je ma ;)
    0
  • Users Avatars Mini
    klops pisze: 2004-03-25 12:22
    sorry ze ja tak za ***wlo ale pomyslalem ze odciaze chlopaka ;) pozdrawiam
    0
  • Users Avatars Mini
    Darek pisze: 2004-03-25 12:32
    Plusik mi odpisal i sam sobie odpowiadam, bo moze kogos to interesuje: "Dziękujemy za nadesłaną korespondencje. Uprzejmie wyjaśniamy Panu, iż w taryfie Team 2 stawka weekendowa obowiązuje także w dni świąteczne." Swoja droga to musieli w strasznym pospiechu robic ta taryfe, skoro nigdzie w cenniku tego nie napisali. Powinni do tego "Noc i weekend (cały tydzień od 22 do 8 oraz piątek od 18 do 8 w poniedziałek)" dopisac "oraz swieta".
    0
  • Users Avatars Mini
    domur pisze: 2004-03-25 14:34
    a zobaczymy co bedzie na poczatku kwietnia czyli za 2 tygodnie a pozniej kolejna okazja do zmian bedzie w polowie kwietnia wiec podejrzewam ze w maju bedziemy juz mieli konkretnie sprecyzowane oferty u wszystkich operatorow i wtedy bedziemy mogli porownac
    0
  • Users Avatars Mini
    WHS pisze: 2004-03-25 14:53
    No cóż panie i panowie... Plus też ma minusy....
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2004-03-25 18:48
    Kicek - w cenniku Simplusa jest to napisane. mówię o Simplusnecie. T-Mobile EU - Źle liczysz... za 145 netto mam 180 minut - 100+50pakiet+30Plus Tobie, w tym 100 esemesów - esemesy zagraniczne nie są z puli dostępnych zdejmowane - zresztą mało wysyłam - koresponduję mailowo, a jesli nawet wysylam esemesy to z sieci, przez bramki operatorow... Nie wyjeżdzam za granice prawie wcale a już na 3 miesiące... Liczę Plus Tobie bo mam to w cenniku i na zawsze a nie przy podpisywaniu umowy - chyba nie wydaje Ci się że pójdę do innej sieci tylko po 100 minut w promocji przez rok czy dwa? klops - w takiej sytuacji nie lepiej zawiesić świadczenie usług? nie taniej wychodzi? ale wiesz... jak kto lubi tak liczy.
    0
  • Users Avatars Mini
    domur pisze: 2004-03-25 19:14
    w komentarzach na www.fkn.pl ludziska pisza ze w kwietniu maja sie pojawic nowe swojaki?
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2004-03-25 22:37
    domur - a co można zmienić w swojakach? cen nie zmienią, bo są jasno określone, jedynie mogą dodać ilość swojaków, ale w to wątpię... nie wierz w to co piszą ludzie - poczekaj aż napisze operator ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2004-03-25 22:38
    jeden napisał, że miała sen... 75 groszy wszędzie... reszta wzięła to za proroctwo - tylko cudów nie ma :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    artjaw pisze: 2004-03-30 18:15
    liczyłem na lepszą ofertę :-(
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: