TAURON obsłużył zdalnie pół miliona klientów

Newsy
Opinie: 0
TAURON obsłużył zdalnie pół miliona klientów

Ponad pół miliona klientów w ciągu ostatniego miesiąca załatwiło swoje sprawy w TAURONIE korzystając ze zdalnych kanałów kontaktu. Największy wzrost został odnotowany przy zawieraniu umów przez internet. W drugiej połowie marca, w porównaniu z drugą połową lutego, klienci TAURONA zawarli w ten sposób o 71 proc. umów więcej.

W połowie marca w trosce o bezpieczeństwo pracowników i klientów, TAURON zawiesił działalność stacjonarnych Punktów Obsługi Klienta, wzmacniając jednocześnie elektroniczne kanały obsługowe.

Uniwersalnym narzędziem jest serwis obsługowy Mój TAURON, który można założyć poprzez stronę internetowa www.tauron.pl lub aplikację mobilną. Korzystanie z konta umożliwia samodzielne zarządzanie swoją umową. Można na przykład podać stan licznika, zmienić okres rozliczeniowy, czy opłacić rachunek za prąd i gaz. To wszystko możliwe jest bez wychodzenia z domu i bez ograniczeń czasowych. Mój TAURON działa siedem dni w tygodniu, 24 godziny na dobę. O przydatności serwisu świadczy fakt, że ma ponad 1,3 mln użytkowników, którzy przez Mój TAURON załatwiają teraz o 15 proc. spraw więcej.

Egzamin zdają też inne formy zdalnej obsługi, dzięki którym klienci mogą m.in. wystąpić o zmianę prognozy czy dokonać wyboru oferty. W ciągu ostatnich czterech tygodni o 30 proc. wzrosła liczba klientów, którzy załatwili swoje sprawy wysyłając do TAURONA wiadomość e-mail. Liczba osób obsłużonych w tym okresie przez infolinie  wzrosła z kolei o 25 proc.

Opinie:

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: