5 maja 2003 roku firma Tele2 Polska rozpoczęła nową telewizyjną kampanię reklamową, której elementem jest pierwsza w Polsce reklama porównawcza. W ramach kampanii emitowane są dwa spoty pod nazwami: "Dziewczyny" (reklama porównawcza, trwająca 30 sekund) i "Crash Test" (trwający 20 sekund).
Spoty zostały przygotowane przez agencję J.Walter Thompson (pracująca dla Tele2 w Europie), a polską adaptację przygotowała agencja Red Cell.
Planowaniem i zakupem mediów w czasie całej kampanii Tele2 zajmuje się dom mediowy Media Planning. Kampania wykorzystywać będzie następujące stacje telewizyjne: TVN, TVN24, TVN7, Polsat, Polsat2, TV4, Tele5, TVP3, TV Polonia.
W reklamie porównawczej przedstawiane są ceny pierwszej minuty połączenia międzystrefowego (międzymiastowego) w dni wolne w godzinach 22-8 wg standardowego cennika Tele2 Polska dla klientów indywidualnych, którzy korzystają z preselekcji i standardowego planu taryfowego TP SA.