Telekomunikacja Polska poinformowała, że do końca marca bieżącego roku 300 tys. osób skorzystało z nowych ofert taryfowych tego operatora. Aż 73% wybrało bezpłatne rozmowy w weekend i poza szczytem.
TP przedstawiła także swoje udziały w poszczególnych rodzajach połączeń w sieci stacjonarnej na koniec marca 2004 r.:
połączenia lokalne: 90.2% (największym konkurentem jest Netia - 3.4%)
połączenia międzystrefowe: 81.3% (największym konkurentem jest Tele 2 - 6.4%)
połączenia do sieci komórkowych: 87.5% (największym konkurentem jest Tele 2 - 7.3 %)
połączenia międzynarodowe: 81.7% (największym konkurentem jest Tele 2 - 10.8 %)
Nadal bardzo kiepsko sprzedaje się ADSL w TP. Na koniec pierwszego kwartału tylko 164 tys. osób korzystało z oferty Neostrady i oferty ADSL dla klientów biznesowych. Pomimo słabych wyników sprzedaży TP ma obecnie 63.8 % całego rynku broadband w Polsce.