8 września ruszyła specjalna strona internetowa związana z kampanią reklamową TELE2 „Dobry i Tani”. Na internautów czekają m.in.: konfigurator usług oraz gra przygodowa. Dobryitani.pl to serwis internetowy promujący nową ofertę TELE2: Internet 2 Mb/s od 16 zł.
Gra z happy endem
Dobry i Tani - znani już szerokiej publiczności z telewizyjnych spotów – tym razem są bohaterami gry. Postaci to metafory potrzeb konsumentów, którzy w pogoni za ofertą idealną muszą pokonywać wiele przeszkód. Trasa prowadzi m.in. przez biuro, plażę, a nawet kosmos. Zadaniem gracza jest umiejętne sterowanie bohaterami - tak, żeby pokonali rozstawione po drodze pułapki. Wszystkie wysiłki służą jednemu: Dobry i Tani muszą w końcu spotkać się i stworzyć duet idealny - dobry i tani internet w TELE2.
Konfigurator usług
Ponadto TELE2 przygotowało dla użytkowników strony bardzo wygodną aplikację. Dzięki konfiguratorowi usług każdy może w wyjątkowo prosty sposób zapoznać się z ofertą, a także porównać różne warianty cenowe, wybrać długość trwania umowy oraz zamówić wybraną propozycję bezpośrednio przez internet.
Serwis jest wspierany przez kampanię banerową na portalu Onet.pl. Ciekawym rozwiązaniem jest jeden z zastosowanych formatów: Ad Surround. Bohaterowie występują osobno na dwóch skyscrapperach umieszczonych po przeciwnych stronach portalu. Łączy ich billboard z hasłem call-to-action; to użytkownik będzie mógł zadecydować, czy Dobry i Tani przerwą rozłąkę i połączą siły.
Kampania zaplanowana jest na półtora miesiąca i oprócz internetu zakłada wykorzystanie także telewizji, radia i sieci kin. Strategią i kreacją kampanii zajęła się agencja Publicis, kreacją internetową – 180heartbeats, zakupem mediów – Starcom, internetowych – ACR, a działaniami PR – agencja Walk Group.