Tele2 obiecało poprawę jakości pozyskiwania nowych klientów

Newsy
Opinie: 21

Dyrektor Generalny Tele2 Polska, Piotr Nesterowicz, przeprosił dziś ponownie klientów firmy, którzy zostali oszukani przez nieuczciwych partnerów Tele2. Szef Tele2 podziękował także redakcji TVN za materiał demaskujący nieprawidłowości. Tele2 przeprowadziła audyt procesów sprzedażowych, którego jednym z efektów było zerwanie współpracy ze Slovak Telecom, spółką Deutsche Telekom na Słowacji. Tele2 zamierza także rozpocząć w najważniejszych mediach kampanię informującą klientów, jak powinien przebiegać prawidłowy proces zakupu usług spółki. Szwedzka firma zamierza także wnikliwiej kontrolować swoich partnerów sprzedających usługi. Więcej będzie kontrolerów i więcej nagranych rozmów będzie następnie odsłuchiwanych.

Tele2 w Polsca ma obecnie 1 mln klientów. W ciągu ostatniego roku kontaktowali się oni 1.5 mln razy z firmą. 8% z tych kontaktów stanowiły reklamacje. Odwołania i skargi to 1.2% wszystkich reklamacji. 0.1% skarg trafiło później do UOKiK i UKE.

Po konferencji TVN przekazał Tele2 duży plik skarg na działania operatora, które telewizja otrzymała po emisji programu Uwaga.

Wybrane działania naprawcze Tele2:

  • bardziej rygorystyczna kontrola stosowania skryptu sprzedażowego

  • telefon weryfikacyjny celem potwierdzenia zawarcia umowy

  • uruchomienie specjalnej infolinii dla klientów do przekazywania informacji o nieprawidłowościach

  • nagrywanie i archiwizacja wszystkich rozmów

  • wprowadzono nowe testy dla agentów

  • kary dla partnerów w przypadku wykrycia oszustw

  • zmiana formy i zawartości dokumentów wysłanych klientom

Opinie:

Opinie archiwalne (21):

Komentuj

Komentarze / 21

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    dan-rut pisze: 2006-10-11 18:26
    Miejmy nadzieję, że to rzeczywiście wejdzie w życie!
    0
  • Users Avatars Mini
    Tomek pisze: 2006-10-11 18:32
    W końcu doszli do wniosku, że kantowanie klientów wychodzi bokiem? Ciekawe, kiedy TPSA to zrozumie (o ile w ogóle jest to możliwe)?
    0
  • Users Avatars Mini
    XxX pisze: 2006-10-11 18:36
    Ten ,,pan" po prawej to prezes Tele 2?? <lol2>
    0
  • Users Avatars Mini
    Greg0rek pisze: 2006-10-11 18:39
    Tomku naprawde myslisz że tak łatwo zmienia sposób działania? Mi wydaje się że jest to poprostu karma dla mediów rozsypana aby zachować resztki dobrego wizerunku... ale jeśli to naprawde się zmieni to dobrze. ps Myślę że dobrym posunięciem byłoby anulowanie umów klientów ktorzy zostali nieuczciwie wciągnięci i chcieliby zrezygnować z usług T2
    0
  • Users Avatars Mini
    CbR-1 pisze: 2006-10-11 18:50
    ludzie!!!!!!!!jakie kontrole nieuczciwych partnerów??????przecierz tym partnerom Tele 2 samo narzucało sposób sprzedawania ich oferty!@!!!mydlenie oczu i tyle!!!smieszni są!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    pawel pisze: 2006-10-11 19:11
    taaa juz widze jak tele2 sie poprawia, niech tvn za pare miesiecy zatrudni sie znow call center albo u akwizytorow tele2 to zobaczymy co z tych zapowiedzi zostalo. najlepsza jest archiwizacja wszystkich rozmow - chyba oficjalnie to dotad tez bylo tylko ze czasami uzytkownik sam "stopowal" nagrywanie znajac zycie w tym nic sie nie zmieni
    0
  • Users Avatars Mini
    karolkam pisze: 2006-10-11 19:19
    Myślę iż nic się nie zmieni, teraz wygląda że Tele2 to taka wspaniała firma która nic nie wiedziała ale teraz będzie lepiej.... moze przez jakiś czas będą uważniejsi ale minie kilka tygodni i wrócą do starych metod
    0
  • Users Avatars Mini
    yar pisze: 2006-10-11 19:24
    ..........a swistak siedzi i zawija.........hehe ehhh nie ma to jak klamac w zywe oczy - przy okazji przyznali sie iz umowy zawierane byly do tej pory niezbyt uczciwie i pewnie juz tak zostanie - tak to tylko w "Polsce" ;)
    0
  • Users Avatars Mini
    fafalel pisze: 2006-10-11 19:34
    aha... jasne. SKoro skonczyli wspolprace z callcenters na niemczech i slowacji, to niech skoncza rowniez z polskim Deltacom - przeciez to wszystko jest na tej samej zasadzie. i to nie jest wina tych firm. przeciez Tele2 narzucalo taka forme przedstawiania ofert.
    0
  • Users Avatars Mini
    XxX pisze: 2006-10-11 20:29
    Ten ,,pan" po prawej to prezes Tele 2?? <lol2>
    0
  • Users Avatars Mini
    scorpion pisze: 2006-10-11 20:54
    XxX: No ja z tego gościa normalnie nie moge ^^ Jak by trochę poćwiczył to może by jakoś wyglądał :p
    0
  • Users Avatars Mini
    mirekb pisze: 2006-10-11 22:14
    ludzie..praco "wał" em w tej firmie..nie moge sie wypowiadac..wał na max dziwie sie ze ktos im wogule wierzy..moze sie zmienią ale to chyba wiara w cuda a te w rzeczywistosci sie nie zdarzają..
    0
  • Users Avatars Mini
    Boncio pisze: 2006-10-11 22:14
    A ja muszę przyznać, że miałem ostatnio okazję rozmawiać z panem z Tele2 i... co ciekawe miał dokłądnie taką plakietkę jak ten na zdjęciu, nie ukrywałe tego. Też mnie to zdziwiło.
    0
  • Users Avatars Mini
    JarekM pisze: 2006-10-12 09:38
    Tak oczywiście - przeprasza, ale pisma windykacyjne ślą dalej :(
    0
  • Users Avatars Mini
    Korolev pisze: 2006-10-12 11:05
    obecnie pracownicy tele2 sprawdzaja 100% nagranych rozmow - czy telemarketer powiedzial wszystkie informacje, nie wprowadzil klienta w blad etc. Mysle wiec ze maja duze szanse poprawic jakosc sprzedazy. To jak z Constarem - obecnie jest to najlepiej kontrolowana masarnia w Polsce ;)
    0
  • Users Avatars Mini
    pafnucy pisze: 2006-10-12 17:34
    Można się wzruszyć troską TELE2 o klienta. Jeśli tak zrobią jak mówią to ok. A tak na marginesie, to świetny sposób na odwracanie kota ogonem - to nie my byliśmy źli, to nasi okropni partnerzy, z którymi oczywiście rozwiązaliśmy już umowę ;))
    0
  • Users Avatars Mini
    Golas pisze: 2006-10-12 20:16
    Taa, Jan Kowalski na plakietce :) na pewno prezes, bo fałszuje nawet swoje nazwisko :) Jaki prezes taka firma :P
    0
  • Users Avatars Mini
    scorpion pisze: 2006-10-12 21:23
    To dziady ^^
    0
  • Users Avatars Mini
    Ja pisze: 2006-10-13 07:44
    A ja mysle ze to cale Tele 2 jest daremne i tyle, skoro takimi walami zdobyli 1 milion klientow to uczciwie zdabeda 20 % z tego.Poprostu do tej pory pozyskiwali umowy glownie w sposob walu.Tomek a dla Twojej wiadomosci TP nie podpisuje w ten sposob umow i nie moze sobie pozwolic na takie waly bo strezynska ujebie prezesow z tp nawet za to ze krzywo stoja !!- tylko w Tele 2 cos takiego przejdzie !!.
    0
  • Users Avatars Mini
    Greg0rek pisze: 2006-10-18 19:50
    <<Ja>> masz troszkę racji... mianowicie że i za tele2 czas się zabrać... moim zdaniem umowy zawierane w taki sposób powinny zostać zaskarżone (dowodów niemało choćby w tvn) i / rozwiązane natychmiast. a co do tego Wytrzeszcza.... to szkoda słów dali go chyba żeby sfustrowani klienci się rozluźnili.... heh <<pafnucy>> masz rację.
    0
  • Users Avatars Mini
    toni pisze: 2006-11-06 10:38
    Około 170 osób straciło pracę w Slovak Telekom przez subiektywny program wTVN. Ile za tym jest rodzin. Czy Pani Redaktor z TVN zdaje sobie sprawę ile krzywdy ludziom zrobiła.Poza tym był to pojedynczy przypadek w Żylinie. Najwięcej przekretów zrobili przedstawiciele handlowi co chodzili po domach. Ale tu Tele 2 od kilku lat tego nie widziała.Lepiej zrzucić winę na Slovak Telekom. DLA TYCH LUDZI BYŁA TO JEDYNA PRACA - CO NA TO PANI REDAKTOR Z TVN. Prosze podać efekt reportażu na antenie TVN
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: