16 lipca 2008 roku TELE2 Polska rozpoczęło sprzedaż nowych ofert telefonicznych, internetowych oraz pakietowych (Internet i Telefon). Dotychczasowe plany taryfowe związane z ofertą głosową, zostały zastąpione pięcioma nowymi cennikami telefonicznymi (wyjątek stanowi cennik TELE2 Podstawowy, który pozostaje w sprzedaży w niezmienionej formie).
Nową ofertę abonamentów telefonicznych TELE2 charakteryzuje m.in. sposób prezentacji czasu bezpłatnych połączeń, uwzględnionych w abonamencie w godzinach, a nie – jak dotychczas - w minutach. W skład nowej oferty telefonicznej wchodzą cenniki: TELE2 1 godzina, 2 godziny, 5 godzin, 20 godzin i 40 godzin.
Pakiety minut wliczone w cenę abonamentu, których w ofercie TELE2 jest z reguły znacznie więcej niż w porównywalnych cennikach TP, są rozliczane z sekundową dokładnością. Cechą wspólną nowych cenników jest niska, stała stawka za połączenia z sieciami komórkowymi w wysokości 0,57zł brutto (do sieci Play od 0,75zł do 0,92zł brutto).
W nowej ofercie internetowej, TELE2 oferuje łącza o prędkości 1, 2 i 6 Mb/s. Usługa dostępna jest zarówno w ofercie z umową na czas nieoznaczony, jak i w cenach promocyjnych, przy zawarciu umowy na okres 12, 24 lub 36 miesięcy.
Za konstrukcję oferty odpowiadała m.in. Agnieszka Chabrzyk, dyrektor ds. sprzedaży i marketingu TELE2 Polska.