TELE2 Polska zmienia identyfikację wizualną firmy. Nowa identyfikacja wizualna jest spójna dla wszystkich spółek Grupy TELE2 i obejmuje m.in. nowe logo i barwy firmowe. Zmienia się także charakter działań promujących firmę, na zgodny z nowych hasłem: TELE2 -„Po co płacić więcej?”.
Nowe logo TELE2 ma być proste, a jednocześnie nowoczesne i dynamiczne. Nowy kolor TELE2 to żółty. Żółty symbolizuje aktywność i najlepiej oddaje obraz firmy, która stale się rozwija i zmienia adekwatnie do potrzeb klientów.
Od dziś nowy wygląd ma także strona internetowa TELE2 Polska (www.tele2.pl). Zmiany objęły nie tylko logo i wprowadzenie żółtego koloru, ale także jeszcze bardziej uproszczono poruszanie się po niej. Nowa strona jest też przystosowana do internetowej sprzedaży oferty szybkiego dostępu do sieci o nazwie TELE2 Internet.
Celem wprowadzonej przez Grupę TELE2 zmiany identyfikacji wizualnej jest łatwiejsza komunikacja z klientami i lepsza identyfikacja wszystkich usług oferowanych przez TELE2.