Grupa Tele2 opublikowała swoje wyniki za 2005 r. Przychody Grupy Tele2 w roku ubiegłym wzrosły do 49.9 mld SEK. Liczba pozyskanych netto klientów była mniejsza niż w 2004 r. i wyniosła ponad 3.4 mln (5,05 mln rok wcześniej). EBITDA zmalała nieznacznie do 6,58 mld SEK z 6,63 mld rok wcześniej. Zysk Tele2 zmalał z 3,43 mld SEK do 2,34 mld SEK.
Tele2 zwiększyło liczbę użytkowników broadband do 1.2 mln (wzrost o ponad 100%) i zwiększyło przychody z tego sektora o 80% do 3 mld SEK. Lars-Johan Jarnheimer, CEO Tele2 AB poinformował, że strategia firmy główny nacisk będzie stawiała obecnie na rozwój usług szerokopasmowych w modelu wholesale, zakupu istniejących już linii, budowy oraz współpracy z innymi firmami w ramach infrastruktury. Tele2 sprzedaje broadband w 13 krajach.
W regionie Central Europe (także Polska) Tele2 miało na koniec 2005 r. 6,49 mln klientów, co oznacza wzrost o 10% w porównaniu do roku 2004.