Tele2 wprowadza nową usługę

Newsy
Żródło: Tele 2
Opinie: 9

Od 1 marca br. Tele2 wprowadza nową usługę: połączenia międzymiastowe i międzynarodowe realizowane w ramach umowy o preselekcję. Dzięki niej wybierając telefoniczny numer międzymiastowy lub międzynarodowy nie trzeba będzie dodatkowo wybierać prefiksu. Główną zaletą oferty Tele2 są bardzo niskie ceny połączeń, zarówno w ofercie skierowanej do klientów indywidualnych jak i biznesowych.

Abonenci TP S.A., którzy zdecydują się na skorzystanie z połączeń telefonicznych oferowanych przez Tele2 w ramach preselekcji, otrzymają możliwość wykonywania bardzo tanich połączeń międzymiastowych i międzynarodowych po podpisaniu z firmą stosownej umowy. Przykładowo: 1 minuta połączenia międzymiastowego w ofercie dla klientów indywidualnych kosztuje już od 0,12 zł netto, za minutę połączenia do Niemiec zapłacimy 0,82 zł netto, a do USA tylko 1 zł netto.

"Jestem przekonany, że pojawienie się nowej, konkurencyjnej oferty usług telefonicznych wpłynie pozytywnie na rozwój rynku połączeń międzystrefowych i międzynarodowych.
Usługa Tele2 Polska realizowana w ramach umowy o preselekcję zapewnia klientom możliwość korzystania z połączeń telefonicznych po dużo niższych cenach niż oferowane dotychczas. Nie mam wątpliwości, że zachodzące w chwili obecnej zmiany doprowadzą do dalszych obniżek cen połączeń międzymiastowych i międzynarodowych - a ceny rozmów międzynarodowych spadną do poziomu porównywalnego z krajami Unii Europejskiej. Na pewno przekonają się o tym klienci Tele2 Polska - już teraz wykonując 10 minutowe połączenie z USA oszczędzają oni 12,20 zł w porównaniu z TP S.A., a przy połączeniu międzymiastowym mogą zaoszczędzić nawet do 39% kosztów." - mówi Frederik de Lerigon, Dyrektor Generalny Tele2 Polska.

Zezwolenie na eksploatację stacjonarnej publicznej sieci telefonicznej na obszarze całego kraju Tele2 Polska otrzymało w dniu 21 marca 2002 roku i była to pierwsza tego rodzaju decyzja wydana przez ówczesny Urząd Regulacji Telekomunikacji (obecnie URTiP).

Aby móc skorzystać z oferowanej przez Tele2 usługi należy skontaktować się z działającą 24 godziny na dobę infolinią.
Dla osób prywatnych został uruchomiony numer 0801 801 100*, zaś klienci korporacyjni mogą telefonować pod numer 0801 801 200*. Konsultanci Tele2 przekażą informacje dotyczące wymagań formalnych, niezbędnych do podpisania umowy oraz odpowiedzą na pytania związane z oferowaną usługą.

Wprowadzenie na rynek nowej usługi wsparte zostanie szeroko zakrojoną kampanią reklamową.

*koszt połączenia lokalnego

Opinie:

Opinie archiwalne (9):

Komentuj

Komentarze / 9

Dodaj komentarz

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: