Grupa Tele2 przedstawiła swoje wyniki za III kw. Przychody spółki wzrosły o 14% do 12.247 mld koron szwedzkich. EBITDA wzrosła o 13% do 1.873 mld koron. Liczba aktywacji netto spadła w porównaniu do Q3 2004 o 30% do 710 tys. Tele2 ma obecnie 30.3 mln klientów w 25 krajach. W obszarze Europy Centralnej (Austria, Czechy, Niemcy, Węgry oraz Polska) szwedzki operator na koniec września miał 6.681 mln klientów.
Tele2 oferuje usługi ADSL w 12 krajach. Obecnie firma ma 750 tys. użytkowników tej technologii. W III kw. Tele2 pozyskało 82 tys. kolejnych klientów. W przypadku ADSL firma działa w trzech modelach: przejmuje istniejące sieci, ma własną sieć lub korzysta z oferty WLR.
W Rosji Tele2 jest piątym co do wielkości operatorem telefonii komórkowej i ma 2.512 mln klientów.
Strategia Tele2 opiera się obecnie na czterech kierunkach:
ADSL
Wholesale Line Rental
MVNO
dalsze pozyskiwanie licencji na terenie Rosji