Klienci banku PeKaO SA zainteresowani pakietem Firma i Ja, mogą za pośrednictwem platformy komunikacyjnej udostępnionej przez agencję marketingu mobilnego Telecom Media umówić się na spotkanie z osobistym doradcą bankowym wysyłając SMS.
Całość komunikacji została zaplanowana w taki sposób, aby skorzystanie z usługi związane było z minimalnym wysiłkiem ze strony konsumenta, który wysyła jedynie SMS, a reszta dzieje się już automatycznie w call center.
Wykorzystanie tego kanału komunikacji umożliwiło także sprawniejsze zarządzanie obciążeniem konsultantów w call center banku. Dzięki temu potencjalne zagrożenie, że konsument w czasie dużego natężenia ruchu telefonicznego (np. tuż po reklamie telewizyjnej) musiałby dłuższy czas oczekiwać na połączenie, zostało całkowicie wyeliminowane. Zastosowane rozwiązanie pozwala na wysłanie potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia oraz udzielenie informacji o dacie i sposobie kontaktu, natychmiast po odebraniu przez system wiadomości SMS wysłanej przez konsumenta.
Firma Telecom Media jest agencją marketingu mobilnego, wchodzącą w skład Platformy Mediowej Point Group. Misją firmy jest dostarczanie dostosowanych do potrzeb firm strategii i rozwiązań marketingowych, optymalizujących indywidualne dotarcie do konsumentów poprzez wykorzystanie technologii mobilnych.
Ze względu na doświadczenie i posiadanie specjalistycznego systemu (Platforma SMS Telecom Media) do zarządzania kampaniami, Telecom Media jest w stanie obsłużyć klienta na wszystkich możliwych płaszczyznach od strategii po realizację całości przedsięwzięcia.
Do Klientów Telecom Media należą m.in. takie firmy jak: PEKAO S.A., Orkla Press, VIVApolska!, Pilot TV, Radio Kolor 103FM, United Express, KaReJ, PKN Orlen, PZU Życie, Skandia.