Od początku br. agencja Telecom Media wyemitowało ponad 3,2 mln reklam mobilnych Spotler. Spotlery zostały wykorzystane w kampaniach takich firm, jak Cadbury Wedel, Vision Film Distribution, L’Oreal Polska i Play.
Telecom Media oferują trzy rodzaje zaawansowanych graficznie kampanii mobilnych:
Spotler Basic – podstawowy produkt, skierowany głównie do klientów zainteresowanych kreacją wizerunkową. Twoja reklama wyświetli się jako statyczna lub animowana reklama na ekranie telefonu. Więcej o tej formie reklamy
Spotler Interactive – produkt skierowany szczególnie do klientów zainteresowanych pozyskiwaniem bezpośrednich kontaktów z konsumentem. Twoja reklama jest dwuczęściowa i składa się z przekazu graficznego oraz w drugiej części z zapytania o chęć kontaktu z infolinią reklamodawcy.
Spotler Max – produkt wizerunkowo - sprzedażowy z przekierowaniem oraz darmowym gadżetem dla konsumenta. Produkt najbardziej rozbudowany, gwarantujący długi kontakt z przekazem reklamowych klienta, umożliwiający przekaz dużej ilości informacji, np. o nowym produkcie, akcji promocyjnej etc.
1 października 2007 roku Dom Maklerski Banku Ochrony Środowiska przejął 88 udziałów w kapitale Telecom Media od dotychczasowego wspólnika spółki – funduszu MCI Management.
Aktualna lista wspólników Telecom Media:
„MCI Management” posiada 441 udziałów.
„BBI Capital” posiada 127 udziałów.
„Dom Maklerski Banku Ochrony Środowiska” posiada 88 udziałów.
Osoby fizyczne - management spółki posiadają łącznie 38 udziałów.