Telecom Media wysłalo 3.2 mln zaawansowanych reklam mobilnych

Newsy
Żródło: Mediarun.pl, Telecom Media
Opinie: 0

Od początku br. agencja Telecom Media wyemitowało ponad 3,2 mln reklam mobilnych Spotler. Spotlery zostały wykorzystane w kampaniach takich firm, jak Cadbury Wedel, Vision Film Distribution, L’Oreal Polska i Play.

Telecom Media oferują trzy rodzaje zaawansowanych graficznie kampanii mobilnych:

Spotler Basic – podstawowy produkt, skierowany głównie do klientów zainteresowanych kreacją wizerunkową. Twoja reklama wyświetli się jako statyczna lub animowana reklama na ekranie telefonu. Więcej o tej formie reklamy

Spotler Interactive – produkt skierowany szczególnie do klientów zainteresowanych pozyskiwaniem bezpośrednich kontaktów z konsumentem. Twoja reklama jest dwuczęściowa i składa się z przekazu graficznego oraz w drugiej części z zapytania o chęć kontaktu z infolinią reklamodawcy.

Spotler Max – produkt wizerunkowo - sprzedażowy z przekierowaniem oraz darmowym gadżetem dla konsumenta. Produkt najbardziej rozbudowany, gwarantujący długi kontakt z przekazem reklamowych klienta, umożliwiający przekaz dużej ilości informacji, np. o nowym produkcie, akcji promocyjnej etc.

1 października 2007 roku Dom Maklerski Banku Ochrony Środowiska przejął 88 udziałów w kapitale Telecom Media od dotychczasowego wspólnika spółki – funduszu MCI Management.

Aktualna lista wspólników Telecom Media:

„MCI Management” posiada 441 udziałów.

„BBI Capital” posiada 127 udziałów.

„Dom Maklerski Banku Ochrony Środowiska” posiada 88 udziałów.

Osoby fizyczne - management spółki posiadają łącznie 38 udziałów.

Opinie:

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: