Autorski projekt społeczny Telekomunikacji Polskiej "Telefon do Mamy” otrzymał nagrodę w międzynarodowym konkursie Golden World Awards for Excellence in PR, organizowanym przez International Public Relations Association. To jedno z najbardziej prestiżowych wyróżnień branży public relations na świecie.
Do tegorocznej edycji IPRA zgłoszono 239 projektów z całego świata. Były one oceniane przez międzynarodowe jury składające się z 44 wybitnych specjalistów public relations. Nagrodzono 29 projektów, w tym 4 z Polski.
„Telefon do Mamy” zwyciężył w kategorii Corporate Social Responsibility (społeczna odpowiedzialność firmy). W ubiegłorocznej edycji konkursu IPRA w tej samej kategorii wyróżniono inny projekt TP „Szpital z sercem”.
Autorski projekt „Telefon do Mamy” jest częścią społecznego programu Telekomunikacja Polska Dzieciom. Dzięki TP na prawie wszystkich dziecięcych oddziałach szpitalnych w Polsce działa ponad 1000 przyjaznych i kolorowych „Telefonów do Mamy”, z których mali pacjenci korzystają bezpłatnie dzięki specjalnym kartom telefonicznym. Do tej pory dzieci wykorzystały ponad 180 000 darmowych kart telefonicznych i rozmawiały z bliskimi przez 5 000 000 minut.