Telefon Nokii z kolorowym wyświetlaczem już w marcu

Newsy
Żródło: Gazeta Wyborcza
Opinie: 107

Według analityków, powołujących się na nieoficjalne informacje ze spółki Nokia wypuści w marcu na rynek aparat z kolorowym wyświetlaczem. Rzecznik Nokii nie skomentował tej wiadomości. Nowy telefon miałby być odpowiedzią fińskiego producenta na produkt Ericssona - model T68. "W ofercie Nokii pojawiła się dziura. Spółkę, słynącą z dobrego przewidywania trendów rynkowych, zaskoczył duży popyt na T68", mówi Peter Richardson, analityk SoundView Technology Group.

Opinie:

Opinie archiwalne (107):

Komentuj

Komentarze / 107

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    fian pisze: 2002-01-10 20:16
    Wolę Nokię
    0
  • Users Avatars Mini
    gmazur pisze: 2002-01-10 20:16
    Nokia (a raczej jej analityce) przeliczyli sie. gm
    0
  • Users Avatars Mini
    madzer pisze: 2002-01-10 20:18
    Może w końcu nokia zmieni te swoje badziewne wyswietlacze na LCD...i to kolorowe nieźle...
    0
  • Users Avatars Mini
    m3 pisze: 2002-01-10 20:22
    to se sprawie na urodzinki:))
    0
  • Users Avatars Mini
    kruhy pisze: 2002-01-10 20:23
    Masz rację mazder to jest właśnie ogromny minus NOKi, o którym nikt nie piszę - WYŚWIETLACZ, brzydki, mało czytelny, bardzo czuły na uszkodzenia, zła konstrukcja mocowania. ps.Nokia 8210 ma najgorszy wyświetlacz jaki widziałem, jakieś plamy w każdym modelu inne, tak samo z jasnością podświetlania - zawsze inne :-) Pozdrawiam
    0
  • Users Avatars Mini
    Bartek pisze: 2002-01-10 20:25
    A jaka będzie awaryjność tych wyświetlaczy?
    0
  • Users Avatars Mini
    Franek pisze: 2002-01-10 20:27
    eeee to tylko Nokia 8310 z dodanym kolorowym ekranem i nic wiecej..
    0
  • Users Avatars Mini
    brusik pisze: 2002-01-10 20:37
    nokia sie zgapila, a teraz wypusci na szybko kolorowy wyswietlacz.
    0
  • Users Avatars Mini
    brusik pisze: 2002-01-10 20:37
    nokia sie zgapila, a teraz wypusci na szybko kolorowy wyswietlacz. :)))
    0
  • Users Avatars Mini
    Amper pisze: 2002-01-10 20:37
    Och straszne! Nieprzewidzieli sukcesu Ericssona! Buuu... juz Nokia ne jest najlepsza... buuu...
    0
  • Users Avatars Mini
    Franek pisze: 2002-01-10 20:40
    kolor do zwylkego telefonu nie jest potrzebny , bo po co? heheh . Kolor jest idealny do sluchawek ktore sa czyms wiecej niz telefonem , musza miec duze mozliwosci(przynajmniej jak palm) , pamiec przynajmniej na pare megabajtow , pelnowartowsciowy duzy ekran do pracy, kolor w t68 to taki bajer nie przydatny do niczego..
    0
  • Users Avatars Mini
    bocian pisze: 2002-01-10 20:42
    Z tego, co sie orientuje to w tym roku Nokia ma wrocic do swietnosci i planuje wprowadzic na rynek okolo kilkunastu nowych modeli. Niektore juz nawet w I polroczu. Nowoscia maja byc telefony z obsluga Javy. Szczegoly juz wkrotce...
    0
  • Users Avatars Mini
    Franek pisze: 2002-01-10 20:43
    a zreszta co wy gadacie??? przeciez w 9210 jest juz kolorowy wyswietlacz nawet lepszy niz ten w t68 ktory jest glupia zabaweczka z moliwoscia wgrywania glupich tapet i uaktywniania nowych pseudo gierek na tym karlowacialym ekranie .
    0
  • Users Avatars Mini
    efen pisze: 2002-01-10 20:47
    nokia is the best
    0
  • Users Avatars Mini
    Franek pisze: 2002-01-10 20:49
    do bocian: nowsosc Java? przeciez obsluguje to 9210 i kilka modeli motki np A008,A009, btw. i co z tego ze nokia wypuszcza kilkanascie modeli ? kazda firma tak robi , np motorola wpusci po targach Cebit bardzo duza ilosc nowych modeli , tak jest zawsze ze firma coroku wypuszcza nowe modele.
    0
  • Users Avatars Mini
    Franek pisze: 2002-01-10 20:51
    a zreszta wiadomo marzec , niedlugo przeciez beda Cebit i nokia musi cos pokazac , takie jest odwieczne prawo natury :)))
    0
  • Users Avatars Mini
    _CISCO_ pisze: 2002-01-10 20:57
    Heh nowy telefonik :P
    0
  • Users Avatars Mini
    PatGSM pisze: 2002-01-10 21:22
    Ja uwazam ze kolorowy wyswietlacz to bardzo fajna sprawa. Teraz role sie odwrocily i nokia probuje dogonic ericssona ;).
    0
  • Users Avatars Mini
    Kan pisze: 2002-01-10 21:28
    I znowu niepotrzebny bajer,który tylko będzie generował koszty takiego aparatu nie wnosząc nic nowego.A są klienci zainteresowaniem aparatu o odpowiedniej cenie nie dla szpanu lecz pracy.
    0
  • Users Avatars Mini
    hubi pisze: 2002-01-10 21:37
    zdziwieni niemozliwe, konkurencja nie spi panowie z ery to nie te czasy
    0
  • Users Avatars Mini
    fish235 pisze: 2002-01-10 21:43
    Wiesz KAN: to bedzie moze kontynuacja i procmocji reklamowej nad nowymi terminalami. Idzie nowe:))
    0
  • Users Avatars Mini
    Maras pisze: 2002-01-10 22:08
    niepotrzebny bajer ???. To może telewizja kolorowa to też nie potrzebny bajer, na czarnobiałym TV też można oglądać. To poprostu znak czasów i już, w Japoni rzadko który aparat ma monochromatyczny ekran. Telefony są coraz bardziej rozwinięte technologicznie i t68 jest tego najlepszym dowodem. A co do zapowiedzi NOKI to tylko dużo mówi a mało z tego wynika, teraz też niby to nieoficjalna wypowiedź, ale już zrobi dużo szumu w świecie i wystarczy. A z rzeczywistością jest tak że telefony NOKI znajdujące się na rynku odstają trochę od konkurencji i firma ma sporo do nadrobienia. A co do szumnych zapowiedzi na temat nowych modeli to NOKIA już dawno nauczyła mnie że od zapowiedzi do wypuszczenia telefonu ze sprawanym softem mija u nich sporo czasu, Także podniecanie się jakimś 7650 czy inną zabawką której tak naprawdę nie ma jest jak udawadnianie udziału USA w pladze stonki ziemniaczanej w Polsce.
    0
  • Users Avatars Mini
    KRFAWY_TOSTER pisze: 2002-01-10 22:43
    ta napewno w marcu ! tak jak 8310 miala byc w lipcu ! pewnie w marcu powiedza ze blad softu albo czegos tam i przenosza premiere na za 3 miechy ! to jest w stylu noki !
    0
  • Users Avatars Mini
    dexter pisze: 2002-01-10 23:20
    Nokia roki kolejny medialnyszum wokół swojej firmy. Wcześniej już było o nowych telefonach - których nikt nie widział. Teraz jest o "jakimś tam" telefonie z kolorowym wyświetlaczem. Zamiast zasypywać nas takimi newsami, nokia powinna naprawdę coś pokazać. Obawiam się że to wszystko to ostatnie podrygi konającego kolosa, któremu grunt pali się pod nogami. Widzą co się dzieje na rynku i że z miesiąca na miesiąc tracą. Ostateczny sprawdzian szykuje się wraz z wejściem 3G. Zapowiadam sromotną porażkę finów. A teraz niech im pozostanie jedynie nadymać się jak paw. Z tego i tak nic nigdy nie wynika. Pzdr.
    0
  • Users Avatars Mini
    _CISCO_ pisze: 2002-01-10 23:42
    Napewno bedzie spory poślizg z wprowadzeniem fona :P
    0
  • Users Avatars Mini
    fish235 pisze: 2002-01-10 23:43
    Do KRFAWY_TOSTER: "według analityków, powołujących się na nieoficjalne informacje ze spółki" a wiec to moze wcale nie miec miejsce tak szybko...
    0
  • Users Avatars Mini
    bocian pisze: 2002-01-10 23:43
    do Franek: nowosc - jezeli chodzi o "telefony-nie communicatory"
    0
  • Users Avatars Mini
    bob_gr pisze: 2002-01-10 23:44
    Fajnie zobaczymy jakie beda kolory i mozliwosci tych wyswietlaczy.
    0
  • Users Avatars Mini
    wpe pisze: 2002-01-10 23:51
    Szczerze mowiac (pisząc0 to ten kolorowy wyświetlacz T68 wcale nie jest taki rewelacyjny !!! Przede wszystkim kiepska rozdzielczość - może Nokia pokaże coś lepszego...
    0
  • Users Avatars Mini
    wpe pisze: 2002-01-10 23:52
    Według mnie w T68 są za duże te piksele. Rozdzielczość T39m jest o wiele lepsza - nie wiem jak to się przedstawia w liczbach, ale wizualnie o głowę bije T68!
    0
  • Users Avatars Mini
    wpe pisze: 2002-01-10 23:54
    Według mnie powinni jeszcze popracować nad jakością wyświetlaczy kolorowych - to jeszcze nie to. O wiele lepsze są wysokontrastowe monochromatyczne wyświetlacze siemensa.
    0
  • Users Avatars Mini
    luk23 pisze: 2002-01-10 23:55
    duzy popyt na t68 wow. no to eryku pelna para w fabrykch tlucz te fony ! ma byc duzo ma byc porzadnie zeby nie bylo wirtyualnego telefonu (np.r520 ) w koncu niech sie okaze kto ma porzadnych inzynierow
    0
  • Users Avatars Mini
    _CISCO_ pisze: 2002-01-10 23:55
    Mnie tam taki kolorowy wyswietlacz wcale nie rajcuje :P
    0
  • Users Avatars Mini
    wb pisze: 2002-01-10 23:58
    A ja wole eryki bo dla mnie sa the best :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    robru pisze: 2002-01-11 00:04
    niech sobie te kolorki wsadzą...
    0
  • Users Avatars Mini
    luk23 pisze: 2002-01-11 00:10
    maciej+ : to dlaczego masz 8210 a nie np 1610 ? albo motke 5400int ? tam miales standardowy wyswietlacz i telefony nadawaly sie do dzwonienia . to normalny rozwoj i jesli znajduja sie nabywcy ktorzy sa gotowi wylozyc duzo kasy na kolorowy ekran to cos w tym jest. tak samo jak znajduja sie klienci na bajeranckie modele nokii :)
    0
  • Users Avatars Mini
    JAGODA pisze: 2002-01-11 00:17
    To fajnie że już w marcu :)
    0
  • Users Avatars Mini
    _CISCO_ pisze: 2002-01-11 00:30
    JAGODA : napewno się nie wyrobią :P
    0
  • Users Avatars Mini
    wandik pisze: 2002-01-11 01:11
    Proponuję zejść na ziemię. I niech mi ktoś powie, kiedy wejdzie 6310 na nasz rynek.
    0
  • Users Avatars Mini
    dexter pisze: 2002-01-11 01:17
    do wandik: Znając Nokię to może w przyszłym roku. Ale wtedy konkurencja będzie już w 3G a nokia dopiero wprowadzi drugi telefon z GPRSem. Radzę zmienić firmę - np Ericssona! Pzdr.
    0
  • Users Avatars Mini
    misiak_ pisze: 2002-01-11 01:40
    Super, oby tylko te wyswietlacze byly pozadne i bylo mniej takich jak w obecnych telefonach ze lubia sie czasem popsuc... pozdrawiam - misiak
    0
  • Users Avatars Mini
    _CISCO_ pisze: 2002-01-11 01:40
    wandlik : ja też jestem cholernie ciekaw :P
    0
  • Users Avatars Mini
    m4me pisze: 2002-01-11 03:15
    W marcu? Moze i tak, ale nie w Polsce. Znowu trzeba bedzie jezdzic do sasiadow by zakupic telefon. Tylko na ten telefon czekam. Nawet nie wiem co jest w tym telefonie ze mi sie podoba. Moze ten aparat? Wypas.
    0
  • Users Avatars Mini
    mike-l pisze: 2002-01-11 03:49
    kolorowy wyswietlacz to nic nowego,kiedyś miał go Siemens S 25
    0
  • Users Avatars Mini
    m4me pisze: 2002-01-11 03:55
    mike-!: zastanow sie chlopie co piszesz
    0
  • Users Avatars Mini
    mszymaniuk pisze: 2002-01-11 05:55
    Nokia i Ericsson, to najlepsi producenci komórek. Mimo to i tak wole Nokie
    0
  • Users Avatars Mini
    mszymaniuk pisze: 2002-01-11 05:56
    Cyżby w marcu. Jakoś nie mogę w to uwierzyć. Mam nadzieję, ze to cudo pojawi się u nas pod koniec roku...
    0
  • Users Avatars Mini
    graffi pisze: 2002-01-11 08:46
    Pewnie znów wyjdzie na to, że jak wejdzie ta "kolorowa nokia" to marketing wmówi ludziom, że to pierwszy taki telefon na rynku! :(
    0
  • Users Avatars Mini
    graffi pisze: 2002-01-11 08:48
    Wpe, według mnie piszesz niepotrzebnie jedną myśl w 3 komentarzach
    0
  • Users Avatars Mini
    Qba pisze: 2002-01-11 10:22
    My jak zwykle bedziemy na szarym koncu i u nas taki aparat bedzie dostepny w zaledwie rok po premierze na swieci, a nawet za granica! Ploska chyba lezy na zupelnym krancu Europy, przynajmniej taki obraz tworza nasi operatorzy!
    0
  • Users Avatars Mini
    Qba pisze: 2002-01-11 10:23
    Miala byc 8310 w grudniu - nie ma! 6310 miala byc w styczniu - nie bedzie! Dlaczego zawsze z nokia sa takie poslizgi, czy to ich wina czy nasza! W niemczech wycofano wszystkie 6310 bo mialy bledny soft, moze one trafia do nas!
    0
  • Users Avatars Mini
    Morfeusz pisze: 2002-01-11 10:44
    Siemens już tyle lat temu miał kolorowy wyświetlacz....
    0
  • Users Avatars Mini
    Kan pisze: 2002-01-11 10:54
    Maras tv a telefon kolorowy to dwie różne dziedziny i d czego innego służą piszę to nie żeby kpić,ale spróbuję z Tobą się nie zgodzić ja szukam aparatu do konkretnego zadania i w dobie rewolucji technologicznej pytam się w sklepie jaka ta słuchawka ma obcje do wykorzystania a nie czy się podoba,a kolorowe wyświetlacze to niestety dla mnie bajer potrzebny będzie gdy przyjdzie czas UMTS,ale to bajka przyszłości,przynajmniej w Polsce.
    0
  • Users Avatars Mini
    roody pisze: 2002-01-11 10:56
    mszymaniuk: do nokii i eryka dodalbym jeszcze siemensa
    0
  • Users Avatars Mini
    Kan pisze: 2002-01-11 10:59
    A tak na marginesie zgadzam się z fish 235 to przygotowanie Noki do nowej kampani reklamowej,gdy spada sprzedaż należy pogłoskami przywrócić zainteresowanie firmą.
    0
  • Users Avatars Mini
    Qba pisze: 2002-01-11 11:02
    Do Morfeusza: Ale jakie to byl siemens! Pierwszy to chyba s11, a potem c35! To nie byly rewelacyjene sluchawki, nic ciekawego, a teraz beda rewelacyjne sluchawki znajac Nokie!
    0
  • Users Avatars Mini
    roody pisze: 2002-01-11 11:08
    qba: c35???
    0
  • Users Avatars Mini
    Qba pisze: 2002-01-11 11:18
    No a ktory wygladal jak c25 tylko ze byl szary i ciut wiekszy i mial kolorowy wyswietlacz! Byl w promocji w erze jakies 1,5 roku temu!
    0
  • Users Avatars Mini
    hubi pisze: 2002-01-11 11:22
    Qba S25 i jest teraz w promocji z cyro na 12 mies i za 1 zl
    0
  • Users Avatars Mini
    Qba pisze: 2002-01-11 11:29
    Do roody: Pomiachalo mi sie! Chodzilo mi o S25, a procz tego byly jeszcze kolorowe S10 i S11!
    0
  • Users Avatars Mini
    Qba pisze: 2002-01-11 11:32
    Do hubi: Chodzilo mi o czas kiedey wystartowal w erze! Wtedy byl chyba na starcie za 699 netto!
    0
  • Users Avatars Mini
    mar_10 pisze: 2002-01-11 11:37
    Niedlugo juz niedlugo nie bedzie mowy o telefonie bez kolorowego wyswietlacza.
    0
  • Users Avatars Mini
    jarpol pisze: 2002-01-11 11:39
    Co to w ogóle za informacja? To rozpuszczanie plotek. Zdaje się że Nokii zrobiło się głupio, że jeśli chodzi o kolorowe wyświetlacze nie ma nic do zaoferowania, nie mają nic konkretnego do zaoferowania (by mógł sie wypowiedzieć ktoś z Nokii na ten temat) więc by zrobić dobre wrażenie rozpuszczają ploty. Phyyy....
    0
  • Users Avatars Mini
    kuntakinte pisze: 2002-01-11 11:47
    Moze wreszcie zamiast wypuszczac rzesze badziewnych telefonow, wypuszcza jeden a pozadny, bo moje doswiadzczenia z ta firma byly kiepskie i juz wiecej sie na pewno nie powtorza
    0
  • Users Avatars Mini
    gulash pisze: 2002-01-11 11:47
    Ericssony pod względem technicznym wyprzedzają modele Noki o około, powiedzmy rok, liczy się to kto jest pierwszy, bo ma on większe możliwości ulepszania swojego modelu w oparciu o opinie użytkowników. Nokia wypuści swój model z kolorowym ekranem - daje jej pół roku czasu i może coś zobaczymy, to dużo czasu - wtedy T68 wejdzie w końcową fazę sprzedaży i na rynku pewnie pojawi się jego następca. I nie mówcie bzdur, że niepotrzeba kolorowego wyświetlacza. To może 3G zrobimy na czarno-biało? Trzeba przygotowywać ludzi na nowe zmiany. Generalnie - Ericsson jak zwykle górą!
    0
  • Users Avatars Mini
    Qba pisze: 2002-01-11 11:54
    Do mar_10: Tak jak postep w telefonach wszystkie beda niedlugo kolorowe, tak samo monitory tez beda plaski! Postep jak widzimy idzie znacznie szybciej niz kiedys, ale nie znaczy to ze wszystko zmieni sie jutro!
    0
  • Users Avatars Mini
    Qba pisze: 2002-01-11 11:58
    Do mmx: Ja sie nie czepiam tylko pisze, ze kiedys juz byly aparaty z kolorowymi wyswietlaczami! Czytaj dokladnie, a nie bedziesz bladzil!
    0
  • Users Avatars Mini
    jarpol pisze: 2002-01-11 12:06
    Poza tym kolorowe wyswietlacze Zimęsuf (SL10 i S25) miały tylko trzy kolory (jak u Kieślowskiego) więc był to raczej taki bajer niż sensowne rozwiązanie. Przy okazji-tak mi sie przypomniało z PRLu: Czy są kolorowe telewizory? Są! To poproszę czerwony :)
    0
  • Users Avatars Mini
    yaro22 pisze: 2002-01-11 12:06
    ciekaw jestem jak to bedzie wyglądało Wszelkie zalety nokii a do tego kolorowy wyswietlacz dla mnie bomba
    0
  • Users Avatars Mini
    Qba pisze: 2002-01-11 12:23
    Tamte wyswietlacze byly tylko nowinkami i nie dawaly nic szczegolnego, ale byly jednak inne od standardowych!
    0
  • Users Avatars Mini
    mar_10 pisze: 2002-01-11 12:25
    Jutro?? Zobacz co jest w Japonii. Wiekszosc telefonow ma kolor wyswietlacze, Japonczycy lubi techno gadzety ale czy na pewno Europejczycy sa inni? Glowna przeszkada w produkcji telefonow z kolorowymi wyswietlaczami LCD jest (byla?) cena tychze, a co za tym idzie ceny telefonow z takimi wyswietlaczami.
    0
  • Users Avatars Mini
    peka pisze: 2002-01-11 12:38
    co nokii skoczył pingpong że ericsson sie dobrze sprzedaje?
    0
  • Users Avatars Mini
    jokerDM pisze: 2002-01-11 13:09
    W sumie dobrze, pamiętajmy, że fani Nokii będą tym uradowani a reszta producentów zdwoi wysiłki, żeby nie być w tyle. Ogólnie idać tendencje do zmultimedializowania (ale ładny wyraz) telefonów. Pozdrawiam
    0
  • Users Avatars Mini
    Qba pisze: 2002-01-11 13:12
    Do mar_10: Nie porownuj Japonii do Europy bo nie mamy u nich szans! Tam zasowa wszystko jak przeciag, a u nas robi sie to wszystko wolniej i pozniej, bo wszyscy patrza na trendy, a w Japonii ludzie sie dostosowuja do tego co wyjdzie na rynek! Tam jest wszystko lepsze i ladniejsze, ale nam jeszcze daleko, daleko!
    0
  • Users Avatars Mini
    _CISCO_ pisze: 2002-01-11 13:31
    Taaaak europie do Japonii daleko..... :P
    0
  • Users Avatars Mini
    jokerDM pisze: 2002-01-11 14:11
    Qba: z tą Japonią ja bym nie czarował. Oni też mają recesję jak diabli :-))) Oczywiście poziom zaawansowania jest nieporównywalny ale tyły mają :-) Pozdrawiam
    0
  • Users Avatars Mini
    dareks pisze: 2002-01-11 14:16
    W sklepach internetowych prowadzacych przedsprzedaz N7650 podaje cene tego fona. Na zlotowki to bedzie 3600 + VAT 22%. To chyba lekka przesada bo za taka kase mozna kupic porzadnego Compaqa IPAQ ktory bije na glowe jakas tam Nokie...
    0
  • Users Avatars Mini
    Qba pisze: 2002-01-11 15:23
    Ale to jest zawsze Nokia i tyle!
    0
  • Users Avatars Mini
    bodzio pisze: 2002-01-11 15:25
    heh, no naprawde informacja jest wrecz rewelacyjna ;)) Nokia wprowadza tel. z kolorowym wyswietlaczem, rewelacja... Boze...
    0
  • Users Avatars Mini
    Kojo pisze: 2002-01-11 15:26
    A ciekaw jestem co znowu bedzie w tej noki zepsute! czy znowu dadza softa co to bedzie co chwile zawieszla telefon!!! tak jak to jest w wielu 3310
    0
  • Users Avatars Mini
    Qba pisze: 2002-01-11 15:40
    Napewno na dzien dobry bedzie uwalony soft, a co jeszcze to nie wiadomo!
    0
  • Users Avatars Mini
    hubert pisze: 2002-01-11 15:47
    Kojo: nawet nie wiesz jaki to bedzie model a juz narzekasz. Ale sie nie martw za bardzo - podobno to typowe dla Polakow ;(
    0
  • Users Avatars Mini
    roody pisze: 2002-01-11 16:00
    jakos kolorowy wyswietlacz niepasowalby do dotychczasowych modeli nokii. pewnie bedzie to cos innego
    0
  • Users Avatars Mini
    minio pisze: 2002-01-11 16:11
    dlaczego nie pasował? Jest bardzo czytelny i daje o wiele większe możliwości przekazu obrazu. Zarówno w 9210 jak i 7650 są montowane i zpowodzeniem spełnaiją swoja rolę. Faktem jest że do tej pory wyświetlacze NOKII nie były rewelacyjne, ale czas przełamać tą złą passę.
    0
  • Users Avatars Mini
    Tomasso pisze: 2002-01-11 16:42
    Kazdy producent ma swojego konika, jednym wychodza dobrze wyswietlacze a innym obudowy, jeszcze inny ma super menu itp. Generalnie kazdy producent podpatruje co takiego ma teraz konkurencja i stara sie jak najszybciej miec cos takiego samego lub cos lepszego. Na cale szczescie to wszystko jest z korzyscia dla koncowego uzytkownika. Coraz wiecej mozliwosci.
    0
  • Users Avatars Mini
    Tomasso pisze: 2002-01-11 16:45
    Najlepsze jest z tego wszystkiego to z telefonami zaczyna byc podobnie jak z komputerami, jest przestarzaly w momencie zakupu. Producenci co rusz wprowadzaja nowe modele, karuzela zaczyna krecic sie coraz szybciej. Az w koncu zostana tylko najsilniejsi....
    0
  • Users Avatars Mini
    mishra pisze: 2002-01-11 16:47
    Maciej+:4 w Japonii,wymawia sie tak samo jak smierc,stad pewnie Nokia nie produkuje tlefonow z tymi cyframi w nazwie
    0
  • Users Avatars Mini
    Qba pisze: 2002-01-11 16:59
    A co ma nazwa do kolorowego wyswietlacza???
    0
  • Users Avatars Mini
    misiak_ pisze: 2002-01-11 17:04
    Tomasso: masz racje, i zaniedlugo bedzie podobnie z komorkami jak z kompami, autami itp, o ile juz tak nie jest....
    0
  • Users Avatars Mini
    Qba pisze: 2002-01-11 17:21
    Moze za jakis czas bedzie mozna robic upgrade tak jak z kompem, ale na czym on mialby polegac!
    0
  • Users Avatars Mini
    hubert pisze: 2002-01-11 18:29
    amaru@: a uzywales go, ze tak mowisz??? ;)
    0
  • Users Avatars Mini
    hubert pisze: 2002-01-11 18:31
    mialo byc: "...ze tak piszesz", oczywiscie.
    0
  • Users Avatars Mini
    marjan pisze: 2002-01-11 18:54
    jestem ciekaw czy ten aparat bedzie działał i będzie wart swej ceny bo jak na razie ostatnio najmniej awaryjnym aparatem była 5110, a po 3210 wszystko sie psuło nawet 8210 która kosztuje normalnie bez abonamentu ok.2500 zł.(Tylko SERWIS zaciera Ręce)
    0
  • Users Avatars Mini
    Franek pisze: 2002-01-11 19:26
    ludziki przeciez to bedzie 8310 rozszezona o nowy wyswietlacz ! nokia juz co miala pozkazc to pokazala na pokazach w honkongu ,narazie nowych telefonow nie pokaze.
    0
  • Users Avatars Mini
    Franek pisze: 2002-01-11 19:28
    do marjan: heheh 8210 to kosztowala 2500 zeta 2 lata temu na poczatku roku 2000....
    0
  • Users Avatars Mini
    piti pisze: 2002-01-11 20:39
    NOKIA znów goni Ericssona... ;)
    0
  • Users Avatars Mini
    marjan pisze: 2002-01-11 20:42
    Franek to chyba nie kapujesz o co mi chodzi nie z abonamentem tylko sam aparat i nie dwa temu bo z 2 miechy do tyłu
    0
  • Users Avatars Mini
    Franek pisze: 2002-01-11 22:28
    do marjan: a kto patrzy na ceny bez abonamentu? totalny bez sens
    0
  • Users Avatars Mini
    arturosnd pisze: 2002-01-12 01:34
    NOKIA TO KASZANA !!! SIEMENS THE BEST !
    0
  • Users Avatars Mini
    Qba pisze: 2002-01-12 09:49
    Nie przesadzaj, siemens moze byc, ale jak narazie trudno jest pobic Nokie!
    0
  • Users Avatars Mini
    piasek pisze: 2002-01-12 12:09
    siemens S25 miał już kolorowy wyświetlacz a to było ze 3 lata temu
    0
  • Users Avatars Mini
    malisz pisze: 2002-01-12 14:22
    Nic nie mowiac Nokia robi tandete nie wiem czemu wszyscy sie tymi telefonami podniecaja,kiedys kolega mi powiedzial cos ty kupil siemensa ? przeciez wszyscy maja Nokie a ja powiedzialem ze wlasnie dlatego ja wole siemensa bo nokie maja wszyscy!!! a tak btw siemens best mam s35i i nokia sie klania!
    0
  • Users Avatars Mini
    _CISCO_ pisze: 2002-01-12 22:14
    arturosnd : dlaczego zaraz taka kaszana ?
    0
  • Users Avatars Mini
    marjan pisze: 2002-01-13 15:02
    _CISCO_ ja tez zgadzam sie z artursnd przecież te telefony są do .upy mam 8210 (pół roku) i po 2 miesiącach jak kupiłem wymieniali oprogramowanie a teraz zaczyna siadać klawiatura. gadałem z gosciem z plusa i powiedział ze za bardzo Nokia zminiaturyzowała te modele i teraz sie .ebią o 3310 nie wspomnę. Wiec po co kupować nokie jak i tak pojde za jakis czas do serwisu ale te dodatkowe funkcje sa na 5
    0
  • Users Avatars Mini
    Qba pisze: 2002-01-14 09:33
    Zawsze to co nowe i do tego lepsze musi byc drogie, zeby moglo ztaniec!
    0
  • Users Avatars Mini
    Qba pisze: 2002-01-15 09:52
    Nie byl bym tego taki pewien, oni tez napewno wydali kupe kasy na produkcje i tak chetnie nie spuszcza z tonu, ale moze i masz racje!
    0
  • Users Avatars Mini
    mass pisze: 2002-01-20 21:29
    Fajna byla by taka nokia z kolorowym wyswietlaczem, no chyba ze kolorowy to kilka odcieni szarosci. jeszcze zeby miala radio, gprs i maly telewizorek albo kamere. to byl by fonik miodzio
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: