UPC Polska wprowadza usługi telefonii cyfrowej, stając się tym samym największym w Polsce dostawcą potrójnej usługi: telewizji, internetu i telefonii. Pierwsi klienci UPC mogą zamawiać nową usługę już od dzisiaj w Bydgoszczy, Katowicach, Krakowie, Lublinie, Szczecinie, Trójmieście, Warszawie i Wrocławiu. Usługa telefoniczna UPC jest oparta na nowoczesnej technologii, prosta w użyciu i konkurencyjna cenowo - m.in. oferuje możliwość dzwonienia bez ograniczeń po południu i wieczorami w ramach niskiego abonamentu miesięcznego.
Wprowadzenie usług telefonicznych jest kontynuacją strategii triple play UPC, czyli oferowania trzech usług za pośrednictwem jednej sieci kablowej. „Dzięki wprowadzeniu nowej usługi UPC staje się wiodącym operatorem zintegrowanych usług telekomunikacyjnych dla użytkowników indywidualnych” - powiedział Simon Boyd, dyrektor generalny UPC Polska. „Potrójna usługa czyni z nas atrakcyjną konkurencję dla tradycyjnych telekomów. U nas klient zyskuje więcej: nie tylko tańsze rozmowy telefoniczne i najszybszy na rynku dostęp do internetu, ale i bogatą ofertę telewizyjną.”
Z usługi telefonii cyfrowej UPC korzystają już tysiące klientów w Holandii, Francji i na Węgrzech. We Francji usługa została nagrodzona przez opiniotwórczy tygodnik „Le Point” jako „najlepsza usługa telefoniczna oferująca nielimitowane darmowe połączenia w ramach abonamentu”.
UPC Polska świadczy usługi telefoniczne w oparciu o unikalną na polskim rynku platformę technologiczną, wykorzystującą protokół SIP. Platforma ta stwarza duże możliwości rozwoju usług dodatkowych w przyszłości, takich jak np. wideotelefonia, personal call manager czy unified messaging.
UPC wprowadza nową usługę jednocześnie w ośmiu największych miastach, w których działa, tzn. w Bydgoszczy, Katowicach, Krakowie, Lublinie, Szczecinie, Trójmieście, Warszawie i Wrocławiu. Skorzystają z niej klienci mieszkający w zasięgu sieci przystosowanej do świadczenia usług zintegrowanych. UPC stale inwestuje w modernizację sieci - do końca 2005 roku w zasięgu potrójnej usługi UPC ma być blisko milion gospodarstw domowych.
Usługa telefoniczna UPC charakteryzuje się zbliżoną funkcjonalnością do tradycyjnej telefonii stacjonarnej. Aby z niej korzystać, użytkownik nie potrzebuje komputera ani łącza internetowego. Wystarczy przełączyć aparat telefoniczny z gniazda dotychczasowego operatora telefonicznego do gniazda UPC przy użyciu modemu dostarczongo i zainstalowanego przez UPC.
UPC oferuje również praktyczne usługi dodatkowe, takie jak m.in. prezentacja numeru abonenta wywołującego, blokada połączeń wychodzących, itp.
Atrakcją oferty są konkurencyjne ceny abonamentu i połączeń telefonicznych, bezpłatne połączenia w ramach abonamentu (poza siecią UPC po godz. 18.00 w dni powszednie oraz w całe weekendy, a w ramach sieci - cały czas) oraz brak opłaty za rozpoczęcie połączenia.
Dodatkową korzyść daje klientowi możliwość łączenia usług w pakiety, np. telewizyjnej i telefonicznej, internetowej i telefonicznej lub wszystkich trzech. Jest to bardzo korzystne cenowo (niższe abonamenty) i wygodne (jeden rachunek na wszystkie usługi, zintegrowana obsługa klienta).
Taryfy telefoniczne UPC
Z chwilą uruchomienia usług telefonicznych UPC Polska oferuje dwie taryfy telefoniczne: „Tanie Rozmowy UPC” i „Darmowe Rozmowy UPC”.
Taryfa „Tanie Rozmowy UPC” to idealne rozwiązanie dla osób, które lubią rozmawiać i nie chcą płacić wysokiego abonamentu. Miesięczny abonament wynosi już od 29,90 zł brutto. Realizując połączenia lokalne, międzymiastowe, międzynarodowe i do sieci komórkowych użytkownik płaci za każdą rozpoczętą minutę połączenia. Po godzinie 18.00 w dni powszednie oraz w weekendy UPC oferuje atrakcyjne stawki dla połączeń międzymiastowych i do sieci komórkowych.
Z kolei taryfa „Darmowe Rozmowy UPC” to idealna oferta dla osób, które dużo rozmawiają wieczorami i w weekendy. Miesięczny abonament wynosi już od 64,90 zł brutto. W ramach tego abonamentu można dzwonić bez ograniczeń i za darmo w weekendy, a w dni powszednie już od 18:00, do abonentów wszystkich sieci stacjonarnych w Polsce. Dodatkowo w ramach taryfy „Darmowe Rozmowy UPC” wszystkie połączenia krajowe w ramach sieci UPC, czyli między klientami UPC, są bezpłatne.
Ponadto w obecnej promocji klienci UPC mogą dodatkowo obniżyć swoje wydatki na rozmowy telefoniczne. UPC oferuje dwa miesiące abonamentu telefonicznego gratis oraz promocyjne ceny abonamentów miesięcznych: już od 19,90 zł brutto za „Tanie Rozmowy UPC” i od 49,90 zł brutto za „Darmowe Rozmowy UPC”.
Usługę telefoniczną, samodzielnie lub w ramach pakietów z innymi usługami UPC, można zamawiać na stronie www.upc.pl, pod nr telefonu 94 95 i w lokalnych biurach obsługi klienta UPC. Tam też można uzyskać aktualną informację o jej dostępności.
Cennik usługi Telefon ważny od 25.11.2005 znajduje się tutaj (plik PDF, 97 KB)
Cennik połączeń telefonicznych znajduje się tutaj (plik PDF, 824 KB)