HMD Global, producent telefonów Nokia, jest oficjalnym partnerem technologicznym filmu „Nie czas umierać”. Zobaczymy w nim zarówno klasyczne telefony, jak i smartfony z pierwszym obsługującym technologię 5G urządzeniem Nokia na czele. Współpraca będzie częścią globalnej kampanii pod hasłem „Jedyny gadżet, którego potrzebujesz”, której gwiazdą będzie Lashana Lynch, filmowa Agentka Nomi.
Partnerstwo zostało ogłoszone na 2 tygodnie przed londyńską premierą nowych urządzeń Nokia. Już teraz wiemy jednak, że na ekranach kin zobaczymy m.in. urządzenie 5G i inne nowości, które zostaną zaprezentowane po raz pierwszy właśnie w stolicy Wielkiej Brytanii.
Pierwszym akcentem kampanii „Jedyny gadżet, którego potrzebujesz” będzie spot reklamowy z Lashaną Lynch w roli głównej. Jego premierę zaplanowano na niedzielę 8 marca, w Międzynarodowy Dzień Kobiet. W 90-sekundowym filmie zobaczymy Agentkę Nomi, wykorzystującą jeden z jeszcze niezapowiedzianych smartfonów do walki ze złoczyńcami.
Akcja spotu rozgrywa się na tle charakterystycznych londyńskich budowli, takich jak Katedra św. Pawła czy The Shard. Inspirowany najnowszym filmem o przygodach Jamesa Bonda spot wyreżyserowała laureatka nagrody BAFTA, Amma Asante.
Współpraca z twórcami filmu „Nie czas umierać” będzie połączona z kampanią w kinach, internecie, mediach społecznościowych, outdoorze i punktach sprzedaży. Jej gwiazdą będzie Agentka Nomi, która w „Nie czas umierać” korzysta z możliwości najnowszych telefonów Nokia. Poza najnowszym smartfonem 5G, na wielkim ekranie zobaczymy też m.in. Nokie 7.2, która dysponuje potrójnym aparatem fotograficznym 48MP i korzysta z optyki marki ZEISS. W filmie nie zabraknie też na Nokii 3310.
W środę 4 marca poinformowano o przesunięciu światowej premiery filmu – wcześniej planowanej na 2 kwietnia – na listopad.