UOKiK ostrzega: Telekomunikacja Cyfrowa z Warszawy wprowadza konsumentów w błąd. Przedstawiciele tej firmy twierdzą, że reprezentują dotychczasowego operatora. Nie informują, że niższy abonament obowiązuje tylko przez dwa miesiące. Kurierzy informują konsumentów, że podpisanie dokumentów oznacza korzystną zmianę warunków umowy z dotychczasowym operatorem. Zabierają wszystkie podpisane dokumenty.
Konsumenci dowiadują się, że zmienili dostawcę usług telekomunikacyjnych dopiero po otrzymaniu pierwszej faktury lub po wyłączeniu ich telefonu przez dostawcę, który do tej pory świadczył usługi telekomunikacyjne. Gdy zrywają umowę z Telekomunikacją Cyfrową, muszą zapłacić 550 zł kary.
Do tej pory Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów otrzymał ponad 200 skarg na działania Telekomunikacji Cyfrowej. W związku z napływającymi sygnałami, prezes UOKiK wszczął postępowanie przeciwko Telekomunikacji Cyfrowej i zdecydował się ostrzec konsumentów, ponieważ praktyki spółki mogą powodować znaczne straty finansowe i niekorzystne skutki dla szerokiego kręgu konsumentów.
Operator podaje, że jego BOK mieści się na Grzybowskiej 73 w Warszawie.
@u_zielinska @UOKiKgovPL po paru kliknięciach na powiązania w KRS (wspólnicy wspólników wspólników) dotarłem do Tele-Polska Holding, szok;)
— Marcel Zatoński (@pbzatonski) April 18, 2017