Dziennik Rzeczpospolita opublikował ranking najcenniejszych polskich marek. Pozycję lidera w tym roku straciła Telekomunikacja Polska. Marka ta jest warta 2.43 mln zł i plasuje się w Polsce na drugiej pozycji za Orlenem. Marka Era jest warta 1.35 mld zł (pozycja 5), Plus GSM (obecnie już Plus) 1,12 mld zł (pozycja 6). Bardzo wysoką pozycję zajęła marka POP nadal warta 938 mln zł (7 pozycja). Era Tak Tak jest na 20 pozycji i jest warta 474 mln zł. Simplus to 23 pozycja i wartość marki 424 mln zł. Heyah zajmuje 31 pozycję z wartością brandu 345 mln zł. Na 71 pozycji w rankingu marek jest Dialog warty 120 mln zł.
92 Netia - 88 mln zł (rok wcześniej tylko 23,2 mln zł)
109 Aster - 68,4 mln zł
139 Liberty - 51.4 mln zł
145 Toya - 45,7 mln zł
149 mPunkt - 33,7 mln zł
150 Sami Swoi - 44,6 mln zł
276 NOM - 15,5 mln zł