Telekomunikacja Polska kupuje kolejne elementy systemu CRM

Newsy
Żródło: Ster-Projekt
Opinie: 9

Ster-Projekt poinformował, że podpisał umowę z Telekomunikacją Polską na sprzedaż, dostarczanie i instalację macierzy dyskowych EMC na potrzeby platformy sprzętowej systemu CRM, a także świadczenie usług gwarancyjnych w tym zakresie. Łączna wartość kontraktu wynosi 2.9 mln EUR.

Opinie:

Opinie archiwalne (9):

Komentuj

Komentarze / 9

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    Kan pisze: 2003-01-07 17:12
    System o ile się nie mylę związany jest z fakturami i do zarządzania relacjami z klientami,hmm jeżeli tak,to lepiej niech dają do sprawdzenia swoim pracownikom z departamentu informatyki w TP S.A by się nie powtórzyła sprawa z fakturami z Warszawy.
    0
  • Users Avatars Mini
    rulez pisze: 2003-01-07 17:23
    szkoda slow, to bedzie jeden wielki nie wypal
    0
  • Users Avatars Mini
    ghostdog pisze: 2003-01-07 17:29
    Ster-Projekt to byl zyciowy blad wiazac sie z tepsa.Na dobrze ta firma na tym napewno nie wyjdzie!
    0
  • Users Avatars Mini
    Tytan pisze: 2003-01-07 18:37
    Pewnie Telekomuna jak zawsze cos spiep**y. Jestem bardzo ciekaw czy TPSA potrafi wprowadzic cos nowego bez perturbacji.
    0
  • Users Avatars Mini
    sęda pisze: 2003-01-07 19:42
    lepiej wymiencie mi centrale bo czuje sie jakby korba krecil przy wybieraniu numeru
    0
  • Users Avatars Mini
    LoRD pisze: 2003-01-07 21:00
    a jak chce zeby dziala poprawnie Neostrada Plus, bylo taniej [chociazby o 40zl [do poziomu SDI]] i zeby wymienili wadliwe routery lucenta !! i bedzie spox [to sa moje zyczenia noworoczne do tp]
    0
  • Users Avatars Mini
    walwil pisze: 2003-01-07 22:09
    Ster Projekt i TePsa, ta para nie wróży nic dobrego. Ster Projekt dostarcza do naszej firmy oprogramowanie i zawsze coś muszą pokręcić w zamówieniu, fakturze lub umowie. A TePsa to sami wiecie, ja mam to nieszczęście że TePsa zaliczyła moją firmę do klientów kluczowych i przydzieliła nam biuro klientów kluczowych w Warszawie zamiast lokalnego biura obsługi (aby poprawić jakość obsługi) i wyobraźcie sobie że tam nic nie można załatwić, ba nawet dodzwonić się nie można do konsultanta, oczywiście na płatny numer (bo klienci kluczowi mają dużo pieniędzy). Jak jusz się uda dodzwonić to każą wysłać faxem wypełniony wniosek na uruchomienie jakiejś usługi. Po pół roku pytasz dlaczego nie uruchomili zamówionej usługi - odpowiedź "bo nie wysłał Pan zamówienia" i tak wkółko, rozpacz ogarnia.
    0
  • Users Avatars Mini
    GAGA pisze: 2003-01-08 10:00
    Zobaczymy może tym razem nie nawalą.
    0
  • Users Avatars Mini
    Tytan pisze: 2003-01-08 17:35
    GAGA: widze, ze w cuda wierzycie towarzyszu
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: