Telekomunikacja Polska - udany sponsoring polskiej kadry w Vancouver

Newsy
Żródło: TP S.A.
Opinie: 0

Telekomunikacja Polska jest najsilniej kojarzonym przez Polaków sponsorem Polskiej Reprezentacji Olimpijskiej w Vancouver - wynika z opublikowanego właśnie badania ARC Rynek i Opinia.

Z badania wynika, że Telekomunikacja Polska jest zdecydowanie najbardziej znanym sponsorem Polskiej Reprezentacji Olimpijskiej. 69% wskazuje TP jako sponsora reprezentacji. Na kolejnych miejscach uplasowały się: Totalizator Sportowy i Orlen. Wizerunkowe działania Telekomunikacji Polskiej prowadzone w czasie Igrzysk - „Orzełek dla Polaków w Vancouver" - okazały się najbardziej kojarzone przez badanych. Znało je 54% badanych. ARC przeprowadziło badanie po Igrzyskach Olimpijskich w Vancouver na reprezentatywnej grupie ponad 800 osób.

Opinie:

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: