Telekomunikacja Polska wprowadziła Pakiety Internetowe

Newsy
Żródło: TP S.A.
Opinie: 69

Zgodnie z naszymi wcześniejszymi informacjami Telekomunikacja Polska wprowadziła od 1 września Pakiety Internetowe TP. Z usługi mogą skorzystać abonenci planów taryfowych Aktywnego i Standardowego oraz użytkownicy usługi ISDN Octopus S.
 
W skład każdego pakietu wchodzi:

  • Dostęp do sieci Internet,

  • Aplikacja dostępowa ułatwiająca korzystanie z zasobów Sieci,

  • Skrzynka poczty elektronicznej o pojemności 10 MB w domenie @xl.wp.pl,

  • Całodobowa pomoc konsultantów Contact Center pod numerem telefonu 0 801 321 123

W ramach Pakietów Internetowych Telekomunikacja Polska oferuje trzy warianty usługi:
 
PAKIET 15 to piętnaście godzin surfowania po Internecie za 35 złotych miesięcznie.
 
PAKIET 30 - pozwala na trzydziestogodzinny dostęp do interaktywnej sieci za 60 złotych miesięcznie.
 
PAKIET 45 - umożliwia korzystanie z Internetu przez czterdzieści pięć godzin za 80 złotych miesięcznie.
 
Po przekroczeniu limitu godzin, opłaty są naliczane:
 
Abonentom łączy analogowych - według cennika Pakietu Standardowego, lub Aktywnego, w zależności od wybranego przez Abonenta Pakietu;
Abonentom ISDN - według cennika Pakietu Standardowego.
Miesięczna opłata jest płatna z góry za każdy miesiąc świadczenia usługi. Limity czasu określone dla każdego pakietu obejmują rzeczywisty czas połączeń z dokładnością sekundową. Po przekroczeniu limitu godzin, Klient będzie obciążany opłatą wynikającą z cennika. Niewykorzystany limit godzin w ramach pakietu internetowego w danym miesiącu kalendarzowym nie jest przenoszony na następny miesiąc kalendarzowy.

 

Pliki do ściągnięcia:

Cennik

 

Poz.

Rodzaj usługi

Miesięczna opłata (2) Opłata za połączenia po przekroczeniu limitu godzin w wybranym Pakiecie
Kwota netto (zł) Kwota VAT 7%(zł) Kwota brutto (zł)
1. PAKIET 15
15 godzin miesięcznie połączeń do Internetu przez całą dobę oraz usługi dodatkowe (1)
35,00 2,45 37,45 Zgodnie z Cennikiem Krajowych Usług Telekomunikacyjnych - opłaty za połączenia telefoniczne do sieci Internet (0~20)
2. PAKIET 30
30 godzin miesięcznie połączeń do Internetu przez całą dobę oraz usługi dodatkowe (1)
60,00 4,20 64,20
3. PAKIET 45
45 godzin miesięcznie połączeń do Internetu przez całą dobę oraz usługi dodatkowe (1)
80,00 5,60 85,60

 
Objaśnienia do Tabeli

  1. W ramach zakupionego Pakietu Internetowego Klient otrzymuje odpowiedni limit godzin, konto poczty elektronicznej w domenie "xl.wp.pl" o wielkości 10 MB oraz całodobowe wsparcie techniczne i obsługę Klienta poprzez połączenie z numerem 0-801 321 123(opłata wg Cennika Krajowych Usług Telekomunikacyjnych, Część I; Rozdział 2., Tabela 9. "Opłaty za połączenia telefoniczne do Abonentów sieci inteligentnej", poz. 3. połączenie do numeru ze wskaźnikiem 801 3).

  2. Miesięczna opłata jest płatna z góry za każdy miesiąc świadczenia usługi. Limity czasu określone dla każdego Pakietu obejmują rzeczywisty czas połączeń z dokładnością sekundową.

  3. Niewykorzystany limit godzin w ramach Pakietu Internetowego w danym miesiącu kalendarzowym nie jest przenoszony na następny miesiąc kalendarzowy.

  4. Klient może zamówić jeden Pakiet na każdą linię abonencką, którą dysponuje oraz na każdą linię abonencką, którą dysponuje osoba, na rzecz której usługa zamówiona przez Klienta będzie świadczona.

  5. W przypadku Abonentów usługi Octopus ISDN, na jeden dostęp ISDN przysługuje w okresie jednego miesiąca kalendarzowego jeden Pakiet Internetowy. Limit godzin, dostępny w Pakiecie Internetowym, jest rozliczany jako suma połączeń dla numerów MSN, z których korzysta Klient. Czas połączeń naliczany jest za każdy kanał B oddzielnie.

  6. Świadczenie usługi Teletaxa na tym samym łączu, na którym świadczona jest usługa komutowanego dostępu do Internetu, powoduje błędny odczyt urządzenia rejestrującego Teletaxy.

Ograniczenia w świadczeniu usługi

  1. Pakiety Internetowe wymienione w Tabeli nie są obecnie dostępne dla Klientów posiadających dostęp do łączy, na których obowiązuje pakiet Oszczędny lub pakiet Niedrogi. Oferta dla tych Klientów zostanie wprowadzona do końca grudnia 2002 roku.

  2. Pakiety Internetowe wymienione w Tabeli nie są dostępne dla łączy do central abonenckich oraz dla łączy, na których świadczona jest usługa "30 godzin połączeń pod numer 0-202122 i 0-202422 z autoryzowanym dostępem do sieci Internet".

Najczęściej zadawane pytania

 

OGÓLNE
 
Czym są Pakiety internetowe?
Pakiety internetowe to nowa oferta dostępu do Internetu.
W skład każdego Pakietu internetowego wchodzi:
aplikacja dostępowa, ułatwiająca korzystanie z Internetu,
konto poczty elektronicznej o pojemności 10 MB,
całodobowa pomoc techniczna Contact Center pod numerem telefonu 0 801 321 123,
certyfikat Centrum Certyfikacji Signet.
 

Gdzie mogę uzyskać więcej informacji na temat Pakietów internetowych?
numer telefonu: 0 801 321 123 (7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę),
mail: info@xl.wp.pl lub dyrektor.pm@tpsa.pl
http://www.telekomunikacja.pl
 

APLIKACJA DOSTĘPOWA
 
Czym jest aplikacja dostępowa i do czego służy?
Aplikacja dostępowa to program, który ułatwia proces rejestracji oraz korzystanie z sieci Internet.
 

Z jakimi systemami operacyjnymi współpracuje aplikacja dostępowa?
Aplikacja współpracuje z systemem operacyjnym:
Windows 95, 98, NT, ME, 2000 i XP.
Zestaw wspomaga również:
przeglądarki: IE 3 do 5.5, Netscape 4 i 4.7,
programy pocztowe: OE 3 do 5.5, Eudora Light 3, Netscape Mail 4 i 4.7 dla wersji PC.
 

Czy posługiwanie się aplikacją dostępową jest konieczne dla korzystania z autoryzowanego dostępu do Internetu?
Korzystanie z aplikacji dostępowej nie jest obowiązkowe. Jeśli użytkownik nie chce korzystać z aplikacji dostępowej musi sam dokonać konfiguracji niezbędnych połączeń i ustawień w systemie Windows.
 

AUTORYZACJA
 
Czy, chcąc skorzystać z Pakietów internetowych, koniecznie muszę się autoryzować?
Tak, do korzystania z Pakietów internetowych, konieczne jest przeprowadzenie autoryzacji. Jeśli użytkownik nie autoryzuje się i nie wygeneruje swoich parametrów dostępu do Internetu, nie będzie mógł korzystać z usługi.

 
Czy mogę skorzystać z Pakietów internetowych bez instalacji aplikacji dostępowej na swoim komputerze?
Aplikacja dostępowa nie jest niezbędna do korzystania z Pakietów internetowych. Użytkownicy, którzy nie chcą zainstalować aplikacji na swoim komputerze, ale chcieliby skorzystać z oferty mogą otrzymać parametry do połączenia z Internetem i pocztą, rejestrując się na odpowiedniej stronie WWW.
Dotyczy to również użytkowników programów, z którymi aplikacja dostępowa nie współpracuje (Macintosh, Linux).

 
Czy wprowadzenie autoryzacji powoduje wydłużenie lub spowolnienie pracy w sieci?
Nie. Autoryzacja nie zmienia parametrów technicznych połączenia. Wprowadzenie autoryzowanego dostępu nie powoduje także zwiększenie kosztów korzystania z Internetu.
 

REJESTRACJA
 
Chcę się zarejestrować, ale po połączeniu wyświetla się biała strona. Co powinienem zrobić?
Należy przerwać proces rejestracji:
użyj jednocześnie klawiszy: Ctrl+Alt+Dlete,
otworzy się okno: 'Menedżer zadań Windows',
zaznacz proces IE i kliknij 'Zakończ',
ponów proces rejestracji.

 
W jaki sposób można uzyskać unikalne parametry dostępu do Internetu: nazwę użytkownika i hasło?
Z wykorzystaniem aplikacji dostępowej użytkownik dokonuje bezpłatnej rejestracji na specjalnie przygotowanej w tym celu stronie WWW.
Aby rozpocząć proces rejestracji użytkownik musi wprowadzić swój identyfikator ID oraz PIN. Rejestracja kończy się przydzieleniem unikalnych parametrów dostępu (nazwy i hasła użytkownika - do połączeń z Internetem oraz nazwy i hasła użytkownika e-mail do dostępu do poczty e-mail).

 
Jak mogę przeprowadzić rejestrację i otrzymać parametry do połączenia się z Internetem i pocztą?

 
Jestem użytkownikiem aplikacji dostępowej:
Instalacja aplikacji:
zamknij wszystkie aktywne aplikacje,
włóż płytę CD ROM do odtwarzacza,
z głównej strony prezentacji wybierz 'Instaluj',
zainstaluj aplikację dostępową.
Rejestracja:
Po zainstalowaniu aplikacji użytkownik łaczy się automatycznie ze stroną rejestracji. Aby otrzymać parametry dostępu (nazwę i hasło użytkownika do połączeń z Internetem oraz nazwę i hasło użytkownika e-mail do poczty elektronicznej) należy postępować wg poleceń wyświetlanych na kolejnych ekranach.
 
Nie jestem użytkownikiem aplikacji dostępowej:
połącz się z numerem 0 800 200 000,
wybierz w przeglądarce adres www.rejestracja.tpnet.pl,
przejdź proces rejestracji (wg poleceń wyświetlanych na kolejnych ekranach), aby otrzymać parametry dostępu (nazwę i hasło użytkownika do połączeń z Internetem oraz nazwę i hasło użytkownika e-mail do poczty elektronicznej),
dokonaj ponownej konfiguracji wykorzystywanych aplikacji internetowych w systemie Windows (tj. programu służacego do nawiazywania połączeń oraz programu poczty elektronicznej).
Parametry otrzymane w procesie rejestracji należy używać w połączeniu z numerem 0202130.
 

POŁĄCZENIE Z INTERNETEM
 
Na jaki numer dostępu do Internetu wdzwaniają się użytkownicy Pakietów internetowych?
Numer dostępowy dla użytkowników korzystających ze standardowych linii telefonicznych jak i linii ISDN to 0 20 21 30.
 

Czy można połączyć się z numerem dostępu do Internetu, przeznaczonym dla użytkowników autoryzowanych, bez używania aplikacji dostępowej?
Tak. Użytkownik powinien najpierw dokonać autoryzacji (na stronie www.rejestracja.tpnet.pl) a następnie stworzyć nowe połączenie (w połączeniach sieciowych i telefonicznych) w systemie Windows.
 

Jestem użytkownikiem ISDN, czy mogę za pomocą aplikacji dostępowej zestawić dwa kanały?
Nie, łacząc się z Internetem za pomocą apliakcji dostępowej, użytkownik nie może zestawić dwóch kanałów ISDN.
 

POCZTA E-MAIL
 
Czy w Pakietach internetowych otrzymuję konto e-mail? 
Tak. Każdy użytkownik otrzymuje konto e-mail w domenie @xl.wp.pl.
Parametry konta:
pojemność: 10MB
serwer smtp: smtp.xl.wp.pl
serwer pop3: pop3.xl.wp.pl
webmail: www.xl.wp.pl
maksymalna wielkość przesyłki: 5 MB.
 

Czy mogę zmienić swoje parametry do konta e-mail: adres i hasło?
Użytkownik nie może zmienić adresu konta e-mail. Może natomast zmienić hasło. Aby dokonać tej zmiany należy:
wybrać adres www.panel.tpnet.pl,
wpisać swoje ID i PIN,
dokonać wymaganych zmian.

 
Zainstalowałem aplikację dostępową na swoim komputerze i nie mogę odnaleźć swojej poczty e-mail. Czy to oznacza, że ją utraciłem?

 
Jeśli użytkownik nie zaimportował swojej poczty podczas instalacji aplikacji dostępowej na komputerze, znajdzie ją w swojej starej tożsamości:
program Outlook; menu Plik -> Tożsamości -> Zarządzaj tożsamościami.
 
Jeśli użytkownik nie zaimportował swojej poczty podczas instalacji aplikacji dostępowej na komputerze, łącząc się z programem poczty przez aplikację dostępową, program automatycznie wybiera tożsamość Profil1 i konto założone w domenie @xl.wp.pl, a nie poprzednią, starą tożsamość, w której zachowana została dotychczasowa korespondencja (poczta e-mail).
Aby 'odzyskać' pocztę należy zaimportować ją z poprzedniej tożsamości do nowej. W tym celu należy wybrać z menu programu pocztowego Outlook :
Plik / Importuj / Wiadomości,
wybrać program pocztowy, z którego użytkownik korzysta,
wybrać tożsamość, z której użytkownik chce zaimportować pocztę e-mail,
wybrać opcję 'Wszystkie foldery'.
Od tej pory użytkownik, łącząc się z programem pocztowym przez aplikację dostępową odnajdzie zachowaną wcześniej pocztę w tożsamości 'Profil1'.
 

INNE
 

Jestem użytkownikiem usługi Pakiet tp 30/60. Chciałbym otrzymać płytę z nową aplikacją, która jest oferowana dla użytkowników nowych pakietów. Co powinienem zrobić?
W celu otrzymania nowej płyty użytkownik powinien:
udać się do BOK TPSA,
podpisać umowę na nowy Pakiet internetowy np. Pakiet 30.
 

Czy tą część godzin w ramach Pakietu internetowego, których nie wykorzystam w jednym miesiącu mogę wykorzystać w następnym?
Nie, niewykorzystana w danym miesiącu część nie jest przenoszona na następny miesiąc.
 

Czy w aplikacji dostępowej jest funkcja kontroli czasu połączeń ?
Nie. Aplikacja dostępowa nie posiada wbudowanej funkcji kontroli czasu połączeń dla celów rozliczeń. Rejestrowane jest tylko 30 ostatnich połączeń.

Opinie:

Opinie archiwalne (69):

Komentuj

Komentarze / 69

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    promedia pisze: 2002-09-02 17:25
    Jest jakis postep ale mimo tej zmiany 'wychwalam pod niebiosa' stale lacze!
    0
  • Users Avatars Mini
    Qba pisze: 2002-09-02 17:25
    Czesto drugi!!!! Chyba mi sie nie wydaje, ale nie przedstawia to soba zadnej ciekawej oferty! Nic tylko kolejny wybieg na pokaz ze stony tepsy, ale tu nie ma co pokazywac!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    196906 pisze: 2002-09-02 17:26
    Kiedy oni przestaną nas traktować jak debilne krowy dojne? Co to jest 45 godzin? 3-4 dni i po godzinach. PARANOJA
    0
  • Users Avatars Mini
    DjMati pisze: 2002-09-02 17:27
    lepszy taki pakiet niz nic
    0
  • Users Avatars Mini
    koza pisze: 2002-09-02 17:40
    sadze ze 30 godzin to po pol godziny dziennie jako koza pracujaca uwazam ze OK
    0
  • Users Avatars Mini
    hansen pisze: 2002-09-02 17:44
    lepsze nic niż taki pakiet!
    0
  • Users Avatars Mini
    gledzio pisze: 2002-09-02 17:49
    Jest to duży postęp, ale do fanklubu tepsy sie nie zapiszę
    0
  • Users Avatars Mini
    promedia pisze: 2002-09-02 17:50
    Wszedzie tam, gdzie nie mozna zainstalowac stalego lacza (np.TVK) badz tez SDI via TPSA powinien byc oferowany zryczaltowany, nielimitowany dostep do sieci poprzez dial-up. Przeciez chetni do korzystania z Internetu nie sa winni temu, ze TPSA nie ma w danym rejonie odpowiedniej infrastruktury. Swobodny dostep do internetu (za rozsadne pieniadze) dla kazdego! ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    adminek pisze: 2002-09-02 17:51
    Ale mi promocja! Ja niemoge. Wstydzili by się!Teraz już są stałe łącza za 50 zł lub nawet mniej! A oni za 80 daja martne 45 godzin! Wstyd!!!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    Piter pisze: 2002-09-02 17:55
    U mnie oferuja stale lacze za 45 PLN miesiecznie. TPSA przy tej ofercie wypada blado.
    0
  • Users Avatars Mini
    trapi pisze: 2002-09-02 18:07
    strasznie to drogie, w Netii taniej, choc i tak najbardziej oplaca sie stalka, ale to praktycznie tylko miasta
    0
  • Users Avatars Mini
    graffi pisze: 2002-09-02 18:19
    Cóż, jak ktoś z inrernetu korzysta sporadycznie, np dla tego, że ma w pracy a chodzi o nr domowy, to jest to jekieś rozwiązanie, ale porazić mnie nie poraziło
    0
  • Users Avatars Mini
    Waldi pisze: 2002-09-02 18:21
    Piter,AdminekGdzie oferują takie łacza za ok.45-50zł.Co to jest za firma która pewnie jeszcze dopłaca do abonentów.
    0
  • Users Avatars Mini
    qbul pisze: 2002-09-02 18:40
    Waldi**: ja też mam stałe za 45 zł/mies, więc potwierdzam. i nikt tu do niczego nie dopłaca......
    0
  • Users Avatars Mini
    gledzio pisze: 2002-09-02 18:41
    Też jestem ciekaw, gdzie można coś takiego założyć...
    0
  • Users Avatars Mini
    Maras pisze: 2002-09-02 18:43
    196906 napisał:::Kiedy oni przestaną nas traktować jak debilne krowy dojne? Co to jest 45 godzin? 3-4 dni i po godzinach. PARANOJA. Chciałbym zobaczyć ciebie siedzącego ok.15godzin dziennie przy kompie. Jak ściagasz filmy modemikiem to powodzenia. Ogólnie wydaje mi się że jest to dla przeglądających poczte i cos tam jeszcze, jakieś rozwiązanie.
    0
  • Users Avatars Mini
    qbul pisze: 2002-09-02 19:00
    gledzio: sieć osiedlowa......... ale słyszałem, że gdzieś pod krakowem zroili sobie coś podobnego między domami - tylko więcej kabla potrzebowali - i wszystko dzała ;)
    0
  • Users Avatars Mini
    marc pisze: 2002-09-02 19:14
    no porazka na calej linii ja mam nielimitowany dostep do sieci co prawda na modemie(to sie wkrotce zmieni)i place 90 zl. na miesiac,aha odpowiednik SDI w Dialogu-CDI tez kosztuje 90 zl. na miesiac co prawda jest jeszcze oplata aktywacyjna,ktora notabene jest mniejsza niz w tepsie,eh taki moloch a takie ceny:(
    0
  • Users Avatars Mini
    jarpol pisze: 2002-09-02 19:41
    Zrozumcie, ze to są ceny nie dla maniaków ( 45 godzin w 3-4 dni? chyba tylko maniak komputerowy (z całym szacuneczkiem) tak szybko to wykorzysta) Moim zdaniem nie są problemem nioskie limity ( 99 % klientów tepsy to wystarczy) ale ... wysokie ceny! Choc oczywiście ja tez jestem za ryczałtem na inet. Mogłoby to być po zainstlowaniu sobie isdn jako promocja isdn na przykład...
    0
  • Users Avatars Mini
    196906 pisze: 2002-09-02 20:00
    Mars: Mam w domu dwa komputery na stałym włączone 24 na dobę więc po ilu dniach kończy mi się 45 godzin?
    0
  • Users Avatars Mini
    qbul pisze: 2002-09-02 20:02
    jarpol: jeszcze w zeszłym roku polska obok japonii była najdroższym krajem na świecie, pod względem cen dostępu do internetu. nie muszę pisać dzięki komu. więc z takimi cenami za 30 czy 45 godzin powinni się po prostu wstydzić i schować tak żeby nikt tego nie zobaczył. a tu wielka duma: ludzie bierta pakiety, tfu. i zgadzam się z 196906 45 h to naprawdę niewiele ............. pozdr all
    0
  • Users Avatars Mini
    marek pisze: 2002-09-02 20:16
    45godzin to raptem 1,5h na dzien... to ja wiecej na golu siedze:) a co z reszta????
    0
  • Users Avatars Mini
    dziobek pisze: 2002-09-02 20:22
    to nigdy nie bedzie stale... ale jak komus pasuje bo w sumie 1,5 h dziennie dla pracujacego, niezbyt wymagajacego to w sam raz
    0
  • Users Avatars Mini
    qbul pisze: 2002-09-02 20:45
    dziobek: owszem 1,5 niektórym wystarcza, ale nie za ta cenę :(
    0
  • Users Avatars Mini
    jkac pisze: 2002-09-02 20:45
    No w sumie to prawda, 1.5 h to nie tak duzo. Ale ja na przyklad mam znajomych, u ktorych ani osiedlowka, ani inne stale nie wchodzi w gre, wiec dla nic 45 h za 80 PLN to 1.77 za godzine. Wiec w porownaniu ze szczytem kiedys (20 impulsow po np. 0.30 = 6 PLN). Wiec dla ludzi z modemami nawet jesli korzystaja wiecej to dobrze, bo przez pierwsze 45 h nie przejmuja sie szczytem.
    0
  • Users Avatars Mini
    marek pisze: 2002-09-02 20:55
    no dobra zgodze sie ze w czasie szkoly , studiow to 1,5h jest calkiem duzo ale za taka cene??
    0
  • Users Avatars Mini
    kojjo1 pisze: 2002-09-02 21:23
    Niestac mnie aby byc klijetem TP ja mam stałe łącze i płace 50 zł miesiecznie i sram na te pakiety!!!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    Dmin pisze: 2002-09-02 21:37
    Jeszcze za drogo.
    0
  • Users Avatars Mini
    koza pisze: 2002-09-02 22:32
    przypuszczam że niezależnie od ceny zawsze znajda sie tacy co powiedza - za drogo tym bardziej, że sprawa dotyczy tepsy :)
    0
  • Users Avatars Mini
    Dares pisze: 2002-09-02 22:32
    Skandal !!! Od początku sierpnia dzwoniłem do 2 BOA TP S.A. gdzie wszyscy robili wielkie oczy, wysłuchiwali mnie i nie wiedzieli o co chodzi !!! W dniu 30-08-2002 pofatygowałem się i zadzwoniłem na Infolinię Telekomuny Polskiej S.A., gdzie Pani stwierdziła: "Nic o tym nie wiem. Wszystkiego dowiaduję się od Klientów". Brak słów...
    0
  • Users Avatars Mini
    marc pisze: 2002-09-02 23:08
    Dares:taka jest wlasnie telekomuna-im nie zalezy na klientach,oni uwazaja ze klienci sami do nich przyjda bo badz co badz sa najwieksza firma telekomunikacyjna w naszym kraju,ale przyjkdzie jeszcze czas ze sie obudza z reka w nocniku-a wtedy bedzie za pozno;P
    0
  • Users Avatars Mini
    Dares pisze: 2002-09-02 23:21
    marc: chyba najwyższa pora żeby ta chwila już nastąpiła. Zaraz pisze emila do jakiegoś dyrektora w Tepsie, kogoś muszę zrugać. Na szczęście do końca roku mam mieć sieć osiedlową a wtedy mam w d... Telekomune.
    0
  • Users Avatars Mini
    _CISCO_ pisze: 2002-09-02 23:53
    Czy ktoś może mi streścić tego NEWSa. A tak na poważnie to mnie takie pakieciki nie interesią bo widać jakie mam łacze :)
    0
  • Users Avatars Mini
    _CISCO_ pisze: 2002-09-02 23:58
    W skład każdego pakietu wchodzi : bla bla bla, Skrzynka poczty elektronicznej o pojemności 10 MB w domenie @xl.wp.pl --- niezłe cacko :P
    0
  • Users Avatars Mini
    Shade pisze: 2002-09-03 00:33
    Ale kosmiczne ceny :) I jeszcze usługa niedostepna w dwoch planach taryfowych. Jedyna zmiana na lepsze to taktowanie co sekunde, ale przy tych cenach nie robi to roznicy. Nie ma jak lacze stale w miejskiej sieci za 40 zl miesiecznie.
    0
  • Users Avatars Mini
    jkac pisze: 2002-09-03 00:54
    A mi sie podoba. Tego newsa jednoznacznie chcialem zaliczyc na plus. Fakt, to o czym pisze Dares, ze w BOA nic nie wiedza, czlowieka napawa bezsilna zloscia. Ale co zrobic? Trzeba liczyc, ze bedzie lepiej. Modemowcy, trzymajcie sie, my ludzie ze stalkami tez wiemy jak to ciezko... Przynajmniej czesc.
    0
  • Users Avatars Mini
    PAQL pisze: 2002-09-03 01:10
    ceny troszke smieszne, ale.. dla kogos kto JUZ MA inne / stale lacze. dla niektorych to czasem jedyne wyjscie. btw: w zeszlym roku w lipcu przesiedzialem AKTYWNIE na necie 455 h, co kosztowalo mnie ca 80 plnow.. ile bym musial za takie cos zaplacic w telekomunie? :)
    0
  • Users Avatars Mini
    jkac pisze: 2002-09-03 01:33
    Nie mozna patrzec na te pakiety z punktu widzenia ludzi ze stalym laczem. Gdybyscie spojrzeli na chwile z punktu widzenia modemowcow, zrozumielibyscie, ze te ceny wcale nie sa smieszne. Sa bardzo dobre.
    0
  • Users Avatars Mini
    pawezi pisze: 2002-09-03 01:59
    Mało
    0
  • Users Avatars Mini
    gregusx pisze: 2002-09-03 02:15
    drogoooo... bardzo drogo... ale przecież Polska jest bogatym krajem i przecietnego Polaka stać na takie wydatki...
    0
  • Users Avatars Mini
    madzer pisze: 2002-09-03 10:06
    tepsa daje ciała na całej linii...nie ma to jak dobrze rozgarnieci spece od marketingu...ale padaka ciekawe ilu frajerów na to złapią?
    0
  • Users Avatars Mini
    Qba pisze: 2002-09-03 11:04
    Po rozeslaniu dziwnie brzmiacych ofert wielu frajerow napewno sie zlapie!
    0
  • Users Avatars Mini
    PZ pisze: 2002-09-03 11:10
    Czy się mylę ... czy za poprzedniego pakietu po jego wykorzystaniu nadal połączenia z siecią były taryfikowane i opłacane "promocyjnie" - czyli co 1 sek. i 3 gr. za min. (o ile dobrze pamiętam), a teraz zmiana ... dobrze się zastanów - bo jak zamówisz za mały pakiet ... to potem opłaty cię "zjedzą" ... szczególnie jak lubisz serfować w szczycie ... kiedy to (w telekpinie to norma) transfery spadają i siedzisz dłużej ... Ja bym to nazwał: nie kijem to go pałką ... Pozdrawiam ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    Giewont pisze: 2002-09-03 12:06
    modem nie nadaje sie do stalego polaczenia z siecia. Wiekszosc korzysta z netu tylko po to zeby pobrac poczte, przejzec potrzebne do czegos tam strony i to wszystko. A stalki za 40-50 zl, heheh to akurat zalezy od uczciwosci providera i jego podejcia, bo wiekszosc z tych sieci osiedlowych to sa dopiero zdziercy. Lacze 2Mb/s (Polpak) CIR=0 a do niego podpiete 200 abonentow. Niezla przebitka, a jak cos kiepsko dziala bo lacze jest zajete w 100% to jak myslicie co mowi swoim abonentom taki \"provider\" ??? na pewno nie to ze za duzo ludzi podpial do jednego lacza i w/w parametrach. Mowi po prostu, ze tepsa cos robi i kiepsko lacze dziala. Jasne jest to alternatywa, bo za male pieniadze jest staly dostep, tylko pytanie czy to jest prawdziwa konkurencja czy po prostu szybka chec wzbogacenia sie firmy ktora robi taka siec.
    0
  • Users Avatars Mini
    Giewont pisze: 2002-09-03 12:06
    Wiekszosc z Was nie ma chyba o tym zielonego pojecia a napisanie ze tepsa jest do dupy to moda. Tylko dlaczego ta konkurencja jest taka kiepska i tak droga???? Dlaczego operatorzy gsm maja takie a nie inne ceny naprzyklad na GPRS, bo po co obnizac jak i tak ludzie beda korzystac, a ze mniej to nic bo i tak sie oplaca
    0
  • Users Avatars Mini
    _CISCO_ pisze: 2002-09-03 12:50
    Nie ma co ukrywać - dla modemowców jest to chyba nienajgorsza oferta :P
    0
  • Users Avatars Mini
    PZ pisze: 2002-09-03 14:11
    *** Giewont *** Wszystko co mówisz to prawda ... tylko, że ... luka w dostępie do technologii bywa czasem duża i jest zróżnicowana geograficznie ... Wszystko OK tylko np. ja bardzo bym chciał mieć dostęp do Net'u 40 zł = 2Mb/s / 200, a nawet i 400 komputerów (no wówczas może trochę taniej) ... z wolnym transferem bym sobie poradził ... , ale za to RYCZAŁT i NO LIMIT !!!! Tego mi bardzo brakuje ... , a np. dla mnie oferty typu pasmo gwarantowane (podobno) 500 kB/s lub 2 Mb/s za więcej niż 300 zł są po prostu WIRTUALNE ... nie ten poziom cenowy. Więc nie narzekaj na provider'ów, którzy dzielą łącze tepsy na IluśTamUżytkowników ... bo oni tylko poszerzają rynek, a raczej w małym stopniu zabierają go telekpinie ... oczywiście tam, gdzie jest konkurencyjnie ... tam gdzie królował tylko dial-up tepsy i pojawia się sieć 10 kB/s za 40 zł to telekpina bierze cięgi ... i dobrze - może się tylko polepszyć dla abonentów ... Pozdrawiam ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    jkac pisze: 2002-09-03 15:39
    _CISCO_: no nareszcie ktos docenil fakt, ze dla modemowcow jest to mila akcja. Ale tutaj widze, ze jak ktos ma stale to juz nic go nie obchodzi...
    0
  • Users Avatars Mini
    Giewont pisze: 2002-09-03 17:45
    ***** PZ ale to nie jest konkurencja, to jest gorsze podejscie do klienta niz tepsa. Jedynie cena jest korzystna, ale zauwaz ze jak tepsa by poleciala z cenami w dol, to ta cala konkurencja lezy na lopatkach i co powiedza wszyscy?? ze znowu mammy tylko monopoliste. A co do malych providerow ok, robia dobra robote tylko zeby robili to uczciwie a nie nabijajac ludzi w butelke zdzieraja ile sie da.
    0
  • Users Avatars Mini
    jkac pisze: 2002-09-03 21:08
    Obaj macie racje. Gdzies, gdzie nic poza tpsa sie nie da zrobic, polaczenie kilku osob w jedno i dzielenie kosztow to swietna sprawa. A ze komus sie chce to zrobic i przy okazji troszke zebrac kasy to chyba nic dziwnego. Giewont: popieram, niech providerzy robia to co robia po dobrych cenach - bedzie pieknie.
    0
  • Users Avatars Mini
    _CISCO_ pisze: 2002-09-04 00:12
    jkac : heh bo wiem co to znaczy się modemować ze stoperkiem w rączce -- choć ja odrazu załozyłem sobie stałe ale mój koleszka morduje się ostro :P
    0
  • Users Avatars Mini
    _CISCO_ pisze: 2002-09-04 00:16
    Z tego co tu się doczytałem wyraznie się nasuwa jedno stwierdzenie - cokolwiek by tepsa nie zrobiła to i tak po niej pojedziecie, bezwzględu czy to bedzie kozystne czy nie. Większość z was ma klapki na oczach. I wcale tu nie twierdze ze tepsa to cacuszko firma, ale ile można pisać jaka ta tepsa jest zła. I tak nikt poza wami tego nie czyta :P
    0
  • Users Avatars Mini
    _CISCO_ pisze: 2002-09-04 00:19
    Więc jak tepsda daje wam całe g.ó.w.n.o to się cieszcie bo niebawem możecie dostać pół g.ó.w.n.a a jak się wam niepodoba to nie ma obowiązku ...:P
    0
  • Users Avatars Mini
    ghostdog pisze: 2002-09-04 01:08
    Niezla innowacja tepsa robi postepy ;) Ale i tak uwazam ze to qrewska firma!
    0
  • Users Avatars Mini
    jkac pisze: 2002-09-04 02:00
    ghostdog: no z tym sie spierac nie bedziemy. My tylko mowimy, ze news jest pozytywny.
    0
  • Users Avatars Mini
    jkac pisze: 2002-09-04 02:01
    _CISCO_: a ja sie bardzo dlugo modemowalem... Ponad 3 lata. Chyba do konca zycia bede pamietal.
    0
  • Users Avatars Mini
    domino28 pisze: 2002-09-04 17:08
    He he he ja za 50 zl brutto mam dostep do netu przez stale lacze 2MB w Bełchatowie. A jak zaplace z gory za rok to za miesiac wychodzi 35 zl brutto. Gdzie sens a gdzie logika :)
    0
  • Users Avatars Mini
    jkac pisze: 2002-09-06 21:56
    domino28: no to zazdrosc trafia... A tak czy inaczej dzisiaj dostalem fajna oferte, tez stale lacze przez radiowke za 49 chyba netto. Ale nie wiadomo jak bedzie od pazdziernika, wiec na razie sam nie wiem...
    0
  • Users Avatars Mini
    biT.MP pisze: 2002-09-07 01:00
    u mnie TPsa jest jedynym dostawca netu(niestety :(( ) mam juz wykupiony ten pakiet 30h za 60zl, a poztym ta informacje o autoryzowanym dostepie dostlalem wraz z plyta cd juz w czerwcu,wiec ten news dla mnie to nie news.
    0
  • Users Avatars Mini
    toughluck pisze: 2002-09-07 03:47
    qbul - zgadza się (z tą siecią osiedlową pod Krakowem) - właśnie z tej sieci piszę tego posta i Internet chodzi całkiem nieźle. I to za 50 zł miesięcznie. Ostatnio ściągałem Mandrake Linuxa z TASKu - potrzebowałem tylko cztery noce na ściągnięcie wszystkiego, co mi potrzebne (3 ISO, KDE, Gnome, Open Office, GIMP). Transfer wg MRTG dochodził do 200 KBps. I teraz powiedzcie mi - gdzie takie osiągi przez modem??? TPSA do niczego się nie nadaje. Żeby te pakiety miały sens, to powinno być 250 MB - 800 MB - 5 GB ściągniętych danych (za te ceny) przez dial-up, a nie godziny - zwłaszcza jak zatka się łącze i nikt nie zresetuje, a coś miało się ściągać przez noc - nic nie przychodzi, a godziny lecą...
    0
  • Users Avatars Mini
    toughluck pisze: 2002-09-07 03:52
    Nie mam nic do TPSA - ale jeżeli ktoś potrzebuje netu tylko do e-mail, to może to zrobić przez GPRS w komórce - wychodzi zdecydowanie taniej. Ale jeżeli ktoś musi przez modem, to chyba to dobre rozwiązanie - na pewno lepsze niż brak pakietu. Chociaż dla tych, którzy ściągają tylko pocztę i okazyjnie strony, to i tak za drogo. Włączają Internet na 5 minut dziennie, co daje 2h30m na miesiąc, a co z pozostałymi godzinami?
    0
  • Users Avatars Mini
    byku pisze: 2002-09-07 11:29
    Przekonać mogliby wprowadzając abonament i korzystasz ile chcesz a te pakiety moze są dobre ale nie dla tych co często korzystają . Kolejny poroniony pomysł
    0
  • Users Avatars Mini
    biT.MP pisze: 2002-09-07 12:22
    **byku**czy ja wiem czy taki poroniony pomysl?ja jestem w domu tylko w weekendy i praktycznie wystarcza mi te 30h/miesiac, teraz chwale sobie ta usluge bo i tak taniej mnie to wynosi jakbym jej wogule nie aktywowal.
    0
  • Users Avatars Mini
    _CISCO_ pisze: 2002-09-08 00:40
    Dla modemowców w sumie to nie taka tragiczna oferta (lepsze to niż nic) :P
    0
  • Users Avatars Mini
    jkac pisze: 2002-09-08 03:38
    Nie taka tragiczna... 15 godzin to pol dziennie. 45 to poltorej. Wiec jesli ktos korzysta w tych granicach to switetna sprawa.
    0
  • Users Avatars Mini
    kamil pisze: 2002-09-09 02:51
    Ja też mam stałe łącze za 50 zł /miesiąc.Jestem z Radomska .Myślę że ta oferta jest zdecydowanie za droga.Za 50 zł to nawet się nie wykupi pakietu 30 h a ja zaa 50 zł mam 24 h internetu na dobę.
    0
  • Users Avatars Mini
    jkac pisze: 2002-09-10 00:30
    Nastepny. Ludzie, to nie jest dla tych, ktorzy moga sobie zalozyc stale lacze. Wszyscy tylko narzekacie, zal dupe sciska jak sie Was slucha.
    0
  • Users Avatars Mini
    jarpol pisze: 2002-09-13 14:13
    jkac: wcale nie taka swietna. i nie chodzi tu o dlugosc połączeń (moglaby byc dla niemaniakow) ale o cene- IMO zbyt wygórowaną ( jak na tę długość połączeń)
    0
  • Users Avatars Mini
    jkac pisze: 2002-09-14 14:33
    jarpol: pewnie, ze nie jest to swietna sprawa, ale zalezy z czym sie ja porownuje. Bo jesli chcesz miec 45 godzin przez modem w szczycie to masz 45 x 20 impulsow x 0.35 (albo jakos tak za impuls). Co razem daje 315 PLN. Po szczycie to by bylo 157.5 PLN. Wiec cena 80 PLN wydaje mi sie dla modemowcow bez innej oferty swietna.
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: