Cisco poinformowało o zdobyciu przez Telekomunikację Polską certyfikatu Złotego Partnera Cisco. Certyfikat ten potwierdza najwyższe kwalifikacje TP w zakresie wdrażania i eksploatacji technologii i rozwiązań sieciowych Cisco. TP spełnia też wyśrubowane wymagania w zakresie posiadania własnego laboratorium serwisowego i demonstracyjnego oraz możliwości świadczenia usług serwisowych z jednogodzinnym czasem reakcji.
Cisco i Telekomunikacja Polska podpisały w październiku 2003 r. list intencyjny dotyczący strategicznej współpracy przy definiowaniu, tworzeniu i wdrażaniu nowych usług dla odbiorców korporacyjnych i przedsiębiorstw średniej wielkości. Od tego czasu TP zbudowała od podstaw silny zespół wdrożeniowy i wsparcia technicznego oraz zdobyła kolejne certyfikaty Cisco potwierdzające jego wysokie kompetencje.
We współpracy z Cisco Telekomunikacja Polska rozpoczęła świadczenie nowoczesnych usług dla biznesu opartych na transmisji danych, jak zarządzanie routerem dostępowym (CPE) łączącym sieć firmową z Internetem, budowa sieci korporacyjnych, utrzymywanie wirtualnych sieci firmowych, a w ostatnim czasie – budowa i zarządzanie systemów telefonii IP (IP PABX).
Informacja o Złotym Certyfikacie Cisco Systems
Złoci Partnerzy oferują najwyższy poziom usług oraz najwyższe kwalifikacje i znajomości technologii i rozwiązań Cisco Systems. Wymagania stawiane Złotym Partnerom obejmują posiadanie określonej liczby sprzedawców oraz wysokokwalifikowanych specjalistów technicznych certyfikowanych w zakresie technologii i rozwiązań Cisco. Złoty Partner musí też utrzymywać określone w umowie laboratorium wsparcia oraz laboratorium demonstracyjne, musi mieć możliwość świadczenia usług wsparcia technicznego w rytmie ciągłym (24x7) z jednogodzinnym czasem reakcji, musi też osiągnąć określony poziom satysfakcji klientów mierzony przez niezależną firmę. Złoty Certyfikat – podobnie jak wszystkie certyfikaty partnerskie Cisco – jest co roku odnawiany.