Telekomunikacyjny rynek reklamowy

Newsy
Żródło: Prawo i Gospodarka
Opinie: 1
Opinie: 1

O ok. 10 proc., czyli nieco więcej niż poziom inflacji wzrosną w stosunku do ub.r. reklamowe wydatki TP SA, mimo iż nasz narodowy operator zamierza przyłączyć w tym roku nieco mniej abonentów niż w ciągu poprzednich dwunastu miesięcy. Michał Potocki z TP SA uzasadnił zwiększony poziom wydatków na reklamę rosnącą konkurencją, która nasili po wejściu niezależnych operatorów na rynek połączeń międzystrefowych i wprowadzaniem nowych usług. Operatorzy działający na rynkach lokalnych chcieliby utrzymać swe wydatki na poziomie ubiegłego roku.

Trzej działający w Polsce operatorzy telefonii komórkowej muszą nadążać za rozwojem rynku, jednak poprzez racjonalizację wydatków na reklamę chcieliby zachować je na proporcjonalnym do ub.r. poziomie. Mniejsze wydatki na promocję zapowiadają za to niektórzy z producentów telefonów komórkowych.

Opinie:

Opinie archiwalne (1):

Komentuj

Komentarze / 1

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    |SWISTAK| pisze: 2001-06-27 13:43
    :mimo iż nasz narodowy operator zamierza przyłączyć w tym roku nieco mniej abonentów Taak.... a jeszcze wiecej odlaczyc [za nieplacenie rachunkow i po ostatniej samobojczej podwyzce na wlasne zadanie :]
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: