Najważniejsze
|
Newsy
|
Recenzje
8 października 2024
Mamy ponad 17 mln odsłon na Youtube - SUBSKRYBUJ NASZ KANAŁ! Mamy ponad 2 tys. fanów na Facebooku - POLUB NASZ PROFIL!
Według danych cennikowych Kantar Media dla serwisu Wirtualnemedia.pl, Orange zajmował trzecie miejsce w Polsce pod względem wydatków reklamowych w 2014 r. Firma zredukowała swoje wydatki o 8.5%. 7 pozycję w tym rankingu zajmuje PLAY (wydatki cennikowe na tym samym poziomie). Podana lista nie uwzględniła T-Mobile i Polkomtela. Podane wydatki nie obejmują kosztów kampanii internetowych. Podane wartości nie obejmują rabatów.
WIRTUALNEMEDIA.PL |
2013 |
2014 |
zmiana proc. |
ORANGE POLSKA |
683 937 202 zł |
625 493 419 zł |
-8,5 |
P4 |
366 394 555 zł |
369 157 710 zł |
0,8 |
razem |
27 746 109 161 zł |
28 613 552 647 zł |
3,2 |