telePOMPKA dużą konkurencją dla e-pay

Newsy
Żródło: eService S.A.
Opinie: 12

Centrum Elektronicznych Usług Płatniczych eService S.A., we współpracy z operatorami sieci komórkowych rozwija usługę telePOMPKA dającą użytkownikom telefonów komórkowych prepaid wygodne możliwości uzupełnienia limitu czasu połączeń.
Pierwsze doładowania w systemie telePOMPKA uruchomiono w sieciach handlowych w listopadzie 2003 r. Obecnie usługa dostępna jest w całej Polsce, w każdym punkcie handlowo-usługowym wyposażonym w terminal płatniczy i oznaczonym logo „telePOMPKA”. W chwili obecnej sprzedaż doładowań realizowana jest na kilkuset urządzeniach w sieci eService S.A. Plany Spółki zakładają, iż do końca roku możliwość doładowania będzie posiadało 3 tysiące urządzeń.
Całość transakcji uzupełnienia konta telefonu przeprowadzana jest na terminalu płatniczym w bardzo łatwy i szybki sposób. Użytkownik telefonu może uzupełnić konto jakiegokolwiek telefonu o dowolną kwotę. Warunkiem jest podanie numeru telefonu i kwoty doładowania oraz uregulowanie należności. Kwestia wyboru formy zapłaty pozostaje po stronie samego kupującego. Ma on możliwość dokonania zapłaty za usługę przy użyciu karty płatniczej lub gotówki. Realizacja transakcji doładowania zakończona zostaje potwierdzeniem, którym jest wydruk z Terminala POS oraz SMS z informacją o doładowaniu konta telefonu.

Opinie:

Opinie archiwalne (12):

Komentuj

Komentarze / 12

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    pajorro pisze: 2004-04-16 13:26
    Fajna rzecz :-)) I jaka nazwa śmieszna "telePOMPKA" ;-))
    0
  • Users Avatars Mini
    bcs pisze: 2004-04-16 13:27
    Spoko że dowolną kwotą, tylko ciekawe co z okresami na dzwonienie i odbieranie połączeń, przy kwotach innych niz zdrapki? Myślałem że w Idei się tak nie da :). Każdy nowy sposób na uzupełnianie konta to dodatkowa korzyść dla urzytkowników.
    0
  • Users Avatars Mini
    bcs pisze: 2004-04-16 13:30
    ale mi się użytkownik napisał, miało być przez ż a nie rz, za mało snu, za duzo pracy ;)
    0
  • Users Avatars Mini
    polo pisze: 2004-04-16 13:31
    zbawne, nie ma co. dobra rzecz, chociaż też z drugiej strony dodatkowy sposób na ściągnięcie tej kaski od uŻytkowników;) Ale mimo to im wygodniej tym lepiej. 9 pkt ode mnie!
    0
  • Users Avatars Mini
    _boniek_ pisze: 2004-04-16 13:32
    NAZWA SUPERRO:)) pewnie operatorzy na tym wiecej zarobia. ze zdrapkami sa same problemy, no i beda mniejsze koszty a jak z przedluzaniem waznosci konta, pewnie tak samo jak karta
    0
  • Users Avatars Mini
    pajorro pisze: 2004-04-16 13:35
    Z przedłużaniem jest pewnie tak- jeśli zasilasz za kwotę 30-49 PLN to masz konto aktywne przez 1 miesiąć, jeśli od 50-99 PLN to na 3...Tak jak w zasileniach elektronicznych, ale mogę się mylić ;-))
    0
  • Users Avatars Mini
    bakx pisze: 2004-04-16 13:38
    tj,, kolejne ulatwienie sobie zycia :D
    0
  • Users Avatars Mini
    bcs pisze: 2004-04-16 13:48
    Wydaje mi się że to lepszy sposób niż terminale, które były opisywane wcześniej na GOLu (chyba z Euronetu), ponieważ tamte drukowały tylko kupony i trzeba było uzupełniać w „tradycyjny” sposób, jeśli więc chciałem uzupełnić konto POPa żonie, a sam mam abo to muszę dzwonić na płatny numer, a tu podam po prostu numer który chce doładować i tyle. Podoba mi się
    0
  • Users Avatars Mini
    Vex pisze: 2004-04-16 15:16
    Świetna sprawa dla prepaidowców, ale ja prepaidów i tak niecierpię.
    0
  • Users Avatars Mini
    luk pisze: 2004-04-16 17:15
    Ile trwa taka operacja? Nie wiem czy podawianie nr telefonu to trafiony pomysł. Wydaje się, że powinna być mozliwośc wyboru przez klienta opcji doładowania natychmiastowego lub w postaci kuponów drukowanych - ciekawe jak to się rozwine.
    0
  • Users Avatars Mini
    Alexander25 pisze: 2004-04-17 01:59
    I ciekawe czy działa bezproblemowo w przypadku wszystkich pre- paidów.
    0
  • Users Avatars Mini
    rgumkowski1 pisze: 2004-04-19 22:41
    Usługa ciekawa i przyjazna, i do tego fajna nazwa! :)
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: