Centrum Elektronicznych Usług Płatniczych eService S.A., we współpracy z operatorami sieci komórkowych rozwija usługę telePOMPKA dającą użytkownikom telefonów komórkowych prepaid wygodne możliwości uzupełnienia limitu czasu połączeń.
Pierwsze doładowania w systemie telePOMPKA uruchomiono w sieciach handlowych w listopadzie 2003 r. Obecnie usługa dostępna jest w całej Polsce, w każdym punkcie handlowo-usługowym wyposażonym w terminal płatniczy i oznaczonym logo „telePOMPKA”. W chwili obecnej sprzedaż doładowań realizowana jest na kilkuset urządzeniach w sieci eService S.A. Plany Spółki zakładają, iż do końca roku możliwość doładowania będzie posiadało 3 tysiące urządzeń.
Całość transakcji uzupełnienia konta telefonu przeprowadzana jest na terminalu płatniczym w bardzo łatwy i szybki sposób. Użytkownik telefonu może uzupełnić konto jakiegokolwiek telefonu o dowolną kwotę. Warunkiem jest podanie numeru telefonu i kwoty doładowania oraz uregulowanie należności. Kwestia wyboru formy zapłaty pozostaje po stronie samego kupującego. Ma on możliwość dokonania zapłaty za usługę przy użyciu karty płatniczej lub gotówki. Realizacja transakcji doładowania zakończona zostaje potwierdzeniem, którym jest wydruk z Terminala POS oraz SMS z informacją o doładowaniu konta telefonu.