nc+ z ofertą Telewizja elastyczna

Newsy | Promocje
Opinie: 4

nc+ wprowadza nową ofertę Telewizja elastyczna, w ramach której klienci zawierający nowe umowy na pakiet telewizji Comfort+ (112 kanałów, 55 w HD) będą mogli dobierać do niego pakiety kanałów i zmieniać je w cyklach miesięcznych.

Klienci, którzy zawrą umowę na wybrane pakiety, będą mogli również korzystać z usługi Multiroom lub wybranych dekoderów nc+ za 0 zł przez pierwsze 12 miesięcy.

W pakiecie Comfort+ klienci otrzymają dostęp do 112 kanałów, w tym aż 55 w jakości HD, w cenie 39,99 zł/mies. Korzystając z oferty „Telewizja elastyczna”, klienci będą mogli dobierać do tego pakietu opcje dodatkowe i zmieniać je nawet w cyklu miesięcznym.

Opcje dodatkowe dostępne w ramach „Telewizji elastycznej”, które można dobierać do pakietu Comfort+, to m.in.:

- Dopełnienie do Extra+ - czyli 37 dodatkowych kanałów
- CANAL+ (8 kanałów)
- Eleven Sports (3 kanały)
- HBO (3 kanały) i HBO GO
- Multi Man Pack


Przykładowo, decydując się na pakiet Comfort+ (112 kanałów) z Dopełnieniem do Extra+ (37 kanałów) oraz 8 kanałami CANAL+, klient zapłaci w danym miesiącu 109,99 zł. Jeśli zrezygnuje z opcji dodatkowych, to w kolejnym miesiącu zapłaci tylko podstawową miesięczną opłatę za pakiet Comfort+ w wysokości 39,99 zł.

Klienci z dekoderami WiFi PremiumBox+ oraz MediaBox+ podłączonymi do internetu będą mogli zamawiać powyżej wymienione opcje poprzez żółty guzik na pilocie (TVI).

Platforma nc+ przygotowała również nową promocję na usługę Multiroom oraz dekodery z dyskami 500 GB i/lub modułem WiFi.

Wybierając odpowiednią ofertę, klienci będą mogli dzielić się swoją telewizją z domownikami albo korzystać z wybranych dekoderów przez pierwsze 12 miesięcy za 0 zł.

Wprowadzenie nowej oferty wspiera kampania reklamowa realizowana w TV, internecie, stacjach radiowych, mediach społecznościowych, mediach własnych i punktach obsługi klienta nc+.

Za część internetową kampanii i odświeżoną stronę główną odpowiada dział Digital Marketing platformy nc+. Kreacje do kampanii stworzyła agencja Havas Warsaw, a za produkcję spotów reklamowych odpowiadało studio filmowe Dynamo.

Opinie:

Opinie archiwalne (4):

Komentuj

Komentarze / 4

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    Pijus pisze: 2018-03-06 19:14
    Dwoi mi sie w oczach, myślałem że od bimbru który spożywam w dużych ilościach, ale nie tylko ja widze podwójne wątki @redakcjo
    -1
  • Users Avatars Mini
    YT pisze: 2018-03-06 21:47
    Czekam właśnie aby do nich przejść. Obecnie mam cyfrowy Polsat i powiem jedno. Większej komuny nie widziałem. Technologia w cyfrowym Polsacie to tak samo jak w Plusie - nie ma jej. Czas się u nich zatrzymał. NC+ to nowoczesne dekodery i świeżość kanałów. Nawet denny Smartdom mnie już nie zatrzyma. Żegnam i nie pozdrawiam Polsatu, witam z radością NC+.
    0
  • Users Avatars Mini
    Onn pisze: 2018-03-07 07:40
    @2 - Post sponsorowany?
    0
  • Users Avatars Mini
    maciej.z pisze: 2018-03-07 08:34
    Jak dla ludzi którzy patrzą ciągle w TV to cena chyba przyzwoita.
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: