Na początku września ruszyła nowa kampania reklamowa Netii - „Co Ci serce dyktuje”. Wraz z jej startem ogłoszony został konkurs dla internautów. Aby wziąć w nim udział należało stworzyć film reklamowy przedstawiający Telewizję Osobistą Netii. Spośród blisko 200 zgłoszonych prac, nagrodzonych zostało 6 zwycięskich filmików. Przy ocenie jury brało pod uwagę głównie oryginalność, estetykę, technikę wykonania i poczucie humoru nadesłanych prac.
Oto zwycięzcy:
- nagrodę główną – 20 000 zł – otrzymał filmik "Netia Monter"
- drugie miejsce (ex aequo) i nagrody po 10 000 zł otrzymały filmiki "Soulman" oraz "Netia Love"
- trzecie miejsce (ex aequo) i nagrody w wysokości 5000 zł otrzymały spoty "Siłę w sobie ma", "Apel" oraz "Rodzinna telewizja".
Wybrane zwycięskie filmy - podobnie jak to miało miejsce w konkursie organizowanym przez Netię na początku roku - zostaną wyemitowane w telewizji.