Na początku czerwca rozpoczęła się kampania Idei dla Firm informująca o bezprzewodowym dostępie do internetu w technologii EDGE. 7 czerwca kampania została rozszerzona o kolejne medium – telewizję. Pierwsze działania reklamowe rozpoczęły się od emisji w prasie w drugiej połowie maja.
Celem kampanii jest promocja największego zasięgu bezprzewodowego internetu w technologii EDGE/WLAN/GPRS. Grupę docelową stanowią klienci biznesowi, których pracownicy korzystają z nowoczesnych technologii teleinformatycznych.
Wykorzystane są następujące media: TV (film 15” i 8”) prasa i outdoor, reklama na autobusach i POS-y. Dom mediowy Initiative Warszawa zaplanował następujące stacje telewizyjne: TVP, TVP 3, TVN, TVN7, Discovery, Ale Kino, TVN 24 (bilboard sponsorski) oraz tytuły prasowe obejmujące dzienniki (Gazeta Prawna, Gazeta Wyborcza, Rzeczpospolita, Giełda Samochodowa), tygodniki i dwutygodniki (m.in. Newsweek, Polityka, Ozon, Przekrój, Wprost Viva, Gala, Komputer Świat) oraz dzienniki lokalne (m.in. Dziennik Bałtycki, Dziennik Łódzki, Dziennik Polski, Gazeta Wrocławska, Głos Szczeciński).
Za kampanię odpowiedzialna jest agencja Grey Worldwide. Film reklamowy wyreżyserował Jan Hryniak, zdjęcia wykonał Marian Prokop. Produkcja została zrealizowana przez studio Opus Film.