TelForceOne osiągnął w 2009 roku 1,9 mln zł zysku netto przy przychodach w wysokości 105,5 mln zł.
W 2009 roku zakończony został program naprawczy, którego efektem jest zatrzymanie spadku przychodów, znaczące obniżenie kosztów w grupie kapitałowej oraz istotne podniesienie marżowości prowadzonego biznesu. W całym 2009 roku marża brutto na sprzedaży osiągnęła 35,0%, o 6,1pp więcej niż w 2008 roku.
Głównym czynnikiem wzrostu w 2009 roku była marka telefonów komórkowych myPhone. Projekt myPhone przyniósł prawie 1/4 przychodów grupy kapitałowej w ostatnim kwartale roku. W całym roku sprzedanych zostało ponad 113 tys. aparatów myPhone, a marka zdobyła pozycję lidera w dwóch kategoriach: 70% udziałów w rynku telefonów dla seniorów oraz 60% udziału w rynku telefonów obsługujących dwie kary SIM (dual-SIM).