Producent i dystrybutor akcesoriów do telefonów komórkowych firma TelForceOne chce z planowanej na jesień tego roku publicznej oferty nowych akcji pozyskać kilkanaście milionów złotych. Spółka nie podała, na co przeznaczy środki z emisji, przedstawiciele firmy ujawnili jedynie, że prowadzą negocjacje na temat przejęcia kolejnych spółek z branży.
TelForceOne jest producentem i dystrybutorem akcesoriów do telefonów komórkowych, takich jak ładowarki, baterie, pokrowce. Ponad 3/4 produkcji jest zlecane producentom w Chinach, reszta produkcji (głównie pokrowców) jest zlokalizowana w Polsce. Aż osiemdziesiąt procent oferty TelForceOne to marki własne. Do ostatecznego odbiorcy produkty firmy trafiają poprzez ogólnopolską sieć franszyzową oraz inne punkty sprzedaży detalicznej. TelForceOne szacuje, że wartość rynku akcesoriów do telefonów komórkowych osiągnie w tym roku (mierzona w cenach hurtowych) 100 mln zł, a TelForceOne będzie miał ponad 40 % udziałów w tym rynku.
W pierwszym półroczu 2006 roku grupa TelForceOne miała pro forma (uwzględniając wyniki przejętych w tym roku spółek za całe półrocze) 1,8 mln zł zysku netto oraz 25,7 mln zł przychodów wobec 1,7 mln zł zysku i 22,4 mln zł rok wcześniej. W zeszłym roku jednostkowy zysk netto TelForceOne wyniósł 1,6 mln zł przy 39,4 mln zł przychodów.